Sovyetler Birliği derin bir nefes aldı. Hemen karşısındaki adama daha doğrusu babasına bakıyordu. Aralarına pek boy farkı yoktu.
"Eğer komünizmi kabul etseydin bunların hiçbiri olmayacaktı baba?"
"Sanırım öyle" dedi Rus çarlığı her ne kadar 'O komünizm sana girsin' demek istesede."Seni burada öldürmek zorundayım biliyorsun değil mi?"
"Çabuk bitir işini"
"Hayır baba sen acı çekerek öleceksin. Yaptıklarının bedeli olarak."
"Şu hayatta tek bir şeye pişman oldum ama onun da sen olmadığına emin ol"
Sovyetler Birliği sinirle karışık bir kahkaha attı."Cehennemde iyi eğlenceler"
"Senden birşey isteyebilir miyim?"
"Tamam hadi yılların hatırı için ne diyecen?"
"Türkiye yı biliyorsun değil mi? İşgal altında ve yardıma ihtiyacı var lütfen ona yardım et ve acı çekmesine izin verme söz mü?"
"Ne tuhaf adamsın yaa! Benden istediğin şeye bak!"
"Söz mü dedim?"
"İyi peki peki"Odada bir silah sesi yankılandı. Rus çarlığı göğsünden vurulmuştu. Yavaşça yere düştü. Ama hala ölmemişti.
"Görüşürüz baba" dedi ve odadan çıktı Sovyetler Birliği.
Rus çarlığı öylece yerde kaldı. Acı dolu inlemesi odaya yayılıyordu. Başı dönmeye başladı ve gözü kararıyordu. Duyduğu ses ile şoka girdi.
"Huh? Ulan it ben kızımı sana emanet ettim niye elaleme emanet ediyon?"
Rus çarlığı kafasını kaldırdı ve baş ucunda ayakta bekleyen Osmanlı imparatorluğunu gördü.
"O-osma...nlı" dedi Rus çarlığı kısık sesi ile.
"Canın yanıyor değil mi? Tamam işi biraz hızlandıralım"
Elini yerde yatan Rus Çarlığına uzattı. Rus Çarlığı sadece boş boş Osmanlı imparatorluğuna bakıyordu.
"E hadi ama seni beklemeyeceğim sonsuza kadar"
"Osmanlı" dedi Rus çarlığı elini karşısında ki adama uzatırken.
"Ne var" dedi ve elini tuttu Osmanlı imparatorluğu.
"Seni seviyorum"Rus çarlığı darbe ile devrildi ve Sovyetler Birliği kuruldu. Avusturya Macaristan imparatorluğu ve Alman imparatorluğu çökmeye başladı. Türkiye İşgal altında kaldı ve arab ayaklanması başladı.
Huh
Tuhaf oldum....
Sonraki bölüm final bu arada
Bb gençs ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}
FanfictionBaşlangıç:15.03.2021 Bitiş: 24.04.2021 1.Dünya savaşı... "Sözümü tutmak zorundayım savaşı kazanmak zorundayım..."