~7~

367 24 18
                                    

Osmanlı imparatorluğu ile Alman imparatorluğu arasındaki toplantı kararı daha çıkmadı. Alman imparatorluğu savaşa girme teklifi etti fakat Osmanlı imparatorluğu hem yeni Balkan savaşlarından çıktığı için yorgun hem ordusu hiç modern değil. Şu an ise hükümet kararı bekleniyor.

"Eeee.... Ne yapıyoruz?"
"Bence girelim. Bu iyi bir fırsat"
"Hayır girmeyelim. Ülke yorgun ve fakir kaldı"
"Biraz gelişme yaptıktan sonra düşünelim"
"Olmaz öyle şey hiç uğraşmayalım. Britanya itine bulaşılmaz"
"Siz ne düşünüyorsunuz bay Osmanlı?"
Osmanlı imparatorluğu dev masanın bir ucunda düşünceli bir şekilde duruyordu. Eğer savaşa katılmazsa büyük ihtimalle olduğu durumdan daha fazla ilerlemeyecekti. Ama katılıp kazanırsa tekrar dünyaya ismini duyuracak ve en azından daha fazla toprak alamasa bile ülke yıkılmayacaktı.

O sırada kapı çaldı. İçeri giren tımarlı sipahinin haberi ile tüm oda kalakaldı.
"E-efendim! Karadeniz ordularının bir komutanı Rus sınırını bombalamış. Y-yani savaştayız"
Osmanlı hiç beklenmedik bir tepki verdi. Gülümsedi. Hemde korkunç ve dehşet verici bir şekilde.

"An itibariyle savaştayız. Bu el bizim" dedi ve ultra mega havalı bir şekilde odadan ayrıldı. (Osman baba 😎)

Osmanlı imparatorluğu savaşa katıldı fakat şuan fiziksel bir savaş söz konusu değil çünkü Almanların yardımı ile modernize ediliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Osmanlı imparatorluğu savaşa katıldı fakat şuan fiziksel bir savaş söz konusu değil çünkü Almanların yardımı ile modernize ediliyor.Almanlar Paris önlerine gelmeye başladılar. Ama Fransızlar akıl almaz bir şekilde karşı koyuyor. İşin içine Britanya da girince ortaya siper savaşı çıktı (Siper savaşı iki tarafında toprak kazanmak yerine birbirlerini öldürdüğü aşırı dehşet dolu ve korkunç bir savaş türü)
Almalar ve Ruslar arasında bir çatışma çıktı fakat bu eli alan Almanlar oldu. Hem toprak kazandı hem Ruslara büyük bir darbe verdi.

Avusturya Macaristan imparatorluğu odada volta atıp duruyordu. 2 gün.... 2 gün önce Alman imparatorluğu Rus topraklarını teftişe gitti. Fakat bu çok tehlikeli bir işti. Ağır yaralanması veya ölümün ucunda gelmesi an meselesi.

Not:Bir ülkeyi öldürmek için ya işgal etmek ya da çok ağır yaralar bırakmak gerekir.
Örneğin kafa koparmak falan....

İçeri bir asker girdi.
"Efendim! Sayın Alman imparatorluğu geldiler!"
"İ-içeri al hemen!"
Asker çıktıktan biraz sonra içeri Alman imparatorluğu girdi. Üzerinde hala askeri üniforma vardı.

Çok yakışıklı diye düşündü Avusturya Macaristan imparatorluğu.

"Deutsch!"
"Petra!"
İki aşk kuşu birbirilerine sarıldı.

"Senin için çok endişelendim"
"Seni çok özledim"
"İyisin değilmi?"
"Harikayım"
"Seni seviyorum"
"Bende seni"

...

İki yeni müttefik birbirlerine bakıyordu.
Çıkar müttefiği....

Söze Britanya imparatorluğu başladı.
"Biliyosunuz ki büyük bir global savaştayız. Maalesef ki Almanların bu görgüsüz hareketinden sonra herkes bize hak vermeye ve müttefik olmaya başladı. Şimdi siz bize bu sebepten dolayı savaşa katıldığınızı ve karşılığında toprak isteğinizi söylediniz ve ben yanlış anlamadım değil mi?"

"Evet Britanya-san yanlış anlamadınız" dedi Japonya imparatorluğu.

Japonya imparatorluğu savaşa girdi ve Alman adalarını ele geçirdi. Britanya imparatorluğu gemilerini iskandivan ülkelerinin etrafına sardı ve Almanlara erzak dağıtımını durdurdu.

...

Bonus;
Sovyetler birliği ve Rus çarlığı yine kavga etmişti. Sovyetler Birliği şu "Batı köpeklerinden" uzak durmak ve komünizmi benimsemek istiyordu fakat Rus çarlığı yenilikçi davranıp duruyordu.

Sovyetler Birliği hızla odasına çekildi. Kapıyı sert bir şekilde kapattı. Ellerini ensesinde birleştirip odada voltalar atmaya başladı. O sırada kapı çaldı.

"Şu an çok sinirliyim canını seviyorsan benden uzak dur" dedi sinirle.
Kapı yavaşça aralandı. Kapının aralığından bakan 7 8 yaşlarında bir erkek çocuğu vardı.

"Oтец... İ-iyimisin..?"
Rusya pandalı pijaması elindeki ayıcık ile çok masum ve tatlı görünüyordu.
Sovyetler birliğinin bir anda siniri yok oldu.
"Ah..- gel oğlum iyiyim gel"
Rusya babasının yanına gidip sarıldı.

(Çok sweet birşey)

-Devam Edecek-
Bak zaman ayarlaması açık bu bölüm Türkiye saati ile saat 14:15 de yayımlanacak. Ben büyük ihtimalle uyuyor olurum. ABD saat farkı diyelim.

Bye bye UwU

HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin