1) Jediští padawani objali Asajj Ventress a pak všichni křičeli a rozhazovali rukama... někteří i 30 metrů! (Pro ty, kdo nechápou, Ventress má občas na vlastním těle mini bomby)
2) Víte jaký je rozdíl mezi černým, brutálním a morbidním sithským humorem?Černý: Deset Jediů v jednom kontejneru.Brutální: Jeden Jedi v deseti kontejnerech.Morbidní: Deset kontejnerů v jednom Jediovi.
3) Jediové přišli na výletě ke studni splněných přání. Anakin Skywalker se naklonil, pomyslel si přání a hodil dolů minci. Obi-Wan Kenobi si řekl, že to také zkusí, avšak příliš se naklonil, přepadl přes okraj a utopil se. Všichni chvíli strnule stáli, pak se Anakin usmál a povídá: "Jé, hele! Ono to opravdu funguje!"
4) Kolik váží Han Solo? Tunu i s Falconem.
5) Na štědrý den Obi-Wan nadává Anakinovi: "Od rána furt něco žereš, večer uvidíš tak velký tlustý hovno a ne zlaté prasátko!" Anakin se zasměje a říká: "Ne-ne, já nemusím, já už ho vidím..."
6) Přijde Han Solo do krejčovství a ptá se prodavače: "Máte hnědou kožešinu?"Prodavač na to: "Ano, máme." Han vytáhne blaster, zastřelí prodavače a říká: "To je za Žvejka, ty hajzle!"
7) BEN SOLO: Když mi máma říkala, ať přijdu domů na kaši... jak jsem měl ku*va vědět, že tím myslela povečeřet se strejdou Lukem!?
8) "Hane, proč jsi tu dětskou postýlku udělal tak vysokou?" "Kdyby náhodou Ben vypadnul, líp to uslyšíme."
9) Padmé pracuje v kuchyni a poslouchá svého pětiletého syna Luka, který si hraje v obýváku s elektrickou vesmírnou lodí.Najednou loď přistane a Luke říká:"Vy kokoti, kteří chcete vystoupit, vypadněte odsud, protože tohle je pro vás konečná.A vy kokoti, kteří chcete nastoupit, okamžitě hněte prdelí, protože hned odjíždíme."Zděšená Padmé vejde do pokoje a říká:"Jediové takovýhle jazyk nepoužívají. Takže ihned běž za trest do svého pokoje a zůstaň tam dvě hodiny.Pak se můžeš vrátit a hrát si dál se svou lodí.Chci ale, abys mluvil jen slušně."Po dvou hodinách syn vyjde ze svého pokoje a hrajesi opět s lodí. Za chvilku loď zastaví a matka slyší:"Všem pasažérům, kteří vystupují, připomínám, aby sinezapomněli vzít zavazadla. Chceme Vám poděkovat, že jste s námi cestovali a doufáme, že jste strávili příjemnou cestu."Dále slyší:"Těm, kteří právě nastupují, připomínáme, aby si malá zavazadla dali pod sedadlo.Pamatujte, prosím, že kouření není v tomto vlaku dovoleno.Všem vám přejeme příjemnou cestu."Když se Padmé souhlasně a spokojeně usmála, slyší, jak Luke dodal:"A těm, co jsou nasraný z dvouhodinového zpoždění,připomínám, že za to může ta Nabooská svině v kuchyni!"
10) Jaký je rozdíl mezi generálem Grievousem a motorkou? Tak do toho! Jen si zkuste generála Grievouse nakopnout!
11) Ben Kenobi pomáhá malému Lukovi s obouváním botiček.Oba tlačili, tahali ale pořád se do těch botiček nemohli dostat.A když se jim to konečně povedlo,tak si oba upocení sedli, Luke se podívá na botičky a říká: "Bene, my jsme dali botičky obráceně" Ben se podíval a skutečně byly nazuté obráceně.Ale i přesto zachoval klid, znovu je sundal a znovu je začal obouvat, tentokrát už tak, jak mají být.Po obutí se Luke se koukl na nohy a opět povídá: "To nejsou moje botičky" Ben Kenobi se kousl do jazyku a místo nadávek které se mu draly na jazyk, s námahou boty sundal a když byly dole, Luke povídá: "To jsou botíčky mého kamaráda Hana, maminka říkala že teď budu jeho botičky nosit já, protože už má na ně moc velké nožičky." Ben už nevěděl, jestli se má smát, brečet, nebo nadávat, a znova pomohl botičky obout.Když se mu to s velkou námahou povedlo a pomáhal Lukovi oblékat younglingskou tuniku, tak se zeptal:"A kde máš ty bezprstové rukavičky?" a Luke odpověděl: "Ty mám schované v botičkách"Soudní proces s Benem Kenobim začne příští měsíc.
12) Anakin: Budeme hrát hru na hasiče? Padmé: Ok, ale jak se to hraje? Anakin: Já půjdu prsty po noze nahoru a když řekneš červená tak zastavím. Padmé: Dobře .. (kotník, koleno, stehno) Padmé: Červená! Anakin: Hasiči na červenou nezastavují.
ČTEŠ
Není Jedi, jako Jedi (Vtipy o Jediích)
HumorMáte rádi Star Wars? Máte rádi vtipy? Máte rádi Star Wars vtipy? Anakin a jeho dvě padawanky, Romana a Ahsoka, Padmé, Obi-Wan, Jar Jar i další, vám ukážou, jak moc je se STAR WARS legrace! Co se týče přebalu, horní a prostřední jsem malovala já. Spo...