Özür kusura bakmayın iyi okumalar.
| BÖLÜM ŞARKISI |
Shaggy - Hey sexy lady
*bayılıyorum bu enerjik şarkıya
•••••••••••
ELİF KALENDAR
Söylene söylene açılan asansör kapısından sonunda çıkmamla karışılaştığım kalabalık grupla dudaklarımdan kaçan sessiz oflamayla beraber yanımda dikilen Suzana baktım.
"Caner bey sanırım biraz fazla abartmış" onaylamaz anlamda salladığım başımla insan yığının arasından sonun da canerin odasının önüne gelebildim.
Kapıda dikilen sebastian dün ki korkunun izlerini yüzün de taşıyordu. Erkeklerle basılan evde az hasarla kurtulan ikimizdik Caner biraz bu konu da şansızdı.
Pusat şiddet uygulamayacağını söylese de sabaha kadar ortada olmayan cankuş aldığım son haberle kendini evine değil de ofisin de ki odaya kapatmış olduğuydu.
"Ay Caner bey ne olur cevap verin" sebastian kapıya vurmasıyla içeriden gelemeyen sesle elimi etrafta ki sesi susturmak için kaldırdım.
"Bir dakika içinde koridor da kimse kalmasın!" Sesimi yükseltmemle beraber saniyeler içinde oradan oraya koşturan insanlarla kollarımı birbirine doladım.
İşte şimdi istediğimiz gibiydik.
Az gerim de beni takip eden Adem asistanım suzan ve sebastian vardık.
"Suzan sen sebastianla aşağıya inin ayak işlerini halletmesine yardımcı ol Caner'le ben ilgilenirim"
Suzan aldığı emirle yanımda ki ikili de çıkıp gitmesiyle elimi ademe doğru uzatmam bir oldu.
Caner her zaman kendi odasının yedek anahtarını bana vermişti ne olur ne olmaz diye neyse ki onu gelmeden ademe eve giderek almasını söylemiştim.Elime bırakılan anahtarı beklemeden yuvaya yerleştirmemle iki kez döndürdüm. Kapı beklemeden geriye doğru açılmıştı.
"Sen bekle burada adem"
"Emredersin yenge" siyah storları inmiş perdeler yüzünden karanlığa gömülen odanın içine girmemle kapıyı arkamdan kapattım.
Karanlık odada gözlerimi kısmamla görüş açıma giren dağınık manzara beklediğimden beterdi.
Her zaman omuzların da duran peluş tüylü atkısı parkede yediği cips parçaları koltukta yuvalanmıştı.
İleriye doğru attığım adımla çalışma masasının arkasında duran sandalye usulca bana dönmesiyle gördüğüm yüz ile göz bebeklerim hızla büyüdü.
"Caner bu hal ne ?!" Şaşkınlıkla elinde ki çikolata kavanozunu ağzına yüzüne buluşturan cankuş ağlamaklı sesiyle başını yukarıya doğru kaldı.
"Ay ! Ay ! Ay Allahım ben nerelere gideyim kız!" Tiz sesiyle ağzına tıkadığı cipsi nutelleya bastırarak yemesiyle midem ağzıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARUHAN( HÜKÜMDAR SERİSİ 4)
General FictionO Elif..ismi gibi dimdik durmayı severdi. Öfkesini , geçmişine olan kızgınlığını birer çöp yığını gibi geride bırakmıştı. Onun yerine bedeninde gezinen , kendi tırnakları ile kazıya kazıya geldiği bu gücü kimseye kaptırmaya izin vermezdi. Özellikle...