Alman imparatorluğu boğazını temizledi.
"Evet aklımdaki savaş planı şu;
Rus Çarlığını tanıyan biri olarak söylüyorum, Tam bir salak-Hatta Gerizekalı.
Tabi Ruslar salak olduğu için sınıra çok geç ulaşacak.
Biz o sıra Fransa'yı işgal edip Britanya imparatorluğunu saf dışı edeceğiz,
Sonrada Rusya'yı fethedip dünyayı ele geçireceğiz!" Dedi elindeki çubuğu duvardaki haritaya vurarak."Nasıl plan ama Petra*(Bölümün sonuna bak)?"
Avusturya Macaristan imparatorluğu kahkaha atmaya başladı.
Kahkahasını zorla susturdu ve "Güzel plan Deutsch*(Bölümün sonuna bak)"
"O zaman niye gülüyorsun?"
"E anlatış şekline gülüyorum hahhahahahahah!"
Alman imparatorluğunun yüzü düştü.
"Gerçekten iğrenç ve komik biriyim değilmi?"
"N-ne alaka ya! O anlamda demedim! Sadece....çok....."
"Ben....çok?"
"Sen......çok...... tatlısın..."Alman imparatorluğu anında kıpkırmızı oldu. Ne dediğini farkeden Avusturya Macaristan imparatorluğu da hemen pembeleşti. İkiside gözlerini kaçırdı.
"B-ben öyle demek istemedim y-yani aslında demek istedim ama istemedim!" Diye ciyakladı Avusturya Macaristan imparatorluğu.
"N-ne?"
"B-boşver sen ayrıntıları anlat bana!"
"P-peki"
Alman imparatorluğu tekrar derin nefes alıp verdi."Fransa ya doğru açılmak istiyorum fakat casuslar geçmesi imkansız bir savunma hattı kurduklarını söyledi."
Alman imparatorluğu yumruğunu o kadar sıkmıştı ki elindeki çubuk paramparça oldu.
"Yanlardan dolaşsak? Hem yeni müttefik buluruz...." Dedi Avusturya Macaristan imparatorluğu.
"Hepsine danıştım... Hiçbiri müttefik olmak istemiyor! Özellikle de Belçika! Ona çok ihtiyacım vardı!"
"H-hey Deutsch sakin ol!"
"Sakin falan olamıyorum! Millet şu Fransa fahişesi ve Britanya sömürgecisini neresine hayran! En ahlaklı ülkelere barbar diyorlar ama kendileri en büyük barbar!"
Avusturya Macaristan imparatorluğu Alman imparatorluğunun sıkıntılı olduğunu biliyordu. Onu sakinleştirmek için yanına yaklaştı. Ama Alman imparatorluğu sakinleşmeyi bırak daha da sinirleniyordu. Etraftaki eşyaları parçalanmaya başladı.Alman imparatorluğunun gözünden;
Çok sinirliyim! Etrafı yakıp döküyorum! Birden gözüm kararmaya başladı. Bir hiçlikte gibi hissediyorum. Bomboş bir hiçlik.....
Birden karşımda abimi gördüm.
"A-abi" diye mırınlandım.
Ona doğru koşmaya başladım. Ama ben ona yaklaştıkça o uzaklaşıyordu. Sonra ise tamamen yok oldu.
Şimdi ise tamamen yanlızdım.
Yapayalnız.....Birden elimde bil el hissettim. Yanlız değilmiyim? Beni sevenler var mı hala? Tanıdık ve yumuşacık bir eldi hissettiğim.
Gülümsememe engel olamamıştım.
Yanlız değildim.
Yanlız değilim.....Avusturya Macaristan imparatorluğunun gözünden;
Deutsch sinir krizi geçirdi. Sonra da bayıldı. Şu an yatakta yatıyor. Odadan çıkacaktım ki onun kısık sesini duydum. Ağlamaklıydı.
"A-abi"
Bir an kalbim hopladı sanki. Sarsıldım resmen. Hızlıca onun yanına gittim.
Gözünden düşen yaşı kendi gözlerim ile gördüm.
Tekrar iç organlarım takla attı.
Neden böyle birşey yaptığımı bilmiyordum ama sağ elimle suratını avuçladım. Baş parmağım ile gözyaşını sildim. Sonra da elini tuttum.Onu acı içinde görmek bana da acı veriyordu.
Sevdiğim adamı böyle görmeye dayanamıyordum.....
-Devam Edecek-
Petra*= Avusturya Macaristan imparatorluğu ismini uzun buluyor ve genelde bu ismi kullanıyor.
Deutsch*= Almanca da "Alman" anlamına gelir. Avusturya Macaristan imparatorluğu Alman imparatorluğuna kısaca böyle sesleniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEYİN BAŞLANGICI {BİTTİ DÜZELTMELER YAPILIYOR}
FanficBaşlangıç:15.03.2021 Bitiş: 24.04.2021 1.Dünya savaşı... "Sözümü tutmak zorundayım savaşı kazanmak zorundayım..."