Selam knkilerrr:))
Bölüm birazcık kısa ama bir daha bunun kadar kısa bölüm olmayacak
hfgajhşowrjteo:))
İlk bölümde nerede kalmıştık?
Kaldığımız merdivenlerden devam edelimm:))
Hiç durmadan merdivenlerden çıktıkları ve pek topuklu ayakkabı giymediği için Burcu çok yorulmuştu.
"Biraz dinlensek olmaz mı Güneş?"
"Hayır olmaz. Okulda tek biz mi varız diye bu kata da bakmak istiyorum ve sende benimle birlikte geleceksin canım."
"Off, iyi geliyorum."
Son kata çıktılar. Diğer günlerde ilgilerini çekmeyen konferans salonu bugün ilgilerini çekmişti. Güneş girmeye çekindi. Biraz meraklı olsa da merakını kontrol altına almayı her zaman başarırdı. Ama Burcu öyle değildi. Burcu aklına gelen herşeyi hemen yapardı. Ne olacağını hiç düşünmeye çalışmazdı.
"Girmeyeceksin oraya, değil mi Burcu?"
"Aslında ben girmeyi düşünüyordum."
"Hayır girmeyeceksin."
"Sen değil miydin arayacağız biri var mı diye diyen Güneş?"
"Bendim ama..."
"Aması yok Güneş."
Burcu konferans salonuna doğru bir adım attı. Tam ikinci bir adım daha atacakken Güneş onu kolundan tuttu.
"Bırak ben buraya gireceğim."
"Ama içimden bir ses girme diyor."
"İçindeki sesi sustur o zaman. Yoksa gerçekten bir şey olur."
"İçimdeki ses öyle demese de sanki hiç birşey olmayacakta, neyse."
Burcu kolunu Güneş'in elinden kurtardı. Adımlarını daha da hızlandırarak konferans salonuna ilerlemeye devam etti. Tam girecekken Güneş'in sesini duydu.
"Burcu, girme."
Konferans salonun kapısına sırtını dönerek Güneş'in yüzüne baktı.
"Giriyorum."
Konferans salonuna tekrar döndü. Kapıdan içeri adımını attı. Salonun ortalarına geldi. Perdenin oynadığını fark etti.
"Güneş burada sanırım biri var, perde oynuyor."
"Geliyoruumm."
Güneş kapını önüne geldiğinde kapı kapandı. Burcu kapıya doğru koşarak ilerledi. Burcu içeriden Güneş'te dışarıdan kapıyı açmaya çalışıyordu ama olmuyordu. Kapı kilitlenmişti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ YERE YOLCULUK
FantasiaBurcu, Güneş, A... ve D... bu bilmedikleri GİZEMLİ YERE aynı duyguya yenilerek bir şekilde geldiler. . . . . Acaba ne olacak? . Karşılaşacaklar mı? . Evlerine geri dönebilecekler mi? . . . . . Herşey benim hayal ürünümdür. Yolculuk etiketiyle 1.7K k...