Mükemmel bir bölüm oldu sanırım (: emin değilim sorryyyy
Neyse efenim bol yorum lütfen.
| BÖLÜM ŞARKISI |
The weeknd - Earned it (speed up )
■■■■■■
ELİF KALENDAR
Başımı yasladığım camdan çektiğim de yorgunluk akan gözlerim adeta kendinden geçmişti.
Başım fena halde ağrıyordu.
Saçlarımı yolma isteği ile dolu olan ellerimi hırsla alnımı ovduğum da dakikalardır istanbul trafiğinde tıkalı kalmıştım.
Evim ile adliye arasın da en az yarım saatlik yol varken ben herhalde bir saate kadar ışıklarla oyalanmıştım.
Şoför koltuğun da oturan adam sağolsun ara sokaklardan giderek az da olsa eve gidişimi biraz daha hızlı kılmıştı.
Tanıdık yollara giren araba sonunda villalara yaklaştığını anladığım da ilk defa bu kadar sevineceğimi bilemiyordum.
Sessiz sokaklar bir kaç dakika önce kulağımı kirleten korna seslerini yok ederek az da olsa etrafta ki huzur kalitemi arttırmıştı.
Sonunda araba evin önün de durduğun da yanımda ki çantamı elime aldığım gibi arka tarafta bizi takip eden araçtan inen koruma çoktan kapımı açmıştı.
Yorgun bedenimle aşağıya indiğim de ademin benimle beraber inmesi bir olduğun da gözlerimin önüne gelen saçlarımı geriye doğru ittirdim.
Rüzgâr fazla sert olmasa da akşam ayazı istanbul da her zaman ki gibi esmeye devam ediyordu.
"Adem korumaları isteğine göre yerleştir. Ben eve geçiyorum"
"Emredersin yenge" yanından geçerek villanın bahçesine açılan siyah demir parmaklı kapısını geriye itemeden adamlardan biri benim yerime açtı.
Verdiği baş selamıyla kendini geriye çektiğin de gözlerim evin etrafında gezinerek yürürken bir yandan da canerin eve gelip gelmediğini öğrenmek ister gibi garaj kapısının oraya baktım.
Beyfendinin beyaz renkli Mercedes makam aracı park halindeydi. Bu da demek oluyordu ki benim baş belamda içerdeydi.
Evin dış kapısına doğru yaklaşmamla kapı ben daha çalmadan hızla açıldığı gibi kollarımdan tutulmamla içeriye sürüklendim.
"Ne oluyor be!?" Saniyeler içinde kendimi bulduğum büyük salonda yutkunarak karşımda ki manzaraya baktığım da korkuyla canere döndüm.
Evin salonunda neden altların da sadece siyah kot pantolon bulunan üstleri çıplak ondan fazla adamdı.
Fazlaca kaslı olan kollar ardından karın kasları arasında gezinen gözlerim tekrar kendini çektiğin de elimde ki çantayı hızla gözlerimin önüne set niyetine çektim.
"Evin ortasında neden yarı çıplak adamlar var Caner!" Sinirle ayağımı yere doğru vurmakla kulağıma gelen yüksek sesli müzik ile yüzümü buruşturdum.
"Ay hadi dans beybiler dans"
Fazlaca yüksek dozajda çalınan şarkının türkçesini anladığım da çantayı kafama uhu niyetine paketledim.
Canerin etrafta ki adamlar yüzünden beni fark etmesi pek de mümkün değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARUHAN( HÜKÜMDAR SERİSİ 4)
Genel KurguO Elif..ismi gibi dimdik durmayı severdi. Öfkesini , geçmişine olan kızgınlığını birer çöp yığını gibi geride bırakmıştı. Onun yerine bedeninde gezinen , kendi tırnakları ile kazıya kazıya geldiği bu gücü kimseye kaptırmaya izin vermezdi. Özellikle...