70. Poznámky ze žákovské knížky Jediů

145 13 2
                                    

-Han Solo svačí cibuli a obtěžuje zápachem.

-Han Solo sebral třídní knihu, nechce ji vrátit a žádá výkupné.

-Anakin pomcí síly močí do výše očí.

-Anakin spal při hodině tak tvrdě, že ho neprobudil ani příchod mistra Kenobiho, který strašně dupe a funí.

-Anakin při slohové práci „Nejhezčí zážitek z prázdnin" velice detailně popsal soulož s Nabooskou senátorkou.

-Han popichuje Leiu kružítkem do paže a Leia mu řekla větu: "Nepíchej mě." a hned potom vytáhla z batohu prezervativ a podala ho Hanovi se slovy: "Tumáš, takhle to bude lepší."

-Ahsoka zařvala "Nálet na pitomce!" a pustila mi na nohu kovadlinu...

-Luke přinesl do chrámu jed na krysy s úmyslem jej vyzkoušet na mistryni Secuře!

-Leia vyhodila světelný meč svého bratra z okna se slovy: "Neboj, Luku, pokud tě má rad, vrátí se."

-Anakin se na mě dívá skrz svůj světelný meč a směje se mi, že jsem modrý.

-Ahsoka zlomila svůj světelný meč o hlavu Barriss Offee. Kyberkrystal to vydržel, ale je třeba opravit rukojeť a Barrissin nos.

-Romana mi nabídla nanuk, který předtím sama okusovala! Žádám nový nanuk. Kenobi.

-Luke si při vyučování hrál s Hanovým pytlíkem.

-Ahsoka mě pomlouvá před ostatními mistry Jedi za mými zády!

-Han se omlouvá, že si zapomněl blaster a přitom ho schovává pod lavici. Když jsem se ho zeptal, jestli se ze mě snaží udělat debila, odvětil, že ani nemusí.


-Když jsem Hanovi řekl, ať mi ukáže svůj úkol, zeptal se, jestli bych mu radši nechtěl vyhulit.

-Když jsem se zmínil, že mám rád Mláďata (Younglings), Ahsoka řvala na mě přes celou místnost: "Kenobi je pe-do-fil, pe-do-fil."

Není Jedi, jako Jedi (Vtipy o Jediích)Kde žijí příběhy. Začni objevovat