3.Bölüm
"Güzel,Alaca..."
🥀
Düşünceler...
Aklımda ki derin düşünceler...
Aklımdan çıkmayan derin mavi gözler...
Odamın beyaz tavanına bakarken düşünüyordum,düşünmemem gereken kişiyi düşünüyordum.
Asaf'ı..
Bugün günlerden Pazar'dı ve bende bugünün hakkını verircesine yatağımda öylece uzanıyordum.
Üç gün önce Deniz'in o cümleyi kurmasından sonra şoka girmiş gibi kalakalmıştım.Asaf olayı devralmış ve Deniz'e bir kaç şey söylemişti ve vedalaşıp gitmişlerdi.
Onlar gittikten sonra öylece oturmuş ve onun güzel dudaklarının tenimde bırakcağı mühürü düşünmüştüm.
Yada kokusunu daha yakından soluyacak olmayı.
Şimdi tavana bakarken tüm bunlar yetmezmiş gibi birde büyük bir kararsızlığın içindeydim.
Zeynep bugün Asaf'ların şirketlerininin yirmi ikinci yıl dönümü davetin beni de çağırmıştı.Ne kadar itiraz etsem de 'hala kimseyle samimi değilim sende gel' demişti.
Şimdi ise gidip gitmeme konusunda kararsızdım.Komidinin üzerşnde ki telefonumu alıp saate baktığımda öğleden sonra üç olduğunu gördüm.
Aklıma gelenle arama sitesine girip ismini yazdım.Asaf Arslanoğlu
Haber sitelerinin en başında bugün ki davet ile ilgili şeyler yazıyordu;
Arslanoğlu holdingin yirmi ikinci yıl davetine hangi tanınan isimler katılacak?
Görseller kısmına girdiğim de onun fotoğraflarını gördüm.Bazıları daha eski bazıları da son haliydi.
Biraz daha aşağıya indiğimde onu ve yanında ki kadının fotoğrafını gördüm.Karısının.
Asaf'ın eli karısının belindeydi ve yüzünde ufak bir gülümseme varken kadın daha büyük gülümsüyordu.
Haber başlığı dikkat çekiyordu.
ASAF ARSLANOĞLU VE GÜZEL EŞİ SELİN ARSLANOĞLU UZUN BİR SÜREDEN SONRA TEKRAR OBJEKTİFLERİMİZE TAKILDI.
Haberimizin detayları;
Uzun bir süredir kameraların karşısına birlikte çıkmayan aşık çift bu akşam romantik bir yemekten sonra görüntülendi.Geçen hafta Miami tatilinden gelen Selin Arslanoğlu sorularımızı yanıtladı.
Altta ki videoya dokunduğumda kulağıma muhabirin ve o kadının sesi doldu.
"Uzun süredir kameralardan uzakta olmanızın sebebi nedir Selin hanım?"
Kadın yüksek bir kahkaha atıp cevap verdi;"Aşkımıza nazar değmesin diye biraz uzaklaştık."
Gözüm Asaf'a takıldığında o sadece susmuş ve Selin'e bakıyordu.Yüzü ifadesizdi.
"İkinci bir çocuk olması gibi haberleriniz çıktı bunun doğruluğu nedir?"
Selin Arslanoğlu utanıyormuş gibi güldü."Doğru,düşünüyoruz bakalım."
Daha fazla videoyu izlemeden kapattım.
Haberin tarihine baktığımda bir ay öncesine ait olduğunu gördüm.Ne olmuştu da boşanma kararı almışlardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Sevgilim | FİNAL OLDU
Teen FictionYasak bir aşk... ****** "İstersen ben her gün gelir Deniz ile sohbet ederim." Belimde ki ellerini sıkılaştırıp alnını alnıma yasladı."İyi olur,ben de boşanma davası açacağım." Kurduğu cümleden sonra ne hissetmem gerektiğini bilemedim. "Hm." "Onunla...