Bölüm 21

12.1K 396 156
                                    

Merhabaaa

Bol bol Deniz ve Asaf&Alaca sahneleri içeren bir bölüm oldu.

Bölüm sonu duyurularinı okumayı unutmayın.

Daha fazla gecikmemek için kontrol etmedim,kusura bakmayın.

Keyifli okumalar...

***

Önce ki günlerden;

Başını göğsüme yaslamış,benim ona sığındığım gibi bana sığınan bir adam.

Asaf...

Ellerim saçlarının arasındayken,saç diplerini okşadım.Yemek yedikten sonra başı ağrısı olduğu için ağrı kesici içmişti.

"Biraz daha dindimi ağrın?"Diye fısıltıyla sordum.Son bir aydır olduğu gibi yine onun evindeydim.Yani Asaf'ın evimiz dediği evimizde...

Deniz çoktan uyumuştu.Bizde artık rutinleşmiş şeyi yapıyorduk.Onun başı göğsüme yaslı,benim ellerim yumuşak saçlarının arasındayken;Bazen susuyor,bazen konuşuyorduk.

"Evet."Yüzü göğsümün üzerine yaslandığı için sesi boğuklaşmıştı.

Burnumu kumral saçlarına gömüp derin bir nefes aldım.Saçlarının arasına öpücüklerimi bıraktım.

Kararsız kalsam da gün içerisinde aklıma üşüşen düşüncelerimi onunla paylaşmak istedim.

"Asaf?"Elini çıplak bacağıma sürterek,dinliyorum mesajı vermek isteyince güldüm.

Sonra ciddileştim.

"Acaba,profesyonel bir destek mi alsan."Kararsızca sorduğum soruyla bir kaç saniye bacağımda hareketlenen eli duraksadı."Sevgilim...Atlatamadığını biliyorum,sessizleşiyorsun Asaf..."

Derin bir nefes aldı,göğsü havalandı.Huysuzca bir şeyler mırıldandıktan sonra kafasını oynatıp,üzerimde ki düğmeli saten pijama üstümün açık düğmelerinden yararlanarak burnunu göğüs oluğuma yasladı.

Yüzü iki göğsümün arasındayken kolları belimi daha sıkı sardı.

O an bu görüntüden sonra gözlerim doldu.

Asaf küçük bir çocuk gibiydi.Cenin pozisyonunu almış ve annesine sığınan küçük bir çocuk gibi...

Bu gece daha sessiz ve daha bitikdi sanki.

Ağlamamak için kendimi sıkıp,tekrar saçlarını okşadım.

"Seninle konuşsam yeter."Kısık sesi içime işledi.Artık onu çok iyi tanıyordum.Sesinde ki duyguları anlayabiliyordum.

"Asaf-"Devam etmeme izin vermeden kendisi konuştu.

"Lütfen Alaca."Burnunu tenime sürttü."Sana sığınayım bana yeter."

Artık kendimi sıkmayıp serbest bıraktım.Gözlerimden düşen göz yaşlarım yanaklarımı ıslattı.

İçli bir nefes aldım."Tamam ama benimle hep konuşacaksın?"

Beni başıyla onayladıktan sonra sessizliğimize geri döndük.

Asaf dudaklarını tenime bastırdıktan sonra bana sıkıca sarılmaya devam etti.

Yatağa uzandığımızdan beri gözlerini yummuş ve açmamıştı.

Dakikalar sonra Asaf'ın derin soluklar aldığını fark ettiğimde uyumuş olduğunu anlamış oldum.

Yasak Sevgilim | FİNAL OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin