Pořád je to můj krásný a šikovný chlapeček. (Abigailsnape394)

274 42 16
                                    

Věnováno: abigailsnape394

1) Přiznám se, že když jsem dávala do Facebook Wattpad skupiny na vědomí, že chystám tyto rozhovory, přiznám se, že jsem nečekala, že budu mít možnost udělat rozhovor přímo s maminkou dítěte s jinakostí. Když jsem ti pak psala soukromou zprávu, už vůbec jsem nevěděla „koho" čekat. Osoba, která mi odepsala, byla však neskutečně milá, vstřícná a optimistická. Kde všechnu tu energii bereš?

Já děkuji za možnost odpovědět na tvoje otázky! Energii beru všude kde se dá. Netflix, povídky, přátelé.Zapálená svíčka. Ale nejvíc energie mi dává právě Kubíček. Možná to je klišé ale je to tak. Jeho energie je neuvěřitelná a jeho úsměv neuvěřitelně nakažlivý.

2) Kuba má mentální retardaci a poruchu autistického spektra. Jak tato skutečnost ovlivňuje váš každodenní život? Jak se Kuba chová?

Aktuálně v době pandemie je náš život hodně jiný. Kuba má zavřenou svojí školu, takže děláme denně úkoly, blbneme. Jen moc nechodíme ven. Protože Kuba má všechny cesty z domu zafixované na určitou činnost. Nákup, škola... A nejde mu vysvětlit, že aktuálně to nejde. Takže většinu času se snažím zabavit ho doma co to jde.

3) Jak se u Kuby projevuje láska k hodinám, k vlakům a k pizze? Podělíš se s námi o nějakou veselou historku?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

3) Jak se u Kuby projevuje láska k hodinám, k vlakům a k pizze? Podělíš se s námi o nějakou veselou historku?

Jeho láska k hodinkám byla jasná třeba první den ve škole! Asistent pedagoga v naší třídě, Amir, nosí velké hodinky. Když je Kuba viděl, okamžitě mu vylezl na klín a už se ho nepustil. Druhý den mu Amir přinesl jeho úplně první hodinky a láska byla na světě. S vlaky to je podobné. Miluje cestování a hlavně nádraží. Všude musíme jezdit výtahem, i kdyby to mělo být jen první patro. Prostě musíme jet výtahem :D No a pizza?! Jen vidí krabici s pizzou hned se usazuje a je připraven! Ale pozor! Musí to být krabice s pizzou z jedné konkrétní restaurace u nás ve městě. Myslím, že tam musíme být už známá firma. Vždy stejná objednávka. "Prosím, místo smetanového základu dát rajčatový. Děkuji."

4) Žije s vámi Kubův táta? Jaký je jejich vzájemný vztah?

Kubíčka táta s námi nežije, odešel v době, kdy jsem byla těhotná. Občas se vídají, jezdíme na výlety.

5) Proč myslíš, že muži, kterým se narodí dítě s postižením/poruchou/onemocněním apod. situaci nezvládají tak dobře, jako ženy, a dobrovolně své partnerky a děti opouštějí?

U nás sice nebyl důvod rozchodu dítě s postižením ale můj názor na tohle je, že my ženy máme přeci jen silnou mateřskou lásku, která je nejsilnější na celém světě. Muži si celé těhotenství představují svého parťáka na fotbal. Svoje princezny zase jsou připraveni obletovat a chránit. A pak přijde nějaký konkrétní "strašák" v podobě postižení a jejich představy se rozplynou jak pára nad hrncem. Ale věřím, že je na světě mnoho mužů, co se tomu postaví čelem a tzn. se nep******.

Jinakost KAŽDODENNOSTIKde žijí příběhy. Začni objevovat