√Savaş Durumu√

423 23 8
                                    

Daha fiziksel olarak savaş başlamadı. Şimdilik soğuk savaş sözkonusu. Fakat savaşa katılmayı düşünen ya da düşünmeyen her ülke askeri yatırımı arttırdı.

Alman imparatorluğu askerî piyade sayısını 6 milyon a çıkardı. Fakat hala ülkede acil durumlar için 500 binden fazla asker var. Donanımını geliştirmeye çalışmakta fakat hala Britanya imparatorluğunu geçemedi. Ayrıca Avusturya Macaristan imparatorluğu ile arası git gide düzeliyor. Almanlar pes etmeyecek gibi görünüyor.

Avusturya Macaristan imparatorluğunun Sırbistan ile arası gitgide berbatlaşıyor. Askeri piyade sayısı 1 milyona yaklaştı. Fakat daha fazla asker yok. Alman imparatorluğu ile arası git gide düzeliyor.

Britanya imparatorluğu savaştan uzak duruyor. Dünyanın süper gücü ve donanım konusunda birinci. Savaştan uzak durması tüm ülkeler arasında soru işareti bıraktı. "Ama o Britanya imparatorluğu.....". Ordusu biraz eski kafalı fakat kısa sürede bu durumu düzeltti. Askeri piyade sayısı resmi olarak olarak artmadı.

Fransa imparatorluğu Almanya sınırını iyice korumaya çalışıyor. Büyük bir defans hattı inşa etti.Ordusu aşırı derecede eski kafalı. Rus çarlığı ile arası oldukça iyi. 2 milyondan biraz fazla askeri piyadesi var. Parisi korumak için elinden geleni yapacak gibi görünüyor.

Rus çarlığı Avrupa'daki gelişmeye dahil olmak istiyor. Bu yüzden Fransa imparatorluğu ile arası git gide düzeliyor. Askerî piyade sayısı 4 milyon kadar var. Almanyadan toprak almak için herşeyini verebilir. Şu aralar Osmanlı imparatorluğu ile arası biraz kötü.

Genel olarak durum; Sırbistandan etkilenen Arnavutluk savaşa katıldı. Arnavutlukdan etkilenen Karadağ da savaşa katıldı. Yunanistan krallığı her an savaşa girebilir. Amerika Birleşik Devletleri ise daha çok savaştan uzak davranmaya çalışıyordu. Barışın ön planda olmasını tercih ediyordu.

Fakat olacaklardan haberi yoktu.

Bu savaş dünyadaki ilk global savaş olacaktı.
Bu savaş dünyadaki ilk büyük orduların karşılaştığı savaş olacaktı.
Bu savaş herşeyin başlangıcı olacaktı.

-devam Edecek-

Çok fena gaza geldim lan! Nys...
Biraz abarttım sanırım...
Evet abarttım....
Ehhh bye canlar 😍😍😍😍

HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin