Velkomoff Tarkin se ptá jednoho člena posádky:
"Co myslíte, že je základní problém v naší posádce: nevědomost nebo nezájem?"
"Nevím. A ani mě to nezajímá."Orson Krennic se holí a řízne se. V tu chvíli jde kolem koupelny Tarkin, všimne si toho, nevěřícně zakroutí hlavou a řekne:
"Pane Bože, ty už ses zase říznul!"
"Kolikrát ti mám říkat, že doma mi můžeš říkat Orsone!"Tarkin a Organa si vsadili, čí loď má lepší veřejné záchodky.
Tarkin přiletí na Organův křižník a jde na veřejný záchod. Před vchodem ho vítá krásná mladá žena. Dveře se samy otevírají, záchod sám splachuje, prostě největší luxus. Při východu vidí Tarkin červené tlačítko, tak ho ze zvědavosti zmáčkne, a z otvoru ve stropu se na něj vyvalí kýbl exkrementů a v rozhlase Tarkin slyší jak se mu Organa směje.
"Jen počkej, Baile, já ti to vrátím!" Myslí si Tarkin.
Hned poté přijíždí Organa na Hvězdu Smrti, a jde na veřejné záchodky. Stará hajzlbába po něm chce prachy. Dveře se neotevírají samy, klika od dveří vrže a nechutně páchne dezinfekcí. Místo záchodu je tam jen nočník (Japonský záchod). Vše se rozpadá a loupe se omítka. Při východu Organa vidí též červené tlačítko.
"Ha, já ti na to neskočím, Wilhuffe." Pomyslí si Organa. Zmáčkne červené tlačítko a hned uskočí stranou do bezpečí. Nic se však ale neděje. Tak to zmáčkne znovu a zase uskočí. Nic. Zase zmáčkne a uskočí. Opět nic. Tak přiskočí a ve vzteku začne zběsile mačkat to tlačítko.
V tu chvíli z rozhlasu slyší Tarkina: "Jed', Baile, mačkej, mačkej, jed'! Zbývá už jen Tatooine a Dagobah!"Jak rozeznáte imperiálního optimistu, pesimistu a realistu?
Optimista si povídá se stormtroopery.
Pesimista od těch stormtrooperů vyzvídá, jestli neudělali, co se nemá.
Realista sedí ve své kanceláři a vymýšlí plán na prodloužení životnosti paprsku smrti.Baví se Vader a Tarkin o plánech na hvězdu smrti.
Vader povídá:
"Víš co? Bratrsky se o ně rozdělíme..."
Tarkin na to:
"Ne! Ne! Bratrsky ne! Radši napůl!"Mechanik říká Tarkinovi:
"Mám pro vás dobrou zprávu, velkomoffe, Hvězda Smrti nebude muset do opravny."
"Opravdu? Tak to je skvělé."
"No ano. Nemusí do opravny, jde rovnou do šrotu."Máte rádi Hvězdu Smrti?
Odpověď ano - 10 bodů
Odpověď ne - 10 roků„Byl jsem na výzvědách stormtrooperů," poznamenal večer Tarkin.
Krennic na to: „A zjistil jsi něco?"
„Jo. Jak se ve vzteku dá hrozně snadně zničit Blaster!"Povidaji si dva stormtroopeři na chodbě:
"Tak co ten Krennic dostala od Tarkina?"
"No povidal, že koronavirus."
"A co to je?"
"No to ja nevim. Ale asi je to vetsi nez ležící Eiffelova věž."
"A jak to?"
"No protoze povídal, ze jestli je to fakt pravda, tak se v tom stoprocentně může vézt celá Hvězda Smrti."(Pro představu, zde je největší vozidlo na světě, F60, známý jako Ležící Eiffelovka)
Potká stormtrooper Vadera a ptá se:
"Ááhhoojj vvaaaddeeereee, cóó tááády děěěláášššš?"
"Škrtím stormtroopery s velkýma hubama..."
"Tady žadny není."
ČTEŠ
Není Jedi, jako Jedi (Vtipy o Jediích)
HumorMáte rádi Star Wars? Máte rádi vtipy? Máte rádi Star Wars vtipy? Anakin a jeho dvě padawanky, Romana a Ahsoka, Padmé, Obi-Wan, Jar Jar i další, vám ukážou, jak moc je se STAR WARS legrace! Co se týče přebalu, horní a prostřední jsem malovala já. Spo...