■4■

3.6K 293 51
                                    

Aman aman nerelere geldik böyle (:

Artık yaz modundan çıkarak kitaplara odaklanma zamanı geldi gibi.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar dilerim.

■■■■■■■

| 1 HAFTA SONRA|

ELİF KALENDAR

"Karar!"

Hakimin gür sesi mahkeme salonunda yankılandığı an kazanmanın verdiği şevkle ayağa kalkmış ellerimi masaya yaslayarak karşım da gücüm karşın da ezilen iki adama baktım.

Kimse bana baş kaldıramazdı.

Kimse beni tehdit edemezdi.

Bana ait olan ilkeler ve belirlediğim o cürret sınırından çıkan kim olursa olsun kudretim karşısın da ayağımın tabanın da yerlerini alacaktı.

Hakimin dilinden dökülen kelimeler alayla dudağım kıvrıldığın da karşım da duran fırathanın yüz rengi giderek morarmaya başlamıştı.

"26 yıl 8 Ay 20 gün...."başımı sakince sallayarak parmaklarımla masaya ritim tuttuğun da koltuklar da oturan bir kaç kişinin itiraz sesleri salonda yükselmeye başlamıştı.

Dakikalar içinde duruşmanın bitmesiyle beraber üstüm de duran cüppeyi çıkarmış hemen 3 adım arkamda duran sekreterim suzana vermiştim.

"Seni geberteceğim ! Duydun mu beni!"

Sahte tehditler ile omuzlarımı silkerek arkamı dönmüş ve salondan çıkarak kendimi adliye koridorlarına atmıştım.

Günüm benim açımdan oldukça güzel geçiyordu. Bana itaat etmeyenleri teker teker o kafesin ardına tıkmak şeytan tarafımı kibirli hale büründürüyordu.

Fırathan denilen sıçan onca uyarmama rağmen benim sınırımı geçecek haddi kendin de bulmuş ve tehditleri aileme kadar gelmişti.

Eh bu son olan olay onun üstünü kırmızı bir kalemle çizmem için yeter de artardı bile.

2 gündür arkasından kazmadığım kuyu kalmamış ve küçük fareyi özenle hazırladığım av kafesine yerleştirerek kolayca ele almıştım.

Babasının uğraştığı uyuşturucu işleri oldukça sağlamdı. Adam geberip gittiğin de oğlu olacak bu salak tüm işi elini yüzüne bulaştırmıştı.

Sahte belgeler ile 4 tır dolu her biri 650 kilo olan uyuşturucuları ülkeye sokmaya çalışırken yakalanmıştı(!)

Pardon yakalatmıştım olacaktı o , iş yaptığı adamlar bulgaristan da aranan ve Fbı'ın kırmızı listesin de olan adamlardı.

Bu benim ekmeğime güzel bir bal sürerek aynı anda iki tarafada geri dönülemez büyük bir zarar vermiştim.

Sonuç da bir vatandaş olarak görevimi yerine getirmek zorundaydım. Yer altın da ki kulağı kesik bir kaç kişiden malların nereye ,ne zaman geleceğini öğrenerek isimsiz bir şekil de emniyete söylemiştim.

Ardından onun adına elimde olan son bir kaç dosyayı da gizlice savcıya ileterek zevkle koltuğa yaslanmış ve bu güzel manzarayı keyifle izlemiştim.

Kendi yapmıştı.

Bana baş kaldırarak haddini aşmış bu da yetmezmiş gibi tehditleri sevdiklerime kadar gelmişti.

Elbette bu yaptıklarının bedeli olacaktı. Kendini benim karşım da güçlü sanıyorsa oldukça yanılıyordu.

Merdivenlerden sakince inerek güneş gözlüğümü taktığım da fırathanın sahte tehditleri adliye koridorlarını arşınlıyordu.

SARUHAN( HÜKÜMDAR SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin