بیلا روز مرا کے کاموں میں مصروف تھی کی اسے کمرے سے کچھ گرنے کی آواز آئی۔۔۔۔۔۔یہ اللہ خیر۔۔۔۔۔۔۔و دوڑتے ہوئے کمرے تک آئی۔۔۔۔اور سامنے کا منظر دیکھ حیران رہ گئی۔۔۔۔۔۔۔
عہد آنکھیں کھول ہوئے پانی لینے کی کوشش کر را تھا۔۔۔۔۔۔۔۔
جیسے گلاس گرا ٹھا۔۔۔۔۔۔۔
عہد۔۔۔۔۔۔۔وہ اب شوکنگ نظروں سے عہد کو دیکھ ری تھی۔۔۔۔۔۔
ایسی کیا دیکھ رہی ہو پانی چاہئے ۔۔۔۔۔عہد نے کچھ اجنبیت سے کہا۔۔۔۔بیلا کو اُسکا لہذا عجیب لگا۔۔۔۔۔
اسنے فاٹا فٹ پانی دیا۔۔۔۔۔۔اور ڈاکٹر کو آنے کے لئے mesg کر دیا۔۔۔۔۔
عہد آنکھیں مندے لیتا ٹھا۔۔۔جبکہ بیلا اسے بنا پلک جھپکتے دیکھیں جا رہی تھی جسے یقین نا اہ رہا ہو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ڈاکٹر k آتے ہی وہ مام کو بلا لائی وہ خوشی سے پاگل ہو رہی تھی عہد کو پیار کرکے وہ شکرانہ ادا کرنے چلی گئی جبکہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ڈاکٹر نے بیلا کو فر سے حیرت میں ڈال دیا۔۔۔۔۔۔۔
عہد کا کوما سے واپس آنے ناممکن تھا۔۔۔۔۔۔لکن یہ ممکن ہوا ہے تو کوئی miracle ہوا ہے۔۔۔۔۔اور اسے بھی بڑا معجزہ یہ ہے کو عہد اب ذہنی طور پر بلکل تھک ہے۔۔۔۔۔۔۔۔
کیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔بیلا حیرت اور خوشی کے ملے جلے تاثرات کے ساتھ چیخی۔۔۔۔۔۔۔۔
جی۔۔۔۔۔۔ڈاکٹر مسکرائے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
-------------------------
عہد ابھی تک سوکر نی اٹھا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔جبکہ بیلا کی تو خوشی سے آنکھ ہی نہ لگی۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ عہد کو دیکھ رہی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔رت بھر سے لکن اُسکا g نہی بھرا تھا۔۔۔۔۔۔اسنے عہد کی پیشانی چومنی چاہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
قربت کا احساس تھا ۔۔۔۔کی عہد کی آنکھ تورنت کھول گئی۔۔۔۔۔اور اسکے ہونٹ پر دلکش مسکراہٹ تھی اور آنکھوں میں شرارت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیا ہوا روک کیوں گئی کرو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔عہد نے آنکھ مارتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔۔
بیلا شرم سے سرخ ہو گئی۔۔۔۔۔کر وجہ سے بھاگنے کی کرنے لیگی۔۔۔۔۔۔۔
بیلا۔۔۔۔۔۔۔عہد نے بیلا کا ہاتھ تھام لیا اور آٹھ k بیٹھ گیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اِدھر بیٹھو۔۔۔۔۔۔اُسکی لحظے میں اب بچپنا نہیں ایک روب تھا۔۔۔جیسے وہ نظر انداز نہی کر سکتی تھی وہ خاموشی سے وہی بیٹھ گئی ۔۔۔۔۔۔۔
بیلا میں نہیں جانتا ۔۔۔۔۔۔میں تمسے کیا کھو۔۔۔۔۔معافی مانگو یہ خودغرض ہو جاؤں اور خدا کا شکر ادا کرو کہ اسنے مجھے تم سے نوازا ہے میں دنیا کا سانس خوش قسمت انسان ہیں بیلا۔۔۔۔۔کی مجھے تم ملی۔۔۔۔۔۔۔۔ہو۔۔۔۔۔میری خون کی ایک ایک بوند تمہارا نام ہے بیلا۔۔۔۔۔یہ زنگی تمنے مجھے دی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں طومار تمہارا قرضدار رہیگا۔۔۔۔۔۔۔میں اپنی جان بھی دے دوں تو تمہارا خلوص لوٹا نی سکتا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہ انمول تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azmaish (آزمایش)Completed💯
Rastgeleقصہ محببت کا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ azmaish....... محبت کبھی کبھی ختم نہیں ہوتی ، بس خاموش ہو جاتی ہے اور جتنی خاموش ہوتی جاتی ہے .. اتنی ہی زور آور بھی ہوتی جاتی ہے اندر ہی اندر شد و مد سے بولتی ہے .. چھاڑتی ہے ... ہو روتی ہے ............ اپنے آپ میں جیتی...