■2■

4.2K 341 125
                                    

Bol yorumlu bir bölüm olması dileğiyle (:

Ara satırlar da kendinizi belli edin lütfen.

İyi okumalar dilerim 

■■■■■■

ELİF KALENDAR

Elimin altında duran dosyanın kapağını sertçe kapatarak sırtımı koltuğa yasladığım da omuzlarım gerilmişti.

1 saat önce erkenden ofise gelerek sona kalan işlerimi bitirmeye çalışsam da kafamın içi allak bullaktı.

Pusat Saruhan.

Bu isim geceden beri tüm aklımı kurcalıyordu. Onu kısmen olsa da tanıyordum.

Yerlatın da ki bir kaç tanıdığım sayesin de hakkın da biraz fazla bilgi öğrenmek istemiştim.

Ama adam tam bir kara kutuydu. Muhattap olduğu insanlar genellikle iş yaptığı bir kaç kişiydi.

Bunlar da bir elin parmağını geçmez ve ağzı oldukça sıkı tutulan insanlardı.

Tabi buna bir de 4 büyük hükümdarlardan biri olarak etki edince eliniz boş kakıyordu.

Güçlüydü. Bunu asla inkar edemezdim , soyadını duyan kim olursa çenesini kapalı tutup ben bilmiyorum diyerek işin içinden sıyrılıyordu.

Gittiği davetler oldukça sayılıydı, genellikle istanbuldakilere katılır onu temsilen yaveri Sefer giderdi.

Ailesi ise yoktu ? Kimsesiz kendi imparatorluğunu sürdüren bir hükümdardan başka hiç bir şey değildi.

Stresle elimde ki kalemi de dosyanın üzerine bıraktığım da kafam da binbir çeşit teori üretmekten geceden beri başım ağrımıştı.

Kapının çalmasıyla yerimde toparlanarak ellerimi masanın üzerin de birleştirdim.

"Gel!"saniyeler içinde kapı açıldığın da içeriye telaşlı adımlarıyla suzan girmişti.

"Güvenlikten haber geldi efendim. Pusat Saruhan binaya giriş yapmış"

"Tamam sen çık toplantı odasını son kez kontrol et sorun çıkmasın"

"Emredersiniz"

Suzan odadan çıktığı an yerimden kalkarak üstümü düzeltirken yüzüme ciddi bir ifade takınmış ve derin bir nefes almıştım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SARUHAN( HÜKÜMDAR SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin