Selaaaağğğmm
Nasılsınııızzz
Hadi Daha Beklemeden Bölüme Geçeliiimm
Işık yavaş yavaş azalıyordu. Gölgeler asıl kişilerine bürünüyordu. Alex gördüğü kişi sayesinde mutlu olmuştu. Gördüğü kişi arkadaşı Desmond'tı. Yanında da güzel bir kız vardı. Desmond Alex'e Alex Desmond'a doğru koştu.
Burcu iki arkadaşın mutluluk içinde sarılmalarını izledi. Kendisi arkadaşına kavuşamasa da başkası arkadaşına kavuşmuştu. Buruk bir sevinç vardı içinde. Hem gülmek hemde ağlamaklı oluyordu.
O bu karışıklığın içindeyken Alex'in ıslığıyla duygularının arasından sıyrıldı. Burcu hemen ona sinirleniverdi. Burcunun Alex'e çıkışmasına kalmadan Desmond Alex'e çıkışmaya başladı.
"Sen ona nasıl uzuuun bir ıslık çalarsın"
"Özürdilerim bayan, bu arada adınız nedir? Benim adım Alex."
Burcu Alex'in uzattığı eli tutmadan "Benim adım Burcu" dedi düz bir sesle.
Ortalık biraz sakinleşince Alex Desmond'a "Burcu senin kız arkadaşın falan mı? onu savunduğun için soruyorum" Desmond ne diyeceğini bilemedi. Karışık duygular içindeydi. Aynı Burcu gibi. Ama bu duygulardan birbirlerinin haberleri yoktu.
"Aslında hayır" diyebildi. "Onunda kaderi bizim gibiymiş, yaklaşık bir hafta önce geldi." Alex uzun bir "Hmmm" çekti.
Burcu bir ağacın dibine oturmuş sessiz sessiz ağlıyordu. Alex'in canı sıkıldığı için yanlarından ayrılıp dolaşmaya çıktı. Burcu ağlarkan şu şarkıyı söyledi.
"Saçma sapan cümlelerden, hayatımı mahveden gülmelerden, inandığım bu onca yeminlerden, elimden kayıp gidenlerden, Ömründen, aldın beni benden, şimdi haber yok o gemilerden..."
"Şarkıyı yarıda kesti." Desmond omzuna dokunup yanına oturdu ve ona başka bir şarkıyla eşlik etti.
"Yine yangınlar yine ben, yine kalsan bul bi neden, yine sarsan kollarına, başkasını dilemem, yine duysan söylemeden, bi düşün, bir sen bi de ben, yarına kalma yanıma kal, ben öderim bi bedel..."
Burcuya duygularını sanki açıklamıştı. Burcu Desmond'un söylemek istediklerini anlamış olmalı ki kızardı. Desmond Burcunun gözyaşını silecek temasda bulunurken yanlarına Alex geldi.
"Şarkı söyleyecekseniz ortamı biraz neşelendirin yaa."
Tek dörtlüğünü bildiği şarkıyı söyledi ve yanlarına oturdu"...Ama sen onu gel anlat kalbe, yürüyor önümde büyük harbe, darbe üstüne darbe, uslanmıyor bu..." Azıcık da olsa yüzünüzü güldürdüm. Hadi artık yüzünüzü asmayın. Burcu sen neden ağlıyordun?
Derin bir sessizlik oldu. Burcu sesli bir şekilde boğazını temizledi. "Ben arkadaşımı kaybettim ve hepsi benim meraklılığım yüzünden." Canını o kadar sıkma. Elbet bulursun mesela ben de meraklılığım yüzünden buraya geldim nasıl geldim bilmiyorum ama sonunda arkadaşım Desmondu buldum.
Merak bu bi yerde saklayamazsın aynı bu sözün dediği gibi "Kutuya koyduğun peynirin kokmasını engelleyemezsin" "Güzel sözmüş. Arkadaşımın adı güneş."
"Güneş burda Burcu üzülmene gerek yok sadece tam olarak nerde onu bilmiyorum"
Birden bir şarkı duyuldu.
"Ötme bülbül ötme can ayazda kışta, sen gülü terk etme şarkılar şiirler yasta, sen gülü terk etme şarkılar şiirler yasta"
Burcu bu sesi tanıdı. "Bu güneşin sesi!
Sesin geldiği yöne gittiler...
BÖLÜM SONU...
Eveettt bir bölümün sonuna geldik 2 ay gibi bir süre sonra.
2 aydır bölüm atamadığım için özür dilerim :(
Ayh şimdi biri çıkıp 2 ay değil ya diyormuş jdjsk
Neyse ben zamanınızdan almiyim sorularıma geçiyim :)
Bölüm nasıldı?
Bölümü sevdiniz mi?
Sizce devamında neler olacak?
Sonra görüşürüüüzz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ YERE YOLCULUK
FantasyBurcu, Güneş, A... ve D... bu bilmedikleri GİZEMLİ YERE aynı duyguya yenilerek bir şekilde geldiler. . . . . Acaba ne olacak? . Karşılaşacaklar mı? . Evlerine geri dönebilecekler mi? . . . . . Herşey benim hayal ürünümdür. Yolculuk etiketiyle 1.7K k...