111. - Opilí Jediové! - Přípitek na závěr!

75 6 0
                                    

Vážení čtenáři, přátelé, kamarádi, padawani, sithští učedníci, mistři, lordi, velmistři, pašeráci, piloti, droidi, kloni, gungani a stormtroopeři, řekla bych, že je pomalu čas ukončit tuto knihu o vtipech ze Star Wars. Opravdu moc vám děkuji za ohlasy! Je to opravdu neuvěřitelné. Je to nejúspěšnější kniha, kterou tu mám! Moc děkuji! Co by jste řekli malému přípitku na závěr?

Ale prosím, varuji vás, nepřežeňte to! 

O několik hodin později:

Přijde Romana do malého coruscantského krámku s potravinami a vybafne na prodavače:"Bednu pirátské pálenky, prosím."
Prodavač vezme bednu z regálu, zabalí a když ji podává přes pult,
nedá mu to a zamumlá: "Já myslel, že v chrámu je alkohol zakázaný pro všechny padawany."
"Víte, mistr Skywalker má už druhý den zácpu a pálenka mu na to pomáhá."
Prodavač pokývá hlavou. Večer zavře krám a jde domů.
Na jedné lavičce uvidí totálně ožralou Romanu s prázdnými flaškami od pálenky v ruce, a za lavičkou je na kusy rozdupaná bedna.
"Moment, říkala jste, že to je projímadlo pro mistra Skywalkera!" řekne jí vyčítavě ...."
Taky že jo! Se posere, až mě takhle uvidí!"

----------------------------------------------------------------------------------

Opilý Obi-Wan zavolal mistru Yodovi, že mu vykradli pokoj:
"Poslyšte, ukradli mi lampu, světelný meč, poličku s knihami, krb, skříď, pracovní stůl a dokonce i postel!"
Než stihl Yoda něco říct, zavolal Obi-Wan znovu:
"Ech, kašlete na to, mistře, omylem jsem vlezl do místnosti s úklidovými potřebami..."

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Anakin a Padmé sedí na gauči a popíjejí:
"Padmé, po tom víně jsi mimořádně zkrásněla!"
"To není možné, Anakine, vždyť jsem ho ještě ani neochutnala!"
"Ale já jsem ho už vypil asi dva litry!"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Stojí takhle Ventress před jedním barem a čeká na zavíračku a na případné cvičné cíle.
Chvíli před zavíračkou se najednou z baru vypotácí Ahsoka, která sotva stojí na nohou. Ventress se na ni zaměří a čeká.
Ahsoka se klátivou chůzí dostane až ke své lodi, kde s námahou vytahne klíče z kapsy. Vyzkouší je nejmíň do pěti lodí, mezitím jí klíče několikrát upadnou i ona několikrát upadne.
Konečně nalezne svoji loď, otevře ji, sedne si na místo a deset minut tam jen tak sedí a pokouší se nastartovat. Mezitím už bar zavře.
Když konečně motor naskočí, Ventress neváhá, stoupne si loď a vytáhne Ahsoku z lodi. Pak ji chce přeříznout meči, ale Ahsoka vyskočí a aktivuje svůj meč, jako by najednou vyztřízlivěla. Ventress se diví, jak je to možné a Ahsoka povídá:
" No dneska jsem byla určená jako volavka já."

------------------------------------------------------------------------------------------------------

V baru si Angie upřeně prohlíží dva muže u vedlejšího stolu. Nakonec jí jeden z nich povídá:
"Žádný strach, děvče, nejsi opilá. My jsme dva kloni."
"Cože? Všichni čtyři?"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jediové vynalezli nové palivo do lodí a při tankování ho Barriss s mistryní Unduli ochutnají.
"Mistryně, to je jak koření"
"No jo máš pravdu"
A tak ho začnou chlastat.
Druhý den brzo ráno Barriss probudí příchozí zpráva.
Ahoj, Barriss, tady Luminara. Už jsi byla dneska na záchodě?
Ještě néé, proč?
Tak tam nechoď, já volám z Mustafaru.

Také bych vás chtěla upozornit, že o tom, kdo je Angie, Romana atd. se můžete dozvědět na mém YouTube kanálu AlphaRani CZ!

Děkuji za všechny hvězdičky a komentáře a ať vás provází síla!

Není Jedi, jako Jedi (Vtipy o Jediích)Kde žijí příběhy. Začni objevovat