86. Není všechno zlato, co se třpytí + Odpověď

122 7 1
                                    

Han Solo se vrací po půlnoci domů, táhne z něj, v břiše mu šplouchá. Překoná šťastně práh u vchodu a tam uz na něj čeká Leia a spustí, kde že to sakra byl místo večeře. "V perfektním novém baru!" říká Han. "Zlatý Bar se to jmenuje, a mají tam všechno zlaté!" "Nesmysl, žadný takový místo není, ty ožralo!" "Jasně, že je! Mají zlaté vchodové dveře, zlaté podlahy, zlaté zdi, zlatý bar, zlaté stoly, zlaté židle a dokonce i záchody mají zlaté!" Nato se Han dovalí do ložnice a usne. Leie to nedá a druhý den hledá v telefonním seznamu, a opravdu, na druhém konci města je Zlatý Bar. Tak tam zavolá: "To je Zlatý Bar?" "Ano, madam, přejete si?" "Máte zlaté dveře?! "Ano, samozřejmě máme!" "Máte zlaté podlahy, zdi, bar, stoly a židle?! "Jistě, madam!" "A co zlaté záchody?!" "Počkejte chvíli, madam..." Řekne barman. Chvíli je na druhém konci telefonu hrobové ticho, a pak Leia slyší barmana, jak na kohosi volá: "Hej, Adame, mám pocit, že mám ženskou toho chlapa, co ti včera nasral do suzafonu!"

Dneska přišla otázka, 1. Otázka do Character tagu. Po měsíci a půl. XD

Baru52

Ani serou tě občas dvojčata? podle mě jich musíš mít plný zuby a Padmé to samé.

ODPOVĚĎ: No, víš, to není tak jednoduché. Občas si myslím, jak rád bych je všechny objal a zlíbal a občas, jak bych je všechny rád zabil a pak demonstrativně zahrabal na zahradě. Padmé, Luka i Leiu miluju, ale nesnáším třeba, když mi Luke přinese obrázek, kde je hůlkový panáček, špatně nakreslený X-Wing, je to nevybarvený a řekne, že je to on z budoucnosti s X-Wingem a já se musím chtě nechtě rozplývat a říct, že je to ten nejhezčí obrázek, jaký jsem kdy v životě viděl. Nebo když za mnou přiběhne Leia a chce vědět, jestli se v televizi může dívat na Legendu o Mulan. Chtě nechtě jí to musím dovolit, i když tam mám zrovna zapnutý přímý přenos závodu kluzáků! Jediné, co mě s nimi baví, je stavění Lego Harry Potter. Protože přemýšlejte, co mají děcka ráda. Čajové dýchánky bez čaje a sušenek, schovávaných, kde stejně víš, kde jsou a to nejhorší, co kdy kdo na světě vymyslel... PEXESO!!! Jen to Lego Harry Potter se dá vydržet. Na Padmé mě třeba štve, že uvaří například něco nového, já to ochutnám a když mi to nechutná, musím to pořád chtě nechtě sníst, protože jinak Padmé začne dělat kravál... No, ale jinak je miluju a za nic bych je nevyměnil.

Není Jedi, jako Jedi (Vtipy o Jediích)Kde žijí příběhy. Začni objevovat