~8~

375 25 15
                                    

İtalya krallığı taraf değiştirerek ittilaf devletlerine girdi. Ayrıca Osmanlı imparatorluğu balkanlara doğru ilk darbesini vurmaya çalıştı ama askerlerin çoğu donarak şehit oldu. Osmanlı imparatorluğunun savaşa girmesi İngilizlerin göbek atmasına sebep oldu. Osmanlıda petrol vardı ve İngilizler tüm petrolü istiyordu. Ve hala savaşın gerisinde kalan Alman imparatorluğu kimyasal silah kullanıp sivilleri öldürmeye başladı. Almalar çok acımasız. Avusturya Macaristan imparatorluğu küçük devlet olan Sırbistanı bile püskürtemiyor.

"Niye bu kadar beceriksiz bir ordun var?" Dedi Alman imparatorluğu sinirden titreyen sesini gizlemeye çalışarak.
"Bilmiyorum" dedi Avusturya Macaristan imparatorluğu.

Alman imparatorluğu derin bir nefes aldıp verdi.
"Doğudan ve batıdan Britanya, Fransa, Rus Çarlığını, ve Belçika ile uğraşırken sana NASIL YARDIM GÖNDERMEMİ İSTİYORSUNUZ BAYAN AVUSTURYA MACARİSTAN İMPARATORLUĞU!?"

Avusturya Macaristan imparatorluğu çok korkmuştu. Gözünden dökülen yaşlara engel olamamıştı. Alman imparatorluğu gerçekten sinirlenince korkunç oluyordu.

"BİRSÜRÜ DEVLET İLE SAVAŞIYORUM ARTIK ABİME SÖZÜM YÜZÜNDEN DEĞİL SENİN VE BİZİM İÇİN ÇABALIYORUM AMA SEN?!"

Avusturya Macaristan imparatorluğu başını eğdi.

Bu Alman imparatorluğunu daha da sinirlendirdi. Avusturya Macaristan imparatorluğunun yakasından tutup sertçe kaldırdı.

"SÖYLE PETRA SÖYLE! NEDEN HİÇ ÇABALAMIYORSUN?!"

"..."

"Bu gidişle beni de kaybedeceksin Petra...."

"YETER ARTIK!" Diye haykırdı Avusturya Macaristan imparatorluğu.

Alman imparatorluğu Avusturya Macaristan imparatorluğunun bu tepkisine çok şaşırmıştı. Hiç Avusturya Macaristan imparatorluğunu sinirli ve bağıran bir şekilde görmemişti. Sonradan anladı onun fazla üzerine gittiğini.

"BEN Mİ DEDİM SANA SAVAŞA GİR DİYE! BEN Mİ DEDİM BENİ KORU DİYE! KENDİNİ PRUSYANIN KARDEŞİ OLDUĞUN İÇİN BİRŞEY ZANNEDİYORSUN AMA OLMUYOR İŞTE! HİÇBİR B*KA YARAMIYOR! EĞER YARASAYDI BENİM BABAM VE ANNEM AVUSTURYA KRALLIĞI VE MACARİSTAN KRALLIĞIYDI! AVRUPA'NIN RÖNESANS'I!"

Avusturya Macaristan imparatorluğu hem ağlıyor hem haykırıyordu.

"KEŞKE HİÇ DOĞMASAYDIM! NE AVUSTURYA NE DE MACARİSTAN HİÇ OLMAYACAKTI. BU LANET OLASI SAVAŞ İSE HİÇ ÇIKMAYACAKTI! HEM SENDE KENDİNE EN ÇOK YAKIŞAN 'GÜÇLÜ' BİR MÜTTEFİK BULURDUN DEĞİL Mİ? KESKE ZAMAN MAKİNESİ OLSAYDI DA TÜM BUNLARI BENİ ÖLDÜREREK ÇÖZSEYDİK! KEŞKE!"

Alman imparatorluğu Avusturya Macaristan imparatorluğuna yaklaşamıyordu bile. Ağzından sadece mırıldanır gibi "......özür dilerim......" kelimesi çıkıyordu. Ama Alman imparatorluğunun sesi Avusturya Macaristan imparatorluğunun çığlıkları arasında kayıp
oluyordu.

Sonra ise Avusturya Macaristan imparatorluğunun sesi kesildi. Yavaşça yere çöktü.

"Kendimden..... nefret...... ediyorum" sonra ise hüngür hüngür ağlamaya başladı.

Alman imparatorluğu hemen Avusturya Macaristan imparatorluğunun yanına çöktü. Başını tutup göğsüne yasladı. Sonrada saçlarını koklamaya başladı.

"Çok çok çok özür dilerim.... Savaş iyice benim jontaları yaktı ve kime patlayacağımı şaşırdım.... Çok özür dilerim ağlama lütfen.... Petra...."

"B-benden nefret ediyorsun değil mi?" Dedi kısık sesi ile Avusturya Macaristan imparatorluğu.

"Saçmalama Petra! Tam tersine sana aşığım ve lütfen kendini suçlamayı kes. Biz bu savaştan beraber çıkacağız ve beraber yaşayacağız tamam mı?"

"..."

"Tamam mı?"

"Tamam" değip burukça gülümsedi.

Tabi ki Alman imparatorluğunun bir B planı vardı.

Time skip - 1 hafta sonra-

"Dediğim gibi bay Bulgaristan savaşın çıkmaz noktasındayız. Avusturya Macaristan imparatorluğuna yardım gerekiyor ve yeni müttefik lazım.... Size sunduğumuz teklif ise Balkanların tek gücü olmanıza yardım etmek.... Karar sizin?" Dedi Alman imparatorluğu.

Bulgaristan açıkçası Alman imparatorluğunun yaptığı barbarca hareketleri biliyordu ama Balkanların tek gücü olmak için herşeyini verebilirdi.

"Tamam kabul ediyorum" dedi Bulgaristan derin bir nefes vererek.

-Devam Edecek-

Bu bölümü de sahurda atıyorum. Tabi ki sizde öğlen hehehehehhehehe. Bölüm gecikti çünkü hem dersler hem de oruç falan filan biraz kötüydüm.

Bb gençs!



HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin