77. Myšlenky Hana Sola

146 10 2
                                    

Myšlenkový pochod a proces Hana Sola- čas v setinách vteřiny

Mínus 0: neurony jeho mozku jsou v klidu, proces myšlení neprobíhá, pouze pravidelně probleskne otázka Vypadám dobře?, střídající se s ujištěním, že do kantýny se jdeš v sedm hodin.
0: Mozek obdržel obrázek lodi, začíná vznikat první myšlenka
0 - 12: Co to sakra je? Dá se to sníst?
12 - 16: Je to voňavka? Svedu s tím dneska někoho?
16 - 20: Vypadám dobře?
20 - 21: Co jsem to chtěl? Jo, už vím, ta věc v hangáru.
21 - 28: Ten stůl by potřeboval utřít. V Kauflandu mají akci "Utěrka" za 1500 korun. To je výhodné.
28 - 35: Musím koupit v supermarketu novej hajzlpapír. Co že to Luke chtěl za značku? Tento? Zewa? Koupím zewu a jestli chtěl Tento, řeknu, že Tento nebyl.
35 - 36: Co jsem to chtěl? Aha, v hangáru.
36 - 40: Je to známý tvar, vypadá to jako obrovská stříbrná placka.
40 - 42: Do kantýny jdu v sedm hodin.
42 - 47: Proč by mi někdo dával placku do hangáru? Že by kvůli kantýně?
47 - 50: Co se tam vlastně dělo naposled? Pobili se tam čtyři gungani, já jsem se porval s jedním Alderaanským debilem, pak mě Leia odtáhla do lodi, protože jsem neřekl, že tam jdu, že mám jít pomoct Lukovi, že připálil palačinky.
51 - 58: Luke chtěl ten toaleťák. Koupím tu zewu. Stejně je občas pěkně blbej, nemá připalovat palačinky!
58 - 60: Co jsem to chtěl? No jo, Millennium Falcon. Někdo jsem jde. Ben Kenobi. Ne! Počkat! To vypadá jako...jako...
60 - 67: DO PRČIC!!! TO JSOU LEIA S LUKEM!!! TY VOLE, JÁ UŽ V KANTÝNĚ JSEM!!! Sakra, sakra, sakra, sakra! Co mám teďka jenom dělat?
67 - 71: Musím utéct! Není tu nějaký boční východ? Co tamhle to okno?
71 - 76: Nemám začít brečet? To na Luka zabírá a jakmile něco zabere na Luka, tak na Leiu taky.
76 - 80: Sakra, kantýna je plná zákazníků. Budu vypadat, jak dement.
80 - 82: Vypadám dobře?
82 - 86: Do prčic, ta loď. Jak se k ní mám teď dostat? Co je tamto pod tím pultem? Blaster? K tomu se asi včas nedostanu a nestihnu si vystřílet cestu k oknu, nebo díru ve zdi!
86 - 90: No, co se dá dělat. Budu se tvářit, jakože tu nejsem a schovám se pod stůl...
90 - 93: Hlavně klid, Když mě neuvidí, půjdou pryč a já normálně odejdu a jdu nakupovat. Hmmm, a co večer?
93 - 100: Do kantýny jdu v sedm hodin.

Není Jedi, jako Jedi (Vtipy o Jediích)Kde žijí příběhy. Začni objevovat