Merhabaaaaa
Nasılsınız?Ben iyi gibiyim,aradan sonra tekrar sizinleyiim.
Bayram da gelir dediğim bölümü dün yazmaya başladım.Hiç bir şey yine umduğum gibi olmadı.
Üstümden çok şey geçti dkwkwkwkd
Yine de buradayıız.Bol bol Asaf,Alaca ve Deniz içeren güzel bir bölümle beraberiz.
BOL BOL YORUM YAPMAYI VE YILDIZA BASMAYI UNUTMAYALIM.
(Lise sınavları muhabbetini biliyorsunuzdur,dilekçemi bugün verdim.Umarım gerçekten sınava girmem ve size bölümler yazabilirim.)
Diğer bir kaç bölümün kurguları kafamda tamam geriye yazılması kaldı.
SINIR 100 VOTE +90 YORUM.
Keyifli okumalar...
🥀
"Ne?"Hayretle çıkan sesi,kaşlarını daha fazla çatması beni korkuttu."Ben..."
Gözlerimi yumup,ellerimi ellerinden çektim.
Bir kaç saniyelik sessizlik oldu.Asaf bir çocuğumuzun olmasını istemiyor muydu?
Evet,henüz erkendi ama ben emindim.
Ben annelik duygusunu tatmak istiyordum.
Az sonra yüzümde Asaf'ın ellerini hissettim."Alaca."
Dudaklarımı dişledim."Söylemedim say,sen istemiyorsan hemen şu an gidip hapı içerim."
"Alaca!"Hayretle soludu."Senden bir parçayı nasıl istemem?
Dudaklarını gözlerimin üstüne bastırdığında,kapalı gözlerimi açtım.
Asaf karşımda dudaklarında ki büyük bir gülümsemeyle bana bakıyordu.
İkimizin de gözleri dolmuştu.
"İster misin ki?"Diye kısık sesimle sordum."Evet,biliyorum erken ama ben çok istiyorum Asaf."
Kollarını belime sarınca bende boynuna sardım.Alnımı omzuna yasladım.
"İsterim Alaca çok isterim."
Rahat bir nefes verdim.Erkendi hemde çok erkendi ama kendime engel olamıyordum.
Benim Asafsız bir geleceğim asla olamazdı ki zaten.Evet her şey yeniydi ama ben emindim.Asaf'da istiyorsa her şey daha güzel olurdu.
İlk seferde bebeğimiz olacak diye bir şey yoktu.Belki ikincide olurdu,belki de üçüncüde.
"Alaca,Alaca."Diye mırıldandı."Sana çok aşığım Alaca!"
"Ya."Diye mırıldandım kedi gibi,gözlerim dolu doluydu."Bende sana..."
Yüzümü Asaf'ın nefes kesen kokusunun yoğun olduğu bölgeye boynuna gömdüm.Asaf beni kucaklayıp duş kabinin içine doğru yürüdü.Kollarımı beline sardım.
Sessizlik içinde ben kucağındayken suyu açtı.Sıcak su bedenimizi ıslatırken,ikimizinde yüzü birbirimizin boynuna gömülüydü.
Bir kaç dakika sonra bedenimi ayaklarımın üzerine bıraktı.Derin mavi gözleri gözlerimdeyken eline aldığı şampuanı ıslak saçlarıma döktü.Gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Sevgilim | FİNAL OLDU
Novela JuvenilYasak bir aşk... ****** "İstersen ben her gün gelir Deniz ile sohbet ederim." Belimde ki ellerini sıkılaştırıp alnını alnıma yasladı."İyi olur,ben de boşanma davası açacağım." Kurduğu cümleden sonra ne hissetmem gerektiğini bilemedim. "Hm." "Onunla...