~2~

548 25 71
                                    

(Medyayı aç öyle oku)

Yıl,1914
Yer, Osmanlı imparatorluğunun sarayı


Osmanlı imparatorluğu yorgun bir şekilde evine doğru at arabasında ilerliyordu. Balkan savaşları biteli çok olamamıştı.
Ve...
Osmanlı imparatorluğu yıkılmanın eşiğine gelmişti. Çok yorgundu ve eskisi kadar güçlü değildi.
Ölmesi onun için bir sorun değildi ama ölmemesi gerekiyordu.
Kızı için...
Şu dünyadaki tek gerçek varlığı...

Osmanlı saraya geldiğini fark ettiğinde düşüncelerden ayrılmıştı. At arabasından indi ve saraya doğru yürümeye başladı. Çoğu yüzbaşı ya da binbaşı ona selam veriyordu ama Osmanlı pek umursamıyordu. Aklında tek bir kişi vardı.

Evet sonunda varmıştı. Onun odasının önüne. İlk önce kendine bir çeki düzen verdi. Sonra da kapıyı açtı.

"Kızım?" Dedi en yumuşak sesiyle.
Kapının önünde ki babasını gören kırmızı ve beyazlı ülke heyecanla "Baba!" diye bağırıp Osmanlı imparatorluğunun kucağına atladı. Osmanlı imparatorluğu küçük kızı kucağına alıp sevmeye başladı.

"Nasılsın bakalım? Beni özledin mi?" Dedi Osmanlı.
"Eyet baba seni çoyk özlediym!" Dedi Türkiye o tatlı sesiyle.
Türkiye daha 4 yaşındaydı. İlgiye gerçekten ihtiyacı vardı. Ama Osmanlı imparatorluğu bu ilgiyi gösterecek kadar gücü kalmamıştı.

Sürekli bayılıyordu ve göz altları şişti. Günde 12 saat uyumasına rağmen hemde.

Ama kızı ile yaklaşık 1 saat boyunca ilgilendi. Ve gayet mutluydu.

O akşam iki baba kız birbirlerine sarılarak uyudular.



(Bu arada Medya en sevdiğim şarkı)



Yıl,1914
Yer, Alman imparatorluğu toplantı binası


Alman imparatorluğu 3 metre uzunluktaki dikdörtgen masanın bir ucunda yeni müttefiğinin gelmesini bekliyordu. Artık yeni bir kankası olacaktı değilmi?

Kapı açıldı. Alman imparatorluğu saygı göstergesi olarak ayağa kalktı ve....

Şaşırdı.

Çünkü yeni müttefiğinin kız olmalısını beklemiyordu.
"H-hoşgeldiniz bayan Avusturya Macaristan imparatorluğu" dedi şaşkınca.
"Hoşbulduk bay Alman imparatorluğu" dedi genç kadın.
Yavaşça masanın diğer tarafına oturdu. Mutluydu çünkü o da yeni müttefik bulmanın heyecanını yaşıyordu.

Alman imparatorluğu yanındaki askere fısıldadı.
"Ulan niye kadın olduğunu söylemediniz?!"
"Özür dileriz efendim"
Alman imparatorluğu iç geçirdi. Sonra da toplantı başladı.

Toplantı yaklaşık 4 saat sürdü. İki tarafta birbirlerini tanıdı.

Alman imparatorluğuna göre iyi bir kadına benziyordu Avusturya Macaristan imparatorluğu. Ne açgözlü ne de kibirli biriydi. Sadece yaşamak istiyordu ve...

Lanet olsun ki çok güzeldi.

Avusturya Macaristan imparatorluğuna göre ilginç bir adamdı Alman imparatorluğu. Abisinin intikamını alıp ailesine iyi bir gelecek ayarlamaya çalışıyordu. Biraz kaba olabilirdi ama yine de kötü biri değildi ve

Biraz yakışıklıydı

O sırada:

4 tane çocuk birbirlerine boş gözlerle bakıyordu. Neredeyse aynı yaştalardı. Ölüm sessizliğini bozan Doğu Almanya olmuştu.
"Oi oi! Hadi tanışalım!" Dedi
"Bence de" dedi Macaristan.
"Ben Batı Almanya! Ama bana sadece batı deyin." Dedi Batı Almanya.
"Ben Doğu Almanya. Bana da Doğu diyin."
"Macaristan!"
"Avusturya"

HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin