~3~

528 35 18
                                    

Hızla okula doğru uçtum. Mimi ve Dino'yu görüp aşağıya doğru indim. Mimi bana endişeyle baktı. Yanıma doğru koşup boynuma atladı.

- Ahh şepfa! Nerelerdeydin?

Ona sarıldım.

- Bende seni özledim mimi...

Mimi benden uzaklaştı. Gözlerim Lucifer' i arıyordu. Dino' ya baktım.

- lucifer nerde?

Dino omuz silkti. Onu çok merak etmiştim. Mimi hala bana bakıyordu.

- hey Viki! Anlat neredeydin?

Dino ve mimi' yi köşeye çektim. Kısık sesle konuşmaya başladım.

Olan biten herşeyi anlattıktan sonra mimi kaşlarını çattı.

-Bu malbonte... Alacağını almadı galiba...

O sırada Lucifer' pencerede gördüm. Mimi' nin sözünü kestim.

- Mimi ben sana herşeyi daha sonra detayla anlatacağım, şimdi gitmem gerek...

Dino Lucifer'in olduğu tarafa bakıp sırıttı.

- ama...

Dino mimi'nin kolunu tuttu. Kulağına fısıldadı.

- Bırak gitsin.

Uçtum ve Lucifer' in olduğu yere gittim. Pencereden çıkıp içeriye, odasına girdi. Yanına gittim.

- lucifer!

Keskin bir şekilde bana döndü. Saçlarını karıştırdı.

- neyin var?

Sırıttı ve yatağa oturdu. Onun yanına oturdum. Bana baktı.

- nerdeydin?

Şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım. Mırıldandım.

- Malbonte...

Başımı eğip yere baktım. Lucifer ayağa kalktı ve önümde eğildi endişeyle bana baktı.

- sana zarar verdimi, birşey yaptımı, dokundu mu?

Kaşlarımı şaşkınlıkla kaldırdım ve sonra gülümsedim. Lucifer elimdeki sarılı kanlı kumaşa baktı. Ellerimi tuttu.

- Eline ne oldu?

Dudaklarımı ısırdım.

- ummm... Şey duvara vurmuştum ama merak etme o kadar endişelenecek bir şey değil...

Lucifer dikkatle gözlerimin içine baktı ve sonra ayağa kalktı.

- yalan söylüyorsun Viki...

Sesinde ne alaycılık nede başka gülünç bir ton vardı. Daha çok endişe ve korku doluydu. Omzuna dokundum, bir nebzede olsun sakinleşmiş olduğunu düşünmüştüm.

- Bu pis iblis senden ne istiyor!

Aklımdaki düşüncelerimi bırakamadım. " Benden ne mi istiyor? Tek şey istemiyor aslında, herşeyi istiyor."

Omuzlarımı kaldırıp indirdim. Lucifer beni kucaklayıp yatağa yatırdı. Sinsice güldü.

- Dinlen...

Üstünü giyindi, onu izledim. Tatlı bir koku burnuma geldi. "Ah! malbonte'nin kokusu."

Ellerimde hala kokusu vardı. Kokusu içimde hem mutluluk uyandırıyor, hemde korku. İki uçurumun dibindeydim sanki.

Düşündüm.

" Ya malbonte'nin yanındasındır yada değilsindir,
Ya ona düşmansındır yada değilsindir
Ya malbonte' yi seversin, yada Lucifer' i..."

Son düşüncem beni korkutmuştu. Lucifer üstü giyindikten sonra ellerimi öptü ve anlıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra hemen çıktı. " Lucifer benden kaçıyormu, normalde hiç böyle yapmazdı ben yaralıyken daha fazla benimle ilgilenirdi"

Yine düşündüm...

" Acaba gerçekten Lucifer' i seviyor muyum? dilim lucifer' i söylerken ya kalbim mal..."

Tıkandım ve hiçbir şey düşünmemeye karar verdim.

(Tanıdık Ses)

" Viki, Viki Viki"

- Ha!

* OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.*

* DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.*

* MALBONTECİLER BURAYA*

MALBONTENİN  İZİNDEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin