16.Bölüm
"Canım yanıyor."
🥀
SINIR 80 VOTE 70 YORUM.
KEYİFLİ OKUMALAR...
🥀
İki gündür,ne yapmam gerektiğini düşünüyordum.
Asaf'ı son gördüğüm günün üstünden iki gün geçmişti.
Bu iki günde beni şoka sokacak ilginç şeyler oluyordu.
Dün gece magazin haberlerine bakarken Asaf'ın şirketi ile ilgili bir habere denk gelmiştim.Ve açıkcası şok olmuştum.
Haberde geçen ismi araştırdığımda o kişinin Asaf'ın babası olduğunu öğrenmiştim.
O haber başlığı yetmezmiş gibi piyasa haberlerinde ve ana haber bültenlerinde tekrar Asaf'ların şirketinin ismini görmüştüm.
İlk haber başlığı buydu;
Arslanoğlu Holdinginin ikinci kuşağı olan ve %40'lık hissedarı, iş insanı Ekrem Arslanoğlu akşam saatlerinde evine gelen polisler tarafından göz altına alındı!
İkinci başlık beni ayrı bir şoka sokmuştu ve ne yapacağımı bilememiştim.
ARSLONOĞLU HOLDİNG İFLASIN EŞİĞİNDE!
"Holding hissedarlarından Ekrem Arslanoğlunun göz altına alınmasından sonra ortaya çıkan haberlerden sonra,diğer iş insanlarının Arslanoğlu holding ile ilişkisini kestiğini ve holdingin iflasın eşiğinde olduğunu sizlere belirtebiliriz."
Ekrem Arslanoğlunun,oğlu Asaf Arslanoğlu hiç bir açıklama yapmamışken,babasının göz altına alınma sebebi ortaya çıktı.
"Vergi kaçakçılığı ve iş yaptığı devletin şahsi şirketlerini dolandırmak suçundan göz altına alınan Ekrem Arslanoğlunun henüz ifadesi alınmadı.Ama sızılan bilgilere göre bu işte tek olmadığı öğrenildi.Aynı zamanda Asaf Arslanoğlunun da emniyette olduğu biliniyor."
Haberleri gördükten sonra hemen Asaf'ı aramıştım ama açmamıştı.Bir kaç saat sonra"Lütfen,son konuşalım Alaca,hiç müsait değilim." Yazmıştı.
Bende hak vermiştim.Tanınan ve ülkeye katkıları fazlaca olan Arslanoğullarının haberleri tüm haber kanallarında gündem olmuştu.
Tabi ülkeye katkıları ne dereceydi bilinmez.
Bu işte Asaf'ın parmağının olmadığına nedense fazlaca emindim.
Asaf'ın anne ve babasından hiç bahsetmemiştik ya da ailesinden .İnternetten küçük bir araştırma yapmıştım.Ve annesinin öldüğünü öğrenmiştim.
Annesi dört yıl önce ölmüştü.Gün olarak bir tarih yoktu ama Deniz'in doğduğu yılda annesi ölmüştü.
Bunu öğrendiğimde öylece oturduğum yerde saatlerce ağlamıştım.
Ben,biz nasıl birbirimiz hakkında bir şeyler bilmeden devam etmiştik?
Ben o gece onu mutlu sanıyordum,ama aslında sevişirken ki derin nefesler alışını,duraksamasını ya da ilk defa gözlerime bakmamasını anlayamamıştım.
Şimdi düşündüğümde aslında fark etmiştim ama görmemezlikten gelmiştim.
Kendime lanetler okuyarak oturduğum koltuktan kalkıp,kafamın dağılması için açtığım televizyonu kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Sevgilim | FİNAL OLDU
Teen FictionYasak bir aşk... ****** "İstersen ben her gün gelir Deniz ile sohbet ederim." Belimde ki ellerini sıkılaştırıp alnını alnıma yasladı."İyi olur,ben de boşanma davası açacağım." Kurduğu cümleden sonra ne hissetmem gerektiğini bilemedim. "Hm." "Onunla...