#7 آزمائش

14 1 0
                                    

مجھے گھومنے جانا ہے ۔۔۔۔۔۔گھومنے جانا ہے گھومنے جانا ہے۔۔۔۔۔۔۔عہد نے صبح سے ضد لگائی ہوئی تھی بیلا اُسکی بات کو کبھی نہ نی کرتی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔لکن مام کی۔ طبیعت ٹھیک نہیں تھی وہ انہیں چھوڑکر کسی چلی جاتیں۔۔۔۔۔۔۔۔

عہد مری جان سنو اِدھر بیٹھو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔بیلا نے عہد کو طرف دیکھتے ہوئے کہا جو کی اب شدید غصے میں نظر آ رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔

نی نی مجھے نی سننا کچھ۔۔۔بھی ۔۔۔تم گندی ہو۔۔۔۔۔۔۔۔دور جاؤ مُجھسے۔۔۔۔۔۔۔اب عہد نے چلنا شروع کر دیا۔۔۔۔۔۔۔

بیلا کو غصّہ تو آیا اور اسنے صبر کر لیا ۔۔۔۔۔۔عہد ۔۔۔بدتمیزی نی کرو۔۔۔۔۔۔
بیلا نے اُسکا ہاتھ پکڑ کر بیٹھا نے کو کوشش کی۔۔۔۔۔۔کیوکی گسا اسکے لیا نکسان دے ثابت ہو سکتا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔

پر عہد کیسی طور کابو میں نہیں آ رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔اب اسنے چیزیں فیکنی شروع کر دی۔۔۔۔۔۔

عہد تمہیں سمجھ کیوں نی اہ را آج ہم نی جا سکتے۔۔۔۔۔۔۔۔مام کو طبیعت ٹھیک نی ہے ہم کل چالینینگے oky۔۔۔۔۔۔

اب بیلا نے ایک اور دفعہ اسے پیار سے سمججہاں نے کی کوشش کی۔۔۔۔۔

تم مری گڑیا نی ہو۔۔۔۔۔۔تم دور ہٹو۔۔۔۔۔۔مجھے تمسے بت نی کرنی تم گندی ہو۔۔۔۔۔۔۔بیلا نے اُسکا چہرہ ہاتھ میں لیکر بہلانا چاہے پر وہ کیسی طور من ہی نی رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور مسلسل ہت پیر چلا رہا تھا۔۔۔۔۔

عہد ۔۔۔۔۔۔۔۔۔بس کر دو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اتنی ضد ٹھیک نہیں ہے کہ ری ہو نہ کل چالینگے ۔۔۔۔۔۔۔۔بیلا اب غصے سے چلائی۔۔۔۔۔

عہد نے ایک زور سے دھکا بیلا کو مارا۔۔۔۔۔اور بیلا جاکر زمین پر گر گئی۔۔۔۔,کر اُسکا سر میز سے ٹکرایا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔جسکی وجہ سے خون بہنے لگا۔۔۔۔۔۔

بیلا زمین پر بےسدھ پڑی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اور عہد صدمے کی حالات میں کھڑا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔

بب بیلا۔۔۔۔۔۔وہ دھیرے دھیرے اسکے پاس آیا۔۔۔۔مری گڑیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اسنے جسے ہی بیلا کو سیدھا کیا۔۔۔۔۔اُسکا ہت خون سے لال ہو گیا۔

ماما ماما ۔۔۔۔۔عہد زور زور اسے چلا رہا تھا ۔۔۔۔۔۔

یہ اللّہ خیر کیا ہو گیا۔ ۔۔ ۔وہ دوڑتے ہوئے آئی ۔۔۔۔۔بیلا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اُنکے آنکھیں حیرتِ سے فتی کو فتی رہ گئی ۔۔۔۔۔۔۔

عہد یہ کیا ہوا بیلا کو ۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

مری گڑیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔نی منے نی مرا اسکو۔۔۔۔۔نی منے نی مرا۔۔۔۔۔ماما اسکو بولے اٹھے۔۔۔۔یہ آٹھ کیوں نی رہی۔۔۔۔میں اسے بلکل تنگ نی کرگیا۔۔۔۔۔پکا والا وعدہ۔۔۔۔۔۔۔اب عہد سسکیوں سے رو را تھا۔۔۔۔۔

انھونے فوراََ ایمبولینس کو کال کی۔۔۔۔۔۔

عہد ابھی زمین پر بیٹھا رو رہا تھا۔۔۔۔۔۔

ماما مری گڑیا کو ٹھیک کریں نا۔۔۔۔۔۔اسکو بولے میں اسکو پیار کرتا ہوں بہت۔۔۔۔منے نی مرا اسکو۔۔۔۔۔۔و اب بےبسی سے اما کی طرف دیکھ رہا تا۔۔۔۔۔۔۔اور بربط جملے بول رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔

ماما یہ مر تو نہیں گئی ہے نا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔عہد کے ان لفظوں سے اُنکے ما نے اسے shocking نظروں سے دیکھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اور باہر ایمبولنس کا سائرن سنائی دیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔





Azmaish  (آزمایش)Completed💯Where stories live. Discover now