#5 آزمائش

15 1 0
                                    

صبح کا سورج طلوع ہو چکا تھا رات بھر اسے نیند کہ ائی تھی ۔۔۔۔۔۔خوشی اتنی تھی کہ سونے کا خیال ہے نہیں آیا اسے اپنا آپ کیسی ملکہ سے کم نہیں لگ رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اٹھتے ہی اسنے ساری تیاریاں مکمل کرکے وہ خد کو سجانے سنوارنے میں لگ گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔

اما بیلا کی تیاریوں پر حیران تھی۔۔۔۔اسے پہلے تو وہ کبھی اتنا تیار جی ہوئی تھی آج اسے اچانک کیا ہو گیا انہیں من ہی من سوچا پر کہا کچھ نی۔۔۔۔

آج وہ دنیا کی سب سے خصبورت لڑکی لگنا چاہتی تھی تاکہ وہ فرہاد کی فیملی کو پسند آ جائے۔۔۔۔۔

فرہاد کا خیال آتے ہی اسکے چہرے پر الگ ہی نور تھا وہ بھوت خوبصورت نے صحیح پر آج الگ ہی نور آ را تھا اسپ۔۔۔۔۔۔۔

چپکے سے باہر جھانک کر دیکھا ۔۔۔۔۔۔آوازے سا رہی تھی شاید سبھی مہمان سا چکے تھے وہ اپنے دھڑکتے دل کو سنبھالتے ہوئے کچنّ میں سا گئی اور اما کی بلاوے کا انتظار کرنے لگی۔۔۔۔۔۔

کہ اما خد ہی آ گئی۔۔۔۔۔بیلا چائی لیکر سا جاؤ یہ کہ کر وہ چلی گئی اور بیلا اِنکے پیچھے پیچھے۔ ۔۔۔۔۔

وہ نذرے جھکائے کمرے میں داخل ہوئی ۔۔۔۔سامنے ایک ادھیڑ عمر کی خاتون بیٹھی ہوئی تھی اور ایک ۳۰ -۳۲سال کی لڑکی نما عورت شاید اُنکے بیٹی تھی اور ایک چھوٹی ۸ سال کی بچی تھی جو بڑے شوق سے بیلا کو دیکھ ری تھی ۔۔۔۔۔۔

اسلام علیکم۔۔۔۔۔بیلا نے اندر داخل ہوتے ہی دھیرے سے سلام کیا۔۔۔۔۔۔۔

وعلیکم اسلام۔۔۔۔۔۔۔دونوں عورتوں۔ ایک ساتھ جواب دیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔

بیلا وہی سوفی پر کنارے سے لگ کر بیٹھ گئی ۔۔۔۔

کچھ رسمی سوال بیلا سے پوچھنے کے بعد اب وہ جو ادھیڑ عمر کی خاتون جو کہ شاید فرہاد کی ماں تھی بیلا کی ماں۔ سے باتوں۔ میں لگ گئی۔۔۔۔۔

فرہاد تمہاری بھوت تعریف کر رہا تھا ۔۔۔۔۔۔۔ویسے۔۔۔۔وہ جو فرہاد کو بہن تھی شاید بیلا کی کان میں آہستہ دے بولی۔۔۔۔۔

بیلا کا دل عجیب لے پر دھڑکا تھا ۔۔۔۔۔۔۔جی وہ نظر اٹھا کر اُنکے دیکھنے لگی۔۔۔۔۔

جی وہ تھوڑا مسکرائے تھی میں فرہاد کی بہن ہوں۔۔۔۔۔

مطلب فرہاد نے اپنی بہن کو سب بتایا ہے وہ من من سوچنے لگی۔۔۔۔۔۔

میں ابھی آتی ہوں یہ کہ کر بیلا وہاں سے آٹھ گئی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور کمرے میں آکر گول گول ناچنے لگی۔۔۔۔۔۔خوشی اسے سنبھالی نہیں جا رہی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پر یہ وہ بھول گئی تھی خوشیاں اسے راس کہاں آتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔

-----------------------

سارے معاملات اتنی جلدی میں تے کیے گئے خ اسے یقین نہ آ رہا تھا۔۔۔۔۔اُن لوگوں نے جہیز لینے سے انکار کر دیا تھا۔۔۔۔۔۔۔اور آج اُسکا نکاح تھا وہ بھی سادگی سے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Azmaish  (آزمایش)Completed💯Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang