Zaman, 1914
Yer, Britanya imparatorluğunun sarayı
•
•
•
Britanya imparatorluğu sırtını koltuğa yaslamış çayını içiyordu.İçeri bir kadın girdi. Britanya imparatorluğunun yanına oturup sarıldı. "Aşkım~❤️" diye mırınlandı. Britanya imparatorluğu da karısına sarıldı. Alnına bir öpücük kondurdu.
"Efendim~?" dedi Britanya.
"Dünya resmen birbirine girdi. Ne yapacaksın?" dedi Fransa imparatorluğu.
Britanya derin bir nefes alıp verdi.
"Birincisi ordumuz çok eski kafalı. Bı yenileme yapmamız gerekiyor. İkincisi donanmam mükemmel durumda. Bu iyi birşey. Üçüncüsü Ruslar ile arayı iyice kuvvetlendirdik. Bu da iyi birşey." Çayını yavaşça masaya bıraktı.
"Ama savaşa daha girmeyeceğim."
Fransa şaşkınlıkla "N-neden!?" Dedi.
Britanya imparatorluğu sakin bir şekilde "Kural ihlali ya da hile kullandıkları an gireceğim. Bu diğer devletleri etkiler. Böylece daha fazla müttefik olur." Dedi.Fransa şaşkınlıkla kocasına baktı. "Ya hile ya da kural ihlali yapmazlarsa?"
"Alman imparatorluğunu tanıyorum." Dedi Britanya. "En kötü ihtimal Amerika var...."
"Huh? Kabul edeceğini hiç sanmıyorum. Onun 'Savaş karşıtı' düşünceleri var. E artık işgence de edemeyeceğine göre...." Dedi Fransa."Sadece güven bana."
"Tamam~♥️"O sırada kapı çaldı.
"Gir!"
İçeri Kanada girdi.
"E-efendim"
Öne doğru eğildi.
"Ne var köle?!"
"Savaştan etkilenen Karadağ savaşa girdi. Karadağ girdiği için Arnavutluk da savaşa girdi. Yeni müttefiklerimiz var..."
"Bu iyi oldu. Balkanlarda güce ihtiyacımız vardı."
Kanada tam çıkmaya yönelirken Fransa,
"Bana bi çayı getir. Yanında kruvasan. Tadı güzel olmazsa bu sefer affetmem."
"P-peki efendim"
Kanada odayı terk etti.Kanada, Avusturalya, Yeni Zelanda ve Amerika..... Britanya imparatorluğu ve Fransa imparatorluğunun çocukları. 'Çocuklar' demek yanlış olur. Dayak, işgence, hakaret hepsi vardı Britanya imparatorluğunda. Çocuklarını köle gibi görüyordu.
Bir gün Amerika buna dayanamadı ve isyan etti. Kanadaya göre Amerika Britanya imparatorluğuna karşı gelirken çok havalıydı. Kendi babası ile savaştı ve özgürlük aldı. Aslında onu uzun zamandır görmemişti. Abisini çok özlemişti.
Fakat acısını kalbine gömüyor ve unutmaya çalışıyordu.
Zaman,1914
Yer, Rus Çarlığının sarayı
•
•
•
Rus çarlığı uzun koridorda yürüyordu. Arkasından da 3 kişi onu takip ediyordu.
"Japon imparatoru ile olan toplantı ve Yunan krallığı ile olan toplantı çalışıyor bu yüzden birinden birini erteleyin ve bana haber verin. Ayrıca Fransa ile boş vaktimden bir toplantı ayarlayın. Dünya karma karışık. Aldığım habere göre Britanya imparatorluğu savaşa katılmayı düşünmüyormuş. Tuhaf.... Ayrıca vergilerde yükseltme yapın, savaş malzemesi için gerekli." Dedi. Onu takip eden 3 kişi "Emredersiniz" deyip koridordan saptı. Rus çarlığı da odasının yolunu tuttu.Odaya girer girmez kendini yatağa bıraktı. Bu aralar gerçekten yoğundu. Gözünü kapatıp biraz dinledi. Yavaş yavaş uyukuya daldı.
Rus Çarlığının rüyası:
Herkes Rus Çarlığını alkışlıyordu. Tebrik ediyor ve hayran bir şekilde bakıyordu. Kafasındaki taç elmas döşemeleri sayesinde ışık saçıyordu. Sonunda başarmıştı. Dünyayı ele geçirmişti.
Tüm düşman ülkeler onun önünde eğiliyordu. Biri dışında;
Osmanlı imparatorluğu
Kollarını bağlamış ve sinirli bir şekilde Rus Çarlığına bakıyordu.
Rus çarlığı "Eğilsene aq önümde" dedi.
"Ben? Senin? Önünde? Eğilmek? Hahahahahaha! Güldürme beni!" Dedi Osmanlı imparatorluğu alayla.
"Tekrar söylüyorum.... Önümde eğil!" Dedi.
"Ya Sabır Allahım ya sabır..... LA OLM UYANSANA!"
"NE DİYON AQ"
"UYAN DİYOM RUS AYISI UYAN UYAN!"
"OHA RÜYADAYIM OLM! VAY AQ!"
"VALLA MI? BEN HİÇ BİLMİYORDUM YA VALLA (!)"Rus çarlığı aniden sıçradı. 'Oh sadece rüyaymış' diye iç geçirdi. Ama karşısında Osmanlı imparatorluğunu beklemiyordu.
"HAVADA UÇAN BÜYÜK PETRO'LAR AŞKINA!?"
"Hıhı... Ben şimdi yedircem sana o petroları!" Dedi Osmanlı imparatorluğu.
"Odamda ne işin var!?"
"Ehm ehm... Seninle bugün toplantımız vardı bu yüzden saraya geldim. Senin dinlendiğini söylediler ve takmadım içeri dalmaya çalıştım. Saray güvenliğini ile biraz (!) sıkıntı yaşadım ama olsun. Sonra pencereler ile maceramdan sonra odaya gidebildim. Allah'a şükür ki burdayım."
"Vay aq.... Affet yaa toplantı olduğunu unutmuşum."
"Hayır affetmem! ilk önce önümde eğil!"
"nE!? NAH EĞİLİRİM SENİN ÖNÜNDE!"
"HAHAHAHAHAH O ZAMAN BENDE NAH AFFEDERİM SENİ!"
"Affet"
"Hayır"
"Lütfen"
"Hayır"
"Lütfen"
"Hayır"
"Lütfen"
"Hayır"
"Lütfen"
"Hayır"
"Sende de eşek inadı var"
"Aynaya mı bakıyon lan?!"
"Şimdi sevdim ebeni OSMANLI!"
"SEN KİMİN EBESİNİ SEVİYON LAN TOTOMUN SAĞ TARAFI!"Rus çarlığı bıçağını çekti. Sonrada Osmanlı imparatorluğu. Veeeee kılıçlar çarpışmaya başladı.
Ve beklenmedik birşey oldu.PATTTTTTTT!
Sovyetler Birliği kapıyı kırdı.
Sovyetler Birliği telaş içinde Rus çarlığı ve Osmanlı imparatorluğunu ayırdı.
"Oi oi oi! Ayrılın!"
"Oğlum sen karışma!" Dedi Rus çarlığı.
"Ne demek karışma! Sarayı ayağa kaldırdınız!"
"Sovyet.... Bak seni severim AMA ŞU BABANI SEVMİYORUM! SEN KARIŞMA" dedi Osmanlı imparatorluğu.
"BENDE SENİ SEVMİYORUM (!) LAN!"-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}
Fiksi PenggemarBaşlangıç:15.03.2021 Bitiş: 24.04.2021 1.Dünya savaşı... "Sözümü tutmak zorundayım savaşı kazanmak zorundayım..."