110. Maškarní ples

53 4 0
                                    

Darth Vader byl pozván na maškarní ples. Nevěděl, co si má obléci, tak napsal do půjčovny, aby mu poradili a vypomohli.

Zakrátko mu došel balík s krátkým vysvětlením: "Vážený pane, přibalili jsme vám stříbrnou barvu plus krabici s tlačítky, s vaším brněním budete vypadat přesně jako droid."

To Sitha urazilo a hned jim odepsal, že prý takováto výbava jenom zvýrazní jeho životní příběh. Půjčovna mu tedy poslala další balík s dopisem: "Vážený pane, omlouváme se a přikládáme jako náhradní řešení špinavé kalhoty a bílou a černou barvu. Sundáte si brnění a natřený na bílo, s černým čelem a kruhy kolem očí a se špinavými kalhotami budete vypadat přesně jako War Boy ze Šíleného Maxe."

To ho ale rozčertí ještě víc, že prý takováto výbava odvede pozornost od jeho brnění na jeho postižení a popáleniny pod ním. Za pár dní mu přijde menší balík, ve kterém je pouze čokoládová poleva, malý kbelík drcených oříšků a dopis: "Vážený pane, omlouváme se, že jsme v obou případech nedostatečně odhadli vaše přání. Zasíláme vám jako náhradu čokoládovou polevu, kterou si po ohřátí nalejte na vaše celé tělo poté, co si sundáte brnění a posypte drcenými oříšky. Obě nohy si strčte do prdele a budete vypadat jako donut."

Není Jedi, jako Jedi (Vtipy o Jediích)Kde žijí příběhy. Začni objevovat