25. Mistře, co je to politika?

227 14 8
                                    

Přijdou za Anakinem Ahsoka a Romana a ptají se, co je to politika.
"Jak bych vám to vysvětlil, "přemýšlí Anakin." Podívej se, to je jako u nás doma:
  Padmé je kapitalismus. Ona nám dává kredity.

 Já jsem vláda. Já ty kredity vezme, něco si nechám a zbytek přerozdělím podle svého uvážení.

Klony, ty jsou dělnická třída. Ti pracují a my jim za to platíme.

Jar Jar a mistr Kenobi, to jsou odbory, ti dávají pozor, aby dělnická třída nebyla přeplacena, nebo naopak placena málo.

  Vy dvě jste lid. Pro vás to všechno všichni děláme.

A Leia a Luke, tak ti jsou naše společná budoucnost.
Rozumíte tomu, padawanky?
Ahsoka s Romanou se dlouze zamyslí a pak Ahsoka řekne: "Zatím ještě ne, ale budeme o tom přes noc přemýšlet."

V noci se Ahsoka s Romanou probudí zápachem, jdou se podívat, co se stalo. Smrádek jde z vedlejšího pokoje, protože Luke a Leia se oba pokakali. Zajde tedy do pokoje Padmé a Anakina. Tam spí jenom Anakin a nejde probudit.
Jdou tedy do pokoje jednoho z klonů. A tam vidí klona, jak si s právě hezky užívá s Padmé. Ani jeden si padawanek nevšimne.

Ty se smutně otočí a za rohem uvidí Jar Jara s Obi-Wanem, jak se zájmem pozorují oknem Padmé a klona. Ani Obi-Wan a Jar Jar si jich nevšimnou.
Padawanky jsou bezradné a jdou si lehnout na gauč.

Ráno se jich Anakin ptá: "Tak už víte, co je to ta politika?" A Romana smutně odpoví: "Už to víme, mistře, ale je to trochu jinak, než jste říkal včera."
"A jak, prosím tě?"

"No, kapitalismus pěkně mrdá s dělnickou třídou. Odbory tomu nečinně přihlížejí, zatímco vláda tvrdě spí. Lid je všemi ignorován a neví, co má dělat a naše společná budoucnost leží ve sračkách..."

Není Jedi, jako Jedi (Vtipy o Jediích)Kde žijí příběhy. Začni objevovat