~1~

772 31 97
                                    

"Artık benim devrim bitti kardeşim" dedi beyazlı siyahlı ülke. Bir yatakta yatıyordu. Ses ise buz gibiydi. Hasta olduğu her halinden belliydi. "Abi... Gitmesen olmaz mı? B-ben g-gitmeni istemiyorum..." Dedi siyahlı beyazlı ve kırmızılı ülke. Ağlıyordu. Kardeşinin ölüm döşeğinin başında.

Prusya elini kardeşinin yanağına koydu. Göz yaşlarını sildi ve "Bu benim elimde değil"
dedi. "Ne ara büyüdün be Alman! Küçücük birşeyin sen ya..." diye ekledi. Alman imparatorluğu daha şiddetli ağlamaya başladı. Kardeşinin elini sıkı sıkı tuttu.

Yıl 1872... Prusya resmen yıkılıyordu...

İki kardeş ise büyük ihtimalle son konuşmalarını yapıyorlardı...

"Heh ne diyordum ben? Benim devrim bitti alman... Şimdi ise senin devrin başlıyor." Abisinin bu sözüne şaşıran Alman imparatorluğunun tepkisi "huh?" olmuştu. "Sen... Bana Büyük Alman imparatorluğunu kurmaya çabalayacağına ve benim intikamımı alacağına dair söz verir misin second reich?" Prusya sözünü bitirir bitirmez öksürmeye başladı.

"Söz mü alman?"
"Söz veriyorum abi... Söz..."
Prusya son nefesini verdi.

....

Yıl, 1900,
Yer, Avusturya Macaristan imparatorluğunun Sarayı,


Avusturya Macaristan imparatorluğu kucağındaki iki bebeğe bakıyordu. Bir kızı ve bir oğlu vardı. İkiside ikiz kardeşti. Avusturya Macaristan'a göre onlar çok tatlıydı. 1-2 yaşlarında var ya da yoktular.

İkisinide beşiklerine bıraktı. Oturma odasına gitti ve kendini koltuğa bıraktı. Ülkesi gerçekten çok kötü bir durumdaydı. Halk ondan nefret ediyordu resmen. Teknoloji gelişiyordu ve gerçekten her adımı takip etmek zorlaşıyordu. En kötüsü ise tüm komşu ülkelerin neredeyse hepsinin nefret dolu olmasıydı. Hepsi savaş için bahane arıyordu.

Ama Avusturya Macaristan imparatorluğunun tek amacı hayatta kalmaktı. İki tane çocuğuna iyi bir gelecek verebilmek için. Avusturya Macaristan imparatorluğu çocuklarının adını almıştı. Erkek olan Avusturya, kız olan Macaristan dı.

....

Yıl, 1914,
Alman imparatorluğunun Malikanesi,


Alman imparatorluğu sandalyesinden Berlin manzarası izliyordu. O sırada kapı çaldı ve içeri bir asker girdi.

"Efendim!"
"Evet ne oldu kısa kes..."
"Beklediğimiz kıvılcım geldi! İki ülke neredeyse birbirlerine savaş ilan edecek!"
Alman imparatorluğu sandalyesinden kalktı. Gözünün içi gülüyordu.

"Harika! Şimdi büyük müttefik bulmam gerekiyor:
İspanya?
Olmaz.
İsveç?
Olmaz.
Belçika?
Olmaz.
Britanya ya da Fransa?
Onlar hiç olmaz.
Rus çarlığı?
Öfff salak bi votka şişesi işte...
Kim olabilir?"

Alman imparatorluğu abisinin ölümünden beridir bu anı bekliyordu. İntikam almak onun bir parçası olmuştu. Herşeyi kendisi başlatmadı çünkü hiçbir şeyi üzerine istemiyordu...

"Bana savaş durumunu anlat... Hemen..." Dedi Alman imparatorluğu.
"Avusturya Macaristan imparatorluğunun kralı bir suikastle öldürüldü. Bunu yapanın Sırbistan olduğu çok açık. İkisi birbirlerine savaş ilan etti fakat;
Sırbistan Rusya'nın koruması altına,
Rusya Fransa ile sıkı fıkı,
Avusturya Macaristan imparatorluğunun içinden geçerler."
"Harika! Müttefiğimi buldum! Hemen yarın akşama Avusturya Macaristan imparatorluğuyla bir toplantı istiyorum."
"Anlaşıldı!"
Asker odadan ayrıldı.

Alman imparatorluğu tekrar sandalyesine oturdu.
"İşte bu! Şimdi içinden geçtim dünya!"

Tekrar kapı çaldı. İçeri siyah kırmızı ve sarılı bir ülke girdi.(Bizim Nazi ama bayrağı bizim Almanya gibi) Yaklaşık 20 yaşlarındaydı.
"Baba iyi mısın?"
"Harikayım! Beklediğimiz kıvılcım geldi."
"G-gerçekten mi?"
Babasına sıkıca sarıldı Almanya. Çok mutluydu. Amcasının intikamı alınacaktı.
İçeri 4-5 yaşlarında iki erkek çocuk girdi.
"Bizsiz aile sarılması mı? Aşkolsun!" Dedi Doğu Almanya. Bebek sesi onu daha tatlı yapıyordu.
"Aynen yaa" dedi Batı Almanya.
"Gelin buraya bakalım!" Dedi Alman imparatorluğu.
"Geldik" diye bağıran İkizler aile sarılmasına katıldı.

Alman ailesi mutluydu....

Çok mutluydu...

-DEVAM EDECEK-

KISA KESTİM ÇÜNKÜ İLK BÖLÜM VE OKUL VAR. UMARIM HEPİNİZ BEĞENMİŞSİNİZDİR!

BYE CANLAR!

HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin