El raktam a rólam szóló információval teli mappámat. Ajtó kopogás hallatszódot mire egyből felugrottam és sietem kinyitni. Ahogy szélesebbre tártam az ajtót Arabella állt előttem. Nem igaz már megint mit akar?
-Mi van?-mordultam rá komoran.
-Én csak bocsánatot akartam kérni..-hagyta abba a mondatát majd bordó szín lepte el az egész szemét. Fura volt belenézni egy pillanatra ki is zökkentem. Elzárultam a valóságtól és minden sötétlett. Aztán, mintha áram ütés ért volna kiesett minden. Mikor magamhoz tértem döbbenten néztem Bellára.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem haragtól teli hangon.
-Bocsi, hogy zavartalak, de már megoldottam egyedül is.-mosolygott és lelépet. Hát ez furcsa. Becsaptam az ajtót és besétáltam a szoba közepére. Olyan fura érzés fogott el. Gondolkodtam egy picit majd vállat vonva feküdtem le az ágyra aludni.
☆☆☆
Levegőt kapkodva, sikítozva keltem fel arra, hogy valaki rángatja a vállam. Lihegve kinyitottam a szemem majd Natasha tekintetével találtam szemben magam.
-Mi az? Mi történt?-kérdeztem meg lepve.
-Rosszat álmodtál. És mivel a szobánk szomszédos hozzám eléggé át hallatszott.-mosolygott.
-Értem. Bocsi.-mondtam kicsit nyugodtabban. Még egyszer rám mosolygott azután pedig kisétált a szobából. Nem tudom mit álmodtam és a vissza alvás sem ment. Mivel fél 4 körül járhatott az idő, így nem szándékoztam vissza aludni. Ki mentem a szobámból le a konyhába. Sötétben lépkedtem a lépcsőn mire kuncogásokra lettem figyelmes. Halk léptekkel mentem el a villanyig és amint fel kapcsoltam elém tárult kik is kuncogtak. Neki dőltem a falnak karjaimat magam előtt össze fonva.
-Nahát! Carter ügynök.-néztem rá lenézően. Meglepetten néztek engem.-Kapitány.-bólintottam Steve felé.-Remélem nem a kanapén csináltátok. Millió szoba van itt még ízlésetek szerint választhatok is. -hangomban érződött a gúny és a harag.
-Öhm..-állt fel Sharon.-Én szerintem most már megyek.
-Jobb is.-vettem a konyha felé az irányt. Nem hallottam mit beszélnek, de nem is foglalkoztam velük. Ki vettem egy narancslét a hűtőből felnyitottam a dobozt majd nagyot kortyoltam belőle.
-Muszáj volt ezt?-kérdezte idegesen a Kapitány miközben felém sétált gyors léptekkel.
-Mit is? Én csak jobbnak láttam ha szólók, hogy ne a kanapén mert mások is ülnének oda.-húztam gúnyos mosolyra a számat. Újra belekortyoltam a narancslébe.
-Mit keresel itt?-kérdezte a pultnak dőlve.
-Nem maradhatok le az ilyen akciócskáidról.-mosolyogtam újra majd a doboz tetejére vissza raktam a kupakot. Kerestem egy filcet és rá írtam a nevem majd be raktam narancsléét vissza a hűtőbe. A kanapé felé pillantottam majd az asztalra ami a kanapé előtt fekszik. Egy üveg bor és két boros pohár díszelgett rajta.-Látom még borozni is boroztatok. Mért kellett erre elpocsékolni?-kérdeztem furcsa nevetéssel amitől még saját magam is megijedtem.
-Most mért vagy ilyen?-kérdezte a kapitány rám emelve a tekintetét. Pontosan saját magam sem tudtam miért vagyok vele ilyen ellenszenves. Féltékeny vagyok? Nem az biztos nem! Fel nevettem amire Steve értelmetlen arc kifejezést vágott. Oda sétáltam mellé és megfogtam a vállát.
-Csak, így tovább Steve nem sokká a kicsi Amerika Kapitány is várható lesz, ahogy el nézem.-nevettem megint aztán elengedtem a vállát és vissza sétáltam a szobámba. Tényleg?! Miért voltam vele ilyen?! Rá szántam magam, hogy mégis alszok még egy kicsit, de nem jó ötlet volt. Ugyan úgy rémálomból keltem fel egy óra hossza múlva viszont most magamtól. Térdemet felhúzva kezeimmel össze fogva kuporodtam össze. Körülbelül 20 percig ülhettem, így az ágyon mikor úgy döntöttem el megyek lezuhanyozni. A zuhany után már jobban éreztem magam. Viszont ahogy bele néztem a tükörbe a karikás szemeimmel találtam szemben magam. Az arcom nyúzott volt és gondterhelt, de nem foglalkoztam annyira vele. Megpróbáltam kicsit jobbá varázsolni magam ami félig sikerült. 5 óra van még mindenki alszik, így a nappali egyben konyha részleghez mentem le. A nappaliban Thor ült a kanapén és egy telefont forgatott meg dobált a kezében.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fire and Ice •2018/19• || 𝚂𝚝𝚎𝚟𝚎 𝚁𝚘𝚐𝚎𝚛𝚜 || (Befejezett)
FanficGemma Stark, 17 éves lány, Tony Stark örökbe fogadott lánya. Gemma a Bosszúállók mellett harcol ha szükséges. Az egyik bevetésen egy lányt kell meg mentenie a csapatnak egy H.Y.D.R.A.-bázisról. Ez a lány teljesen fel kavarja a Bosszúállók életét kül...