Çeyrek Final

472 22 109
                                    

Başlık Survivor a benzedi ejnssjjsjsjsjsjsms

Savaş en büyük şiddeti ile ilerledi. Yunan krallığının da savaşa girmesi tüm dengeleri değiştirdi. Ardından da Amerika Birleşik Devletleri savaşa girdi. Artık Alman imparatorluğunun hiç şansı kalmadı. Resmi olarak kaybedildi. İlk önce Bulgaristan çöktü. Sonrada Osmanlı imparatorluğu. Osmanlı imparatorluğu şimdi Britanya imparatorluğunun elinde esir.

"Hayatım boyunca bu anı bekledim Osmanlı" dedi Britanya imparatorluğu. Sırıtıyordu ve elindeki hançeri temizliyordu. "Tüm Avrupa'nın içinden geçerken iyiydi değil mi?".

Osmanlı derin nefes alıp verdi. Gereğinden fazla sakin görünüyordu. "Tüm hayatım boyunca yaptığım gözlemler bana yeterince hayat dersi verdi" dedi.

Britanya imparatorluğu küçük bir kahkaha attı. "Neymiş bu 'Hayat dersi'?".

"Herşeyin bir başlangıcı olduğu gibi sonu da var..." Dedi Osmanlı imparatorluğu. Fransa içinden"Hala Cool olmayı nasıl başarıyor?" Diye düşündü.

Britanya imparatorluğu bu sefer cidden büyük bir kahkaha attı. "Hayattan çıkardığın ders bile asil bir ders Osmanlı..."

Osmanlı imparatorluğunun elleri bağlıydı ve diz çökmüş bir şekilde yerde duruyordu. Hiç olmadığı kadar yorgundu.

"Herkesin bir sonu olduğu için benim de sonum vardı... Aynı senin gibi Britanya senin de bir sonun var. Pek uzakta olduğunu sanmıyorum..." Kafasını yerden kaldırdı ve baş ucunda duran Britanya imparatorluğunun gözlerinin içine baktı. Korkunç bir şekilde. Çok korkunç bir şekilde....

Britanya imparatorluğu biraz ürkmüştü. Bir adım geriye gitti. Odadaki herkes gayet halinden memnundu. Osmanlı imparatorluğu ölecekti ve bu büyük bir zaferdi. Biri dışında; Rus çarlığı...

Yüzünü pencereye dönmüştü. Sevdiği adam birazdan resmen ölecekti. Hemde onun yüzünden.

Titremesini gizlemeye çalışıyordu. Tanrıya yalvarmaya başladı. "Lütfen bir mucize"

Britanya imparatorluğu Osmanlı imparatorluğunun bu sözüne çok sinirlenmişti. "Kızın için endişeleniyorsun değil mi Osmanlı?"

Osmanlı'nın yüz ifadesi direk değişmişti. Kararlı ve hissiz yüz ifadesi yok olmuş onun yerine endişe ve sinir gelmişti.

"Merak etme o da senin yanına çok geçmeden gelecek" dedi Britanya imparatorluğu.
Ermenistan ve Yunan krallığı kıkırdadı. "İşgal edileceği için çok acı çekecek biliyormusun? Ve hepsi senin yüzünden. Eğer sen savaşa girmeseydin bunların hiç biri olmayacaktı"

Osmanlı imparatorluğu çırpınmaya başladı. "İt herif!"

"Hey Rus çarlığı?" Dedi Britanya imparatorluğu.

Rus çarlığı ufak bir şok geçirdi.

"En büyük düşmanını sen kendin öldürmek ister misin?"

Rus çarlığı dondu kaldı. "N-ne?"

"Aahh hadi ama şaşırma bu kadar sana benden kıyak işte!" Askerlere işaret verdi. Osmanlı imparatorluğunun ellerini çözdüler. Sonra da Rus Çarlığının omzuna dostça vurdu ve eline az önce temizlediği hançeri koydu. "Senindir dostum"

Herkes odadan çıktı. Sadece Rus çarlığı ve Osmanlı imparatorluğu kalmıştı. Rus çarlığı bulunduğu cam kenarından hareket etmedi.

"Eeee? Ne bekliyorsun Rus?"
"..."
"Sana bir soru sordum cevap ver."
"B-ben bunu yapamam-"
"Hah? Ruh olup başına didineceğim diye mi korkuyon? Korkak herif! Çabuk ol sana dadanmayacağım"

Rus çarlığı arkasını döndü. Osmanlı ha doğru yürümeye başladı. Yanına gitti ve omuzundan tutup kendine çekti ve dudaklarına yapıştı. Evet dudaklarına yapıştı.

Osmanlı tepki vermedi. Sadece öyle durdu. Gözlerini kapattı ve öyle durdu.

Rus çarlığının gözünden bir yaş düştü. İstemeyerek yavaşça dudaklarını ayırdı. "Benden istediğin birşey varmı?" Dedi titreyen sesini gizlemeye çalışarak.

"Kızım" dedi Osmanlı. "Lütfen onun acı çekmesini izin verme. Söz mü?" Diye ekledi. Bu sefer sesi titremişti.

"Söz"

Odada bir bıçak sesi yankılandı. Osmanlı imparatorluğu gözündeki yaşla beraber yere düştü.

-Devam Edecek-

See you Ottoman Empire...

Son 2 bölüm bu arada.

Görüşürüz!

HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin