گرمی اتنی شدید ہو رہی تھی۔۔۔ وہ کچن میں چولہے کے آگے کب سے بیتھی تھی ہر کام بیلا کے ہی ذمہ تو تھا آج بڈی آپا اپنے شوہر کے ساتھ فر آی تھی۔۔۔ اور انکے بچچے اتنے زیادہ شرارتی تھے۔۔۔ پورا گھر سر پر اتھا لیتے تھے۔۔۔ اگر گلتیہ سے کبھی بیلا کچھ کہ دے فر بیلا کی شامت آنی تھی۔۔۔ اسکی تو ویسے بھی شامت آی رہتی تھی۔۔۔۔ اب سب نے کھانا خا کر ہی جانا تھا اسی اہتمام میں لگی تھی صبح سے۔۔۔ تھک کر بدن چور چور ہو رہا تھا پر کسے پروا تھی۔۔۔۔ کہ اتنے میں فھر آپا کی آواز سنای دی وہ دوڈی دوڈی باہر آی۔۔۔۔۔ اسنے اپنا بھی گا ہوا منہ آنچل سے صاف کیا۔۔۔۔۔
جی آپا۔۔۔۔۔۔ وہ فھولی ہوی سانسوں کے درمیاں میں بولی۔۔۔
ارے ذرا بچوں کو قریبی پارک میں لے جاو۔۔۔ دماغ میں درد کر دیا ہے۔۔۔۔
آپا میں وہ ذرا روتی پکا لوں۔۔۔ وہ تھورا ہچکچا کر بولی۔۔۔
آکر پکا لینا کن سا ابھی ہم کھانے جا رہے ہیں۔۔۔۔
مطلب کہیں۔ سے بھی بچنے کے کوی آسار نذر نہیں آ رہے تھے۔۔۔ چار نا چار اسکو جانا ہی پڈا۔۔۔۔وہ بچوں کو وہیں چھور کر اک سنگی بنچ پر بیتھ گی۔۔۔۔ شام کا وقت تھا کھلا آسمان۔۔۔۔ وہ آنکھیں موندے ۔۔۔ آرام سے موسم انجواے کرنے لگی۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔
کہ کسی کی پکار اسے واپس دنیا میں لے آی۔۔۔۔۔ وہ اک نوجوان تھا جو دلچسپی سے اسے دیکھ رہا تھا۔۔۔ وہ گھبرا کر اتھ کھڈی ہوی۔۔۔۔۔ وو بچچوں کی تلاش میں ادھر ادھر متلاشی نذروں سے دیکھ رہی تھی۔۔۔ادھر کیا دیکھ رہیں ہے ہیں آپ محترمہ میں کیا آپ کو نذر نہیں آ رہا۔۔۔۔۔
اس شخص نے فریلی کہا۔۔۔۔۔ اسکی نزریں مسکرا رہی تھی۔۔ ایسی situation سے بیلا کا کبھی سامنا بھی تو نہیں ہوا تھا۔۔۔۔نہیں میں جنہہے نہیں جانتی وہ مجھے نذر بھی نہیں آتے۔۔۔۔ یہ کہتے ہوے وہ آگے بڈھی تھی۔۔ کہ وہ دوڈ کے اسکے سامنے آیا تھا۔۔۔
میں آپکو صرف یہ دینے آیا تھا۔۔۔۔ اسنے اک بڈا سا کاگز اسکے سامنے لہرایا۔۔۔۔
یہ۔۔۔۔۔۔؟؟ وہ اس کاگز پر بنے ہوے منزر کو دیکھ رہی تھی۔۔۔۔ اتنی خوبصورت painting ۔۔۔۔۔
جی میں شام کو روز یہاں آتا ہوں مجھے painting بنانے کا بہت شوق ہے۔۔۔ آج آپکو دیکھا شام بھی اداس تھی اور آپ بھی۔۔۔ اک مکممل منذر بن رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔ i know مجھے آپسے اجازت لینی چاہیے۔ تھی۔۔۔ لکن میں آپکو distrub کرتا تو منزر بگڈ سکتا تھا۔۔۔۔۔۔
وو اپنی صفای پیش کر رہا تھا کیا۔۔۔۔۔۔ سوری اگر آپکو برا لگا ہے تو۔۔۔۔ وہ اسکی آنکھون میں جھانک رہا تھا۔۔۔۔
نن نہیں برا نہیں لگا مجھے۔۔۔۔ اب مجھے چلنا چاہیے۔۔۔۔ اسنے وہ کاگز اس اجنبی کی طرف بڈھایا۔۔۔۔
اسے آہکے لیے بنایا ہے۔۔۔ رکھ لیجیے پلیز۔۔۔۔۔
اسنے دیکھا تھا۔۔ جب وہ بولتا تھا تو اسکی آنکھیں بھی بولتی تھی۔۔۔۔۔ اور اسکی آنکھیں کتنی منفرد تھی۔۔۔۔وہ کاگز لےکر اسنے بچچوں کو بلایا اور گھر آ گی۔۔۔۔ اسے لگا کسی کی نذریں ابھی تک اسکا پیچھا کر رہی ہیں۔۔۔ پر اسنے مڈ کر نہیں دیکھا تھا۔۔۔۔۔
YOU ARE READING
Azmaish (آزمایش)Completed💯
Randomقصہ محببت کا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ azmaish....... محبت کبھی کبھی ختم نہیں ہوتی ، بس خاموش ہو جاتی ہے اور جتنی خاموش ہوتی جاتی ہے .. اتنی ہی زور آور بھی ہوتی جاتی ہے اندر ہی اندر شد و مد سے بولتی ہے .. چھاڑتی ہے ... ہو روتی ہے ............ اپنے آپ میں جیتی...