DUYURU !

3.7K 67 13
                                    

 
Bir kaç yorum gördüm ve aklım başıma geldi gerçekten.

Nasıl böyle bir kurgu yazarım? Bir kadın kötü bile olsa aldatılmayı hak etmezken bunu yazmam çok saçma oldu.

Kitabımı boş zamanımda yazmıştım ve şu an kaldırmak istiyorum ama bu tür konuları seven kişiler için kaldırmak da istemiyorum açıkcası.

Bir çok eksik nokta var.Duyguları tam olarak yansıtamamak,olayları hızlıca yaşamak saçma geliyor bana ve eleştirdigim ne varsa yazmışım.

Belki bir gün kitabı düzenlerim dedim sonra dedim ki bu konu artık kitabın içine ve ruhuna işlendi değiştirsen de pek içime sinmez.

Sonra dedim ki belki bir gün Alaca ve Asaf çiftini paralel evrende ki hallerini yazarı.Ve bunun için benim kendimi geliştirmem ve hayatımı yoluna koymam gerekiyor.

Umarım güzel bir eğitim hayatım,aile hayatım ve aşk hayatım olduğunda söylediğimi yaparım ve daha çok duyguyu hissettiğimiz,kadının kadına yanlışları olmayan bir kitabı yazabilirim.

Ve sizlere sadece bunu söylemek istiyorum yaşadiğımız ülke de ezilmemek,diledigimizce yaşamak için gerçekten okumak ve mevki sahibi olmak gerekiyor.İlla ki para kazanman gerekmiyor sadece kalbiniz de o mesleğinizin sesini duymanız bile sizlere iyi gelecek.

Bana,size ve herkese hayatında başarılar.

Kitabımı okuyan herkese teşekkür ederim.

Sevgiler.

Yasak Sevgilim | FİNAL OLDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin