7. ve 8. Bölümler

28 17 16
                                    

Selllaaaaammmm

Nasılsınızz?

Biraz uzun bir ara oldu bölüm yazamadım çokk özür dilerim

Fazla beklemeden bölüme geçelimm

(Bölümler fazla kısaydı birleştirdim =_=)

BÖLÜM 7: 2. Sevinç

Güneş Burcu'yu özlüyordu. Alex'i de bulamamıştır. Ortalıkta yoktu. Yalnız kalmıştı. Yapayalnızdı. Birden çıtırtılar duymaya başladı.

"Kim var orada?"

Cevap gelmedi. Güneş önünde üç kişi gördü. Bu kişiler Alex, Burcu ve yakışıklı bir gençti. Güneş ayağa kalktı. Burcu ve Güneş birbirlerinin adını çok sesli bir şekilde anarak sarıldılar. Desmond ve Alex de onlar gibi birbirlerine sarıldılar. Güneş kendini Burcu'dan biraz geriye çekip ortalığa bir soru sordu.

"O kim?"

Burcu Alex'ten önce davranıp Desmon ile Güneş'i tanıştırdı.

"O Alex'in yakın dostu Desmond.. Güneş, merakım yüzünden kaybolduk. Senden çok ama çok özür dilerim.."

"Önemli değil Burcu. Tekrar bir aradayız ya, o yeter bana. Bu arada memnun oldum Desmond. Benim adım da Güneş."

"Ben de memnun oldum Güneş."

Burcu ile Desmond nasıl tanıştıklarını Alex ve Güneş'e anlattılar. Alex ve Güneş'te onlar anlattıktan sonra kendilerinin nasıl tanıştıklarını Burcu ve Desmond'a anlattılar.

"Biraz sıradan bir tanışmanız varmış sizin." dedi Alex. Burcu hemen söze karıştı:

"E sizin tanışmanızda bizimki gibi başlamış. Tek farkı Desmond'ın Türkçe bilip hemen konuşmaya başlaması, Alex'e de Türkçeyi Güneş'in öğretmesi. Hepsi bu."

Güneş hemen arkadaşının yanında oldu: "Evet. Tek fark bu."

BÖLÜM 8: Öpücükler

Onlar konuşurken Alex'in aklına onların burada kalacak yeri olmadığı geldi. "Sizin burada kalacak yeriniz yok. Benim yaptığım kulübede kalabilirsiniz." Desmond ve Burcu "Teşekkür ederim." derken aynı anda konuştukları için kızarmıştılar. "Size kırmızı çok yakıştı." dedi gülerek.

"Alex,"

"Efendim?"

"Ben dün seni aradım. Fakat bulamadım. Neredeydin?"

"Saat kaç gibiydi?"

"Burada saat mi var da öyle soruyorsun Alex? Aklın başında mı acaba, çok merak ediyorum!."

"Şeyyy... Tamam, tamam kızma. Ben dün kulübeye bir kat daha ekliyordum. Orada uyuyakalmışım."

"Ame ben oraya baktım, seni göremedim."

"O yeni eklediğim katın kapağı var. O kapalıydı. O yüzden görmemişssindir."

"Bir kat daha ekleyerek iyi yapmışsın Alex. Yoksa oraya sığmayız bence."

"Teşekkür ederim Güneş," Burcu ve Desmond'a dönüp "sizin de sohbetimize doyum olmuyor."

Burcu gülerek:
"Ben sizin küçük tartışmalı diyaloğunuzu dinliyordum."

"E sen ne yapıyordun kanka?"

   Desmond kızardı. Ne diyeceğini bulamadı. Bir bahane üretemedi. Kekelemeye başladı. Direkt olarak "Burcu'yu tebessüm ederken izliyordum." diyemezdi. Utanırdı.

GİZEMLİ YERE YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin