Final

434 18 21
                                    

Avusturya Macaristan imparatorluğu tamamen çökmeye başladı. Alman imparatorluğu da gidici idi.

"PETRA!" diye haykırdı Alman imparatorluğu.
"O HALA YAŞIYOR HİSSEDİYOUM! LÜTFEN BANA ONU GERİ VERİN LÜTFEN!"

Avusturya Macaristan imparatorluğu ölmüştü ama Alman imparatorluğu bunu kabullenemiyordu. Şu dünya da kaç kişinin sevdiği kadın kollarında ölmüştü ki?

Şimdi ise Avusturya Macaristan imparatorluğunu askerler götürüyordu ama Alman imparatorluğu zorluk çıkarmaya başlamıştı.

"PETRA! LÜTFEN BENİ YANLIZ BIRAKMA...LÜTFEN..."
"HANİ SENİN ÇOCUKLARIN VARDI ONLAR İÇİN YAŞAYACAKTIN! HANİ?.....lütfen....."
Alman imparatorluğunu en sonunda bayılttılar.

-~-

Alman imparatorluğu karşısındaki aynaya bakıyordu. Ölecekti. Arkadaşları gibi. Alman imparatorluğu çöküyordu. Yavaş yavaş kan kusmaya başladı lavaboya. Kan biraz fazla koyuydu.

"B-BABA!"
Almanya babasının yanına koştu.
"Baba iyimisin?"
"Artık benim devrim bitti oğlum"
"B-Baba gitme"
"Bu benim elimde değil"
"Lütfen..."
"Ne diyordum? Benim devrim bitti oğlum ama şimdi senin devrin başlıyor"
"Huh?"
"Almanya... Bana büyük Alman imparatorluğunu kurmaya çabalayacağına ve benim intikamımı alacağına dair söz verir misin third reich?"
"SÖZ VERİYORUM BABA!"

Alman imparatorluğu son nefesini verdi.

Tüm bu olanlar çok fazla şeye sebep oldu;

Ortaya çıkan yeni süper devlet Amerika....

Rejimine bağlı ve güçlü bir devlet Sovyetler Birliği....

İstediği değeri ve toprağı alamayan hayal kırıklığı ile Japon imparatorluğu....

Yepyeni bir rejim ile dünyayı sarsan İtalya imparatorluğu....

İki büyük düşman rejim kapitalizm ve komünizm....

Yeni bağımsızlığını alan orta ve Batı Avrupa devletleri....

Ve hepsinin içinden geçmeyi planlayan insanlığı çıkmaz bir noktaya sürükleyen faşizmi kullanıp milyonlarca insan öldürecek olan süper gücüyle Nazi Almanyası....

-Bitti-
Kitap bitti ama ek bölümler yazabilirim. Biraz CONFUSİON kitabına ağırlık vereceğim.

Görüşmek üzere bb!

Görüşmek üzere pek olmadı çünkü kitap bitti...

Ğ

HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin