آزمائش #3

28 2 1
                                    


آج اک دفعہ فر وہ رجکت ہوی تھی بری ترح سے۔۔۔ حالانکہ لڈکا اتنا اچھا نہیں تھا اسکے باوجود اسے اسکے رنگ اسکے جسمانی صحت کی وجہ سے  مسترد کر دیا تھ۔۔ ہر بار کی ترح اس بار بھی اسے اپنی کی گی ہوی محنت پر افسوس ہو رہا تھا جو اسنے ناشتہ ہو کھانا بنانے میں کی تھی۔۔۔ اسے یقین تھا کہ زرور اس دفعہ بھہ انکار پی ہوگا لکن اماں کو کون سمجھاتا۔۔۔ ماں تھی اپنی بچچی کے نصیب پر دہاہیاں دے رہی تھی۔۔۔۔۔

اسے کوی افسوس نہیں تھا اس انکار کا کبھی نہیں ہوتا تھا۔۔۔ پر اس بار نجانے کیوں اک انجانی سی خوشی تھی جو سارے جسم میں سرایت کر گی تھی۔۔۔۔۔

افسوس ہوتا تھا تو اس بات کا۔۔۔۔ کہ لوگ سیرت کے بجاے سورت کا ترجیح دیتے ہے اور کچھ لوگوں کو سیرت اور صورت دونوں چاہیے ہوتی ہے۔۔۔ کچھ خوش نصیب ہوتے ہیں جو دونوں پا لیتے ہیں اور کچھ کو سرف صورت ملتی ہے فر ساری عمر پچھتاوے کی آگ میں جلتے رہتے ہیں۔۔۔ لکن یہ بھی سچ ہے۔۔۔ کوی اک دو گھنٹوں میں سیرت کہاں دیکھ سکتا ہے۔۔۔۔۔ صورت ہی دیکھی اور پسند کء جاتی ہے باقی سب الله کے بھروسے چھوڈ دیتے ہیں۔۔۔۔۔۔

بیلا نے بھی اپنی قسمت الله کے بھروسے چھوڈ دی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔

***********

کی دن بیت گے وہ پارک نہیں گی۔۔۔۔۔۔ وہ جانا چاہتی تھی کی دفعہ۔۔۔۔ لکن فر اسکے پاون خود بخود رک جاتے۔۔۔ کسی نامحرم سے بات کرنا اسکی تربیت میں شامل ہی نہ تھا۔۔۔۔۔۔

فر اک دن اسنے اپنے دروازے ہر اک کاگز پایا۔۔۔۔۔ وہ چپکے سے نہ جانے کس سوچ کے تھت اتھا کر اندر لے ای۔۔۔ ہو کنڈی بند کر لی اندر سے۔۔۔

دھڈکتے دل کے ساتھ اس نے کاگز کھولا۔۔۔۔۔ اور پڈھنا شروع کیا۔۔۔

میں تمہارا پارک میں کل انتزار کروں گا اگر تم نہیں آی تو میں گھر آ جاوں گا تمہارے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

تعارف کی زرورت نہیں ہے شاید۔۔۔۔۔۔۔ سمجھ گی ہوں گی۔۔۔۔۔۔۔ اللہ حافظ۔۔۔۔

یا اللہ۔۔۔۔ بیلا بے تحاشا ڈر گی۔۔۔۔۔۔۔

دھمکی دے رہا ہو ہو سکتا ہے۔۔۔۔ میں نہیں جاوں گی۔۔۔۔ بیلا نے دل ہی دل میں تہییا کر لیا۔۔۔۔

لکن اماں کو پتا چل گیا تو وہ تو مجھے مار ہی  ڈالیں گی۔۔۔۔۔۔
ایسی ہی کی سوچوں کے بعد۔۔۔۔۔

اک دفعہ پھر اسے اسکا سامنہ کرنا تھا۔۔۔۔۔۔۔ اسنے دل میں سوچ لیا تھا کہ اب وہ۔۔۔۔۔ اسے سمجھاےگی۔۔۔۔۔ کہ اسکا پیچھا چھوڑ دے۔۔۔۔۔




باقی آئندہ

Azmaish  (آزمایش)Completed💯Where stories live. Discover now