Merhabalarrr
Nasılsınız,umarım mental olarak ve ruhen iyisinizdir.Okul,dersler,sınavlr,pandemi,ZAMLAR,ülke de ki pek çok olumsuz ve üzücü olaylar,hepimizi zorluyordur ve üzüyordur ,beni zorladığı gibi ama yine de iyisinizdir inşalllah
Uzun zaman sonra wattpade bir şeyler yazmak için girdim ve zorlandım ama başardım
Onları çok özledim.Yorum yaparak fikirlerinizi belli etmeyi unutmayın lütfen<3
Keyifli okumalar <3
**************Bir varmış bir yokmuş,uzak diyarların birinde çok güzel bir kasaba varmış.Bu kasabada dünyanın en güzel ve büyülü kızları yaşarmış.Mis kokulu çiçekler,yemyeşil ağaçlar bu kasabanın sembolleriymiş.
Gökyüzü her zaman açık bir mavi renge sahipmiş çünkü bu kasaba dört mevsim yazı yaşarmış.Sadece gece olduğunda ve alaca çöktüğünde gökyüzü mavi dışında tüm renklere sahip olur ve mükemmel bir sonsuzluk gerçekleşirmiş.
Bu kasabanın en güzel kızı bir gece alaca vakti çökünce her zaman gittiği şelaleye gitmek için yaşadığı saraydan ayrılmış.Az gitmiş ,uz gitmiş ve berrak suların aktığı şelalenin kıyısında durmuş.Ay ışığı yeterli ışığı sağlıyormuş.
Güzel kız hepsi bir birinden mükemmel olan çiçeklerin arasından geçmiş ve önce ki geldiği günlerde oturduğu yeşil çimenlerin üzerine oturmuş.Uzun saçları bembeyaz narin omuzlarından aşağıya süzülürken hafif yaz esintisi beyaz tül elbisesinin açıkta bıraktığı bacaklarına çarpıyormuş.
Güzel kız dakikalar boyunca gözlerini kapatmış ve akan suyun,cıvıldayan gece kuşlarının melodik sesini dinlemiş.
O güzel ve alışıldık seslerin içinde kulaklarına başka bir ses gelmiş.Güçlü bir sesmiş.Ağır adımlar gibi ama periye ait değilmiş.Hızlıca oturduğu yerden korkuyla kalkmış,onun oturduğu yeri kimseler bilmezmiş ve bu yabancı ses onu tedirgin etmiş.
Adım sesleri yaklaştıkça onun bir ata ait olduğunu anlamış.Üzerinde ki beyaz elbisesinin yukarıya sıyrılan eteğini düzeltmiş ve sesin geldiği yöne arkasına bakmış.Saniyeler sonra görüş açısına bembeyaz bir at girmiş.
Heybetli atın yumuşacık tüyleri olduğunu uzaktan bile anlayabiliyormuş.Büyüleyici bir atmış.
Gözleri ürkekçe atın üstünde ki kişiye kaydığında nefesini tutmuş.Siyahlar içinde ki bir adam onu görünce atını durdurmuş ve kıza bakmış.
Güzel kız da adamla göz göze gelmiş.
Büyüleyici mavi gözler.
Derin mavi gözler.
Büyük aşkın başlamasında ki ilk adım göz göze gelmek olmuş.
***
Zihnim yavaş yavaş kendine gelirken uzaktan bir ses gibi sevgilimin sesini duyuyordum.Asaf fısıltıyla bir şeyler söylüyordu ,sanırım masal anlatmaya devam ediyordu.
Yatağımız da yanağım yastığa yaslı halde uzanıyordum,saniyeler önce büyülü masalı dinlerken uyanmıştım ama gözlerimi açmamıştım ve sonrasında masalı dinlerken yine içim geçmiş ve uyuyakalmıştım.
Şimdi zihnim uyanmıştı.Asaf'ın yumuşak sesini duyuyordum.
Ve başka bir sesi daha duyuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Sevgilim | FİNAL OLDU
Novela JuvenilYasak bir aşk... ****** "İstersen ben her gün gelir Deniz ile sohbet ederim." Belimde ki ellerini sıkılaştırıp alnını alnıma yasladı."İyi olur,ben de boşanma davası açacağım." Kurduğu cümleden sonra ne hissetmem gerektiğini bilemedim. "Hm." "Onunla...