Bölüm 15

16.1K 454 100
                                    

15.Bölüm

"Beni kendinden mahrum etme."

🥀

Bölüm şarkısı tam olarak Alaca!Keyifli okumalar...

🥀

Kalp kırmak kolay şey,onarmak ise belki de imkansız.

Kalbim kırılmıştı çok.

Gururum kırılmıştı çok.

Güvenim kırılmıştı çok.

Zaman gerekliydi her şey için.

1 hafta,

2,

3,

4,

5,

6

Toplasan bir buçuk ay eder zaman takviminde, oysaki kalbimde senelerce.

Onun tek bir mesajına ve aramasına cevap vermemiştim.

O gün ona git demiştim.

Bana pişmanlık dolu gözleriyle yalvarırcasına bakmıştı.Umurumda olmamıştı.

Aklım başıma gelmişti.

O bana sağlam ve içi dolu adımlar atmadığı sürece ben onun kıyısından bile geçmeyecektim.

Ya tüm doğruları gerçekleştirip karşıma çıkacaktı ya da kalbimin içine mezarını kazacaktı.

"Kuzum."Diye seslenen anneannemin sesini duydum."Gel,çay demledik."

Onların yanına gelmiştim.

İlk hafta dik durmuş işime gidip gelmiştim ki bu günlerde her sabah ve akşam Asaf kliniğin kapısının önündeydi.

İlk hafta onu görmezlikten gelmiştim.Tek bir kelime etmemiş,göz ucuyla bile göz göze gelmemiştim.

Dinle Alaca.

Acı çekiyorum Alaca.

Sandığın gibi değil Alaca.

Dinlesen bir kere;hak vereceksin belki de.

Sesinde ki yalvarır ton yada acı her ne kadar kalbimde onu seven tarafları sızlatsa da yine de cevap vermemiştim.

Ve şimdi buradaydım.

O hafta bitip hafta sonuna girdiğimde evimdeyken anneannem dedemin rahatsızlandığını söylemişti bende  onların yanına gelmiştim.

Ve geldiğim gibi artık dönememiştim.

Randevusu olan çocuklarla online görüşmeler yapmıştık.

Zaten son haftalarda yardımcı olduğum çocuk sayısı azdı.Ve şu an onlar açısından her şey iyi gidiyordu.

Ve iki haftadır Zeynepte bizimleydi.Anneannem ve dedemi tanıdığı için ve birbirlerini sevdikleri için burada olması sorun değildi.

Yasak Sevgilim | FİNAL OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin