BONUSOVKA aneb, jak se mají dnes

142 14 4
                                    

Bonus s  Ten_tajemny

1. Připomenutí rozhovoru

Které tři vlastnosti nejvíce charakterizují Tvou sestru? Jaká je?

Složitý dotaz. Ale vlastnosti, co si vybavuji jsou... Radost. Rozhodně radost. Síla. Musím zmínit sílu. Je obrovsky silná, jak všemu umí čelit, ale je silná i fyzicky. Tak, jak by snad nikdo ani neřekl. Hravost. Napadla mě ještě hravost, když má nějakou hračku, co vše dokáže. Když si hraje s námi, s naší pouhou rukou. Nebo když ji lehounce pozlobíme.

2. Co se v Tvém životě od publikování rozhovoru událo? Jak se Ti daří? :-)

Událo se toho spousta! Ale zároveň nic moc. Se mnou je to jako na horské dráze, ale držím se. Každopádně to s Jinakost KAŽDODENNOSTI nijak a ničím nesouvisí. Sestra je stále čilá, dokonce trošičku umí chodit. Samozřejmě s oporou. Jediné problémky co máme.. že je trošku víc akční. Až to občas přerůstá v agresi, jelikož má obří sílu. Takže šla k lékaři, co jí možná fa něco na utlumení, protože pak občas trošku ubližuje i sobě..

3. Jak zpětně vnímáš svou účast v Jinakosti KAŽDODENNOSTI? Co bys vzkázala ostatním, kdo zvažují, že by šli se svým příběhem „ven"? :-)

Zpětně? Dlouho jsem se ktomu nevracel, ale někdy ze začátku tam byla výtka, že jsem vlastně úplně nevysvětlil, co jí je. Což je pravda. Tak se k tomu okrajově zmíním - není tonic určitého. Je to v podstatě spousta nemoci v jedné, a bylo by to podle mě složité, natož pro laiky. Takže tak.
:-D Ale pro příště vím! A děkuji za každý komentář, co tam je. Vážím si toho všeho.

Bonus s Vastiaa

Bonus s Vastiaa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

1. Připomenutí rozhovoru

Poznáš, když někdo předstírá, že je indigové dítě?

No na první pohled to nedokážu. Zas tak dobrá ještě nejsem. Jinak se to dá poznat podle barvy v auře, ale než bych tu barvu uviděla, tak bych se na toho člověka musela dívat upřeně, aniž by se hnul, několik minut.

Jenže pokud, bych to chtěla zjistit jinak, tak bych zasahovala do jeho soukromí a to nesmím, jelikož bych dostala tzv. facku.

Každý člověk mi musí dát svolení.

Funguje to stejně, jako dveře od bytu/domu . Pokud nemáš klíč, tak se nic nedozvíš.

2. Co se v Tvém životě od publikování rozhovoru událo? Jak se Ti daří? :-)

Řekněme, že jsem dodělala střední školu a odstěhovala se. Dokonce jsem zjistila, že předělávání a stěhování není žádná sranda, ale po každé malé změně mám radost.

Jinakost KAŽDODENNOSTIKde žijí příběhy. Začni objevovat