sneak peak💔

156 18 17
                                    

s محبت کا تو پر آنسو اس بارگاه محبت میں معتبر ہے . وہ خواہ بے کسی میں بناوٹی کروٹ میں تکیے میں من چھپائے ۔ آنکھوں کے گوشوں سے بہتا بالوں کو تر کرتا تکیے میں جذب ہو جائے یا پھر بے بسی کے عالم میں زمین پر سربسجود بلک جائے . محبت کو ہی وہ کمال ہے کہ وہ بلکتے آنسو چوم لے ، بے بسی کو گلے لگا لے ... سچے جذبے میں زمین پر روندا سچا اشک اس عرش والے کو بہت سجتا ہے ، رب کو اخلاص و محبت پسند ہیں .. اور محبت سے بڑی کوئ عطا نہیں جو دل کو خالردم

-----------------------------------------------------

Garmi ki shiddat thi.....wo chulhe ke age baithi hui thi har taraf se beniyaz......lakdiyan chulhe me jal rahi thi...kisi bhi chiz se ab use koi farak nahi pad raha tha akhir kuch to hua tha use...jo itti garmi ki shiddat use jhunjhla ni rahi thi esi hi kOi aag uske andar bhi to jal rahi thi.....fir kse use bahar ki aag se koi farak padta....mohabbat ek aag hi to hai jisme insaan rafta rafta jalta rahta hai...jese kabhi thand me aag sukun deti hai or garmi me yahi aag takleef de hoti hai...esa hi kuch mohabbat me b hota hai kabhi ye mohabbat ki aag sukun se do char karti hai to kabhi dukh se ashna ...lekin jab ye aag had se siwa ho jaye to insan andar se jhulasne lagta hai is aag me or fir ye aag dhire dhire sab khatam kar deti hai...........raakh kar deti hai............yahi uske sath ho raha tha.........................

یہ جو لوگ کہتے ہیں ناں. .....
کہ اب کوئی فرق نہیں پڑتا ۔۔ ....
اب کسی چیز ہے ،....
کسی بات سے ۔....
۔ کوئی فرق نہیں پڑتا ۔....
۔ وہ جھوٹ کہتے ہیں ۔...
۔۔ فرق پڑتا ہے ۔۔ اور پڑھتا رہتا ہے ۔۔ پی ...
۔۔۔ ہر وقت ۔۔۔ مر ا ھے ۔۔
جب وہ کسی اور کو اس مقام پر دیکھتے ہیں....
۔۔ جو انہوں نے کبھی اپنے لئے سوچا ہو ۔۔...
ہر وہ خواب جو انہوں نے اپنے لئے دیکھا ہو ۔۔..
اس کی تعبیر میں کسی اور کو دیکھتے ہوئے ۔۔..
ہر وہ احساس جو ان کے دل نے کسی سے باندھا ہو ۔۔ کسی اور کو اس احساس میں بتا دیکھتے ہوئے ۔
۔ ہر وہ منظر دیکھتے ہوئے ۔۔
جو ان کی بجائے کوئی اور عمل کر رہا ہو
۔۔ ہر وہ جگہ ۔۔ ہر اس خلا اور کسی کو دیکھتے ہوئے ۔۔ جو کسی اور کے ہاتھوں بھر دی جائے ۔۔ فرق پڑتا ہے ۔۔۔ فرق پڑتا رہتا ہے ۔...
۔۔ لوگ جھوٹ بول سکتے ہیں
، ایک حد تک خود سے بھاگ سکتے ہیں ۔۔
مگر ایک لیہ آتا ہے جب وہ مان لیتے ہیں ۔۔
خود سے اقرار کر لیتے ہیں کہ ہاں
۔۔ کسی کے ہونے سے ۔۔
نہ ہونے سے ۔۔ چپ رہنے سے --یا کہہ دینے سے
۔ فرق پڑتا ہے ۔۔۔
بہت فرق پڑتا ہے ۔۔
اور شاید ساری زندگی پڑھتا رہتا ہے ۔ !












Hey assalamualikum.....
Kese hai aap sab....😁😁😉.
Kya mujhe yaha koi janta hai ..???

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Okay.....so..........!!!!!!!!!come to d point.......

Going to publish complete story v soon .....as i started this novel... last year but i stopped writing coz lack of time and too many things happened .....some good or some worst........ life goes on........anyway.............
M working on it........some chapter left...after that i"ll publish complete story.......
Wait for next update ......till then take care.............       

Azmaish  (آزمایش)Completed💯Kde žijí příběhy. Začni objevovat