8.Bölüm
"Değerli, incim..."
🥀
"Kırmızı? Beyaz?"Asaf'ın içkilerin bulunduğu dolabın önünde elinde ki şarap şişesini gösterip soru sormasıyla ona baktım.
"Beyaz." Diye cevaplarak boğaz manzarasını gösteren boydan camın önünde ki yatağın ucunda oturmaya devam ettim.
Asansörde ki o anlardan sonra evine gelmiştik.
Evi aslında dublex tarzıydı.Biz şu an üst kattaydık.Ve üst katta sadece yatak odası ve banyo vardı.
Boydan camın önünde ki yatak boğaz manzarasını görüyordu.
Alt katta da ; Amerikan tarzı mutfak,kullanılmayan bir oda ve çalışma odası vardı.
Ayağımda ki ayakkabılarımı çıkartmıştım.Ve yatağa oturup manzarayı seyrediyordum.
Asaf'ın yanıma oturmasıyla ona doğru kaydım.Elinde ki ince uzun kadehi elime verip kendi kadehini dudaklarına yasladı.
"Burası çok güzel..." Diye mırıldandım.Gerçekten de çok güzeldi.
"İstediğin kadar kalabilirsin." Diyerek kolunu belime sararak bedenimi kendine çekince başımı omzuna yasladım.
"Canım sıkıldıkça gelirim." Kadehi dudaklarıma götürüp bir yudum aldım.Başımı tekrardan omzuna yaslayarak manzarayı izlemeye devam ettim.
Bir kaç yudum dan sonra bedenim gevşemişti.Sessizce oturuyoduk.Bacaklarımı kendime çekere yatağın üzerinde topladım.
Dudaklarımı Asaf'ın gömleğinin altında ki omzuna bastırdım.
Asaf'ın kasılan bedeniyle gülümsedim."Benden etkileniyor musun?" Diye sordum.
Burnundan nefes verir gibi gülerek bana döndü."Çok fazla."
Dudaklarımı bu sefer boynunun kenarına bastırdım.
"Hm." Diye mırıldanıp elimi ensesine sardım.Burnumu da boynuna sürtüm derin bir nefes aldım.
Asaf'ın elini elbisemin kuşağını etrafında hissettim, ensesinde ki saçlarını çekiştirip,"Aç." Diye fısıldadım.
Usulca kuşağın çözdü, iç tarafta ki üç tane olan düğmeyi de çözdü.
Dudaklarımı tekrar tenine gömerek dil darbeleri bıraktım.Asaf inleyerek önce kendi kadehini yere bıraktı sonra benim kadehimi.
Elimin birini gömleğinin düğmerine diğerini ise omzuna koydum.
"Emin misin?" Diye sordu Asaf.
"Hiç olmadığım kadar."
Sözlerimden sonra Asaf hırlayarak dudaklarıma yapıştı.
İnleyerek dilimi dudaklarının arasından ağzının içine gönderip diliyle buluşturdum.
Asaf inleyerek üzerimde ki elbiseyi omuzlarımdan geriye atınca yere düşüp tok bir ses çıkarttı.
Şimdi karşısında siyah dantelli iç çamaşırlarım ile kalmıştım.
Nefes nefes dudaklarımdan ayrılıp yüzünü boynuma gömerek ıslak öpücüklerini boynuma bırakmaya başladı.
Yerimde hareketlenip ata biner gibi kucağına oturdum.
Asaf elini kalçalarıma koyup beni kendine sürtünce inleyerek daha fazla sürtündüm.Kot pantolonuna rağmen hissetiğim sertlik nefesimi kesmişti.
Ben sevişirken yönetmeyi değil yönetilmeyi severdim.
Sert ve haz verici şekilde.
"Asaf." Diye inledim."Hızlı ol."
Gülerek dudaklarıma sert bir öpücük bıraktı."Daha başlamadık güzelim."
Bende gülerek dudaklarıma dudaklarımı bastırdım.
"Çok yavaşsın." Kendimi tekrar ona sürttüm.'"Hızlı ve sert."
Kafasını geriye atarak inledikten sonra ayağa kalkıp beni yatağın ortasına yatırdı.Dizlerini bedenimin iki yanından yatağa yaslayıp bedenimi süzdü.
Beyaz tenim ve dolgun hatlarım da gezen gözleri daha fazla karardı.
Hemen üzerinde ki gömleği ve pantolonunu çıkarttı.
Şimdi çamaşırın altında ki erkekliğini daha net görüyordum.
Yutkunarak yüzüne baktım.Gülümseyerek göz kırptıktan sonra üzerime uzanmadan ayaklarımın dibinde dizlerinin üstünde durdu.
Son kez gözlerime baktı.Bende son kez gözlerine baktım.
Cünkü bu ilişkide bir şeylere adım atarken sadece benim değil onunda izni ve onayı gerekiyordu.
İkimizde gözlerimizi açıp kapatarak birbirimizi onayladık.
(+18 ONA GÖRE OKUYUNUZ)
Asaf ellerini külodumun kenarlarına koyarak bacaklarımdan sıyırdı.
Şimdi tüysüz kadınlığım gözlerinin önüne serilmisti.Eğilip burnunu sürttü.
Gözlerini yumup ellerini belimin iki yanına koayarsk dudaklarını kadınlığıma bastırdı.
İnleyerek kalçamı havalandırdım.Asaf aniden kadınlığıma tüm ağzıyla saldırıp bana işkence yaptırdı.
Dilinin içime gel gitleri ile boşalınca tamamen işi in bittiğine emin olunca elini bu sefer kendi iç çamaşırının kenarlarına attı ve bacaklarından sıyrıldı.
Esmer ve ucu pembe erkekliği neredeyse göbek deliğine kadar ulaşmıştı.Kalın ve damarlı belli olacak şekilde sertleşmişti.
Bu görüntü tekrar orgazm olmama neden oldu.
Islaklığımın yayılması için elimi kadınlığıma atarak dairesel şekilde okşamaya başladım.
Asaf 'da karşımda beni izleyerek hem inliyor hem de kendini sıvazlıyordu.
Karşılıklı bir birimizi okşayarak boşalınca derin iniltilerim odayı doldurdu.
"Hadi." Diye mırıldandım Asaf'a.
Asaf üzerime uzandıktan sonra dudaklarımı çeneme sürterken erkekliğini de kadınlığımın girişine sürtüyordu.
Adı inleyerek bu işi bitirmesini istedim.
Gözlerimi aşağiýa indirdiğim de Asaf'ın daha da şişip kalınlaştığını farkettim.
Asaf dudaklarını dudaklarıma örtüp öpmeye başlayınca aynı anda içime aniden gömülen Asaf'ı hissettim.
Zevkle çığlık atıp kalçamı havalandırdım.Acı yoktu.Sadece zevk vardı.
Asaf elleriyle bileklerimi tutup başımın üzerinde sabitledikten sonrs gözlerini gözlerime dikerek dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Uzun ve büyük erkekliğinin kadınlığımın duvarlarına vurrması beni hazla dolduruyordu.
Içimde daha sert bir şekilde gel gitlerine devam etti.İnleyerek birbirimizi öpüyorduk.
Asaf geriye çekilip aniden icime girince çığlık attım.
"Ah." Diye inleyerek elimi sutyen kopçama atıp çıkarttım.
Asaf anında sertleşmiş gögüs uçlarımı ağzının içine alarak emip ısırdı.
Dakikalar sonra Asaf'ın içime 2 kez sertçe girmesiyle içime akan sıcaklığı hissettim.Aynı zamanda bacak aramdan akan kendi zevk suyumu.
Asaf içimden çıkıp yatağa uzanarak bedenimi kendinde çekti.
Dudaklarını alnıma değdirdi ve fısıldadı."Değerli,
incim..."🥀
YILDIZA BASMAYI UNUTMAYALIIM♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Sevgilim | FİNAL OLDU
Ficção AdolescenteYasak bir aşk... ****** "İstersen ben her gün gelir Deniz ile sohbet ederim." Belimde ki ellerini sıkılaştırıp alnını alnıma yasladı."İyi olur,ben de boşanma davası açacağım." Kurduğu cümleden sonra ne hissetmem gerektiğini bilemedim. "Hm." "Onunla...