آج کئ یسالوں بعد وہ اسکے سامنے، آیا تھا وہ بھی کس ترح۔۔۔۔۔ وہ باكل ويسا هى تا..... دراز نکلتا۔ ہوا قد۔۔۔ گوری رنگت اور گال پے بھورا تل اس کو مزید خوبصورتی بخش رہا تھا۔۔۔ ہاں اسکا hair style چینج ہو گیا تھا۔۔۔۔ اور آنکھیں ہاں اسکی چمکدار نیلی آنکھوں میں اب چمک کے بجائے ویرانی نے لے لی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔ آنکھوں پر چشمہ لگا گیا تھا۔۔۔۔۔۔۔پر وہ ابھی بھی ویسا ہی تھا۔۔۔۔۔۔۔
پر کئی سال پہلے وہ کچھ اور تھا اب اُسکا رشتا بدل چکا تھا اب اُن دونوں کے بیچ عزت اور احترام کا رشتا تھا بس اسے ذیادہ کچھ نی۔۔۔۔۔۔۔۔ضروری نہی ہم زندگی میں جو چاہے حاصل کر لے۔۔۔۔۔کو چیز ہماری قسمت میں نہی ہوتی ۔۔۔وہ ہمیں کبھی نہیں ملتی ہماری تمام تر چاہت اور خواہشوں کے باوجود۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
زِندگی نے یہ کیسا داؤ کھیلا تھا اُنکے ساتھ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟؟؟؟؟۔
جو چیز ہمین تکلیف دیتی ہے ہم اسکے بارے میں سوچنا ہی نہی چاہتے۔۔۔۔۔۔۔۔۔جس چیز سے ہم جتنا بھاگتے ہیں وہ چیز ہمارے پیچھے آتی ہے۔۔۔ لکن جس کے پیچھے ہم بھاگتے ہین وہ ہم سے اتنا ہی دور بھاگتی ہے۔۔۔۔ ہے نا عجیب بات۔۔۔۔۔۔ لکن سچ ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔-------------------------------------------------------
بیلا ارے بیلا کہاں مر گیا ہے بات تو سن۔۔۔۔۔۔ اماں کب سے پکار رہی تھی۔۔۔
چھوڈے اماں اپنا خون نا جلایں۔۔۔۔ اسکی سہیلی آی ہے رانی اب وہ گھس کے بیڈھ گی ہوگی کسی کونے میں اور فسفسا رہی ہوں گی۔۔۔ تمہاری کہاں سنے گی اب۔۔۔۔۔ آپا اماں کے کان بھرنے کا کوئ بھی موقع ہاتھ سے نہ جانے ریتی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔ اور اماں انکو تو بچپن سے ہی مجھ سے اللہ، واسطے کا بھر تھا۔۔۔ مجال ہے جو ذندگی مین کبھی بھی بیلا سے ڈھنگ سے بات کی ہو۔۔۔۔۔
وہ ۳ بہنوں اور ۲ بھا یوں میں سب سے چھوٹی تھی عموماً تو یہ ہوتا ہے کہ گھر کا چھوٹا بچا لاڈلا ہوتا ہے لکن یہاں معاملہ پورا الگ تھا۔۔۔۔۔ ساجدا بیگم کے شوہر جوانی میں ہی فوت ہو گے اللہ اللہ کار کے گھر چلتا تھا۔۔۔۔۔۔۔ بھائیوں اور بہنون میں سب کی شادی ہو گی تھی لکن ۔۔۔ صرف بیلا ہی تھی جس کی شادی ہی نہی ہو رہی تھی۔۔۔۔۔ اسکی وجہ بھی تھی۔۔۔۔ اسکا بے ڈول جسم اور سانولی رنگت نقشہ کافی خوبصورت تھا۔۔۔ لکن جب رنگ ہی نہ ہو تو نقشے پر کون جاتا ہے بس یہی حال بیلا کا تھا۔۔۔۔ نا زیادہ خاتی تھی۔۔۔۔۔ فر بھی موتاپا کم نہیں ہوتا، تھا۔۔۔۔ اوپر سے ستم یہ کہ اسکے سارے بہن بھای کافی خوبصورت اور گوری رنگت کے مالک تھے۔۔۔۔ تو آپ لوگ سوچ سکتے۔ ہوںگے بیلا کی ذہنی کیفیت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔ اب یہ اسکا نصیب تھا تو کوی کیا کر سکتا تھا لکن اماں چڈچڈی تھی۔۔۔۔ جوانی میں ہی شوہر کی موت کا گم اوپر سے ۵ بچوں کا بھار اکیلا سنبھالنا کافی مشکل تھا۔۔۔۔ لکن اماں نے سب اچھے سے کر لیا۔۔۔۔ رہ گی تو صرف بیلا اسکی فکر میں خود تو گھلی جا رہی تھی۔۔۔ اور بیلا پر ستم کے پہاڈ گرتے تھے۔۔۔۔ کبھی کوئی آپا تو کبھی کوی آپا۔۔۔۔ اماں کو سکھانے بیڈھ جاتی تھی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
پتا نہیں کسی کو اس سے محبت کیوں نہی تھی امان کا تو سمجھ میں آتا ہے کیا بھای بہن ایسے ہوتے ہیں۔۔۔۔۔ کیا لوگ صرف شکل سی ہی پیار کرتے ہیں کوی دل کیوں نہی دیکھتا کیا رنگت شکل اتنی معنی رکھتی ہے کہ اس سے کوی مھببت نہی کر سکتا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لکن بیلا کو کبھی ناشکری نہی ہوی ہان گم کہ سکتے ہے وہ تو سب کو ہوتا۔۔۔۔ کون نہیں چاہتا کہ اسے چاہا جاے اسکے مان باپ بھای بہن سب اسے پیار کرے۔۔۔۔۔ لکن سب خوش قسمت نہیں ہوتے ناں۔۔۔۔۔۔!!!!!
محبت تو دور اسے کھانا بھی اک وقت کا ملتا تھا تاکہ وہ پتلی ہو جاے اور اسکی شادی ہو جاے۔۔۔ لکن اللہ۔۔۔۔ نے کچھ اور ہی لکھا تھا اسکی قسمت میں۔۔۔۔۔ اللہ جسے چاہتا ہے اسے چن لیتا ہے اپنی عبادت کے لیے۔۔۔ آزمائش کے لیے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور جو آزمائش پر پورا اترتا ہے۔۔۔ وہ اللہ کے قریب ہو جاتا ہے بہت قریب۔۔۔۔ فر اسکے لیے دنیا کی محبت فانی ہو جاتی ہے نفس کھتم ہو جاتا ہے ۔۔۔۔۔۔ جسکو اللہ محببت کرتا ہے۔۔۔ اسے کسی کی محببت کی ضرورت نہیں پڈتی۔۔۔ اسکو سرف اللہ اک محببت کافی ہوتی ہے اللہ کی محببت۔۔۔۔۔۔۔اور یہ سفر اتنا آسان نہیں ہوتا۔۔۔۔۔
جتنا ہم سمجھتے ہیں۔۔۔۔۔۔
نفس کو مارنا کیا اتنا آسان ہوتا ہے۔۔۔۔
اللہ کو پانامہ کیا اتنا آسان ہوتا ہے۔۔۔
نہیں۔۔۔۔!!!!!!!!!!!
جان لگانی پڈتی ہے۔۔۔۔۔
خواہشوں کو مارنا پڈتا ہے۔۔۔۔
اپنوں کو ہارنا پڈتا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔
دل کو مارنا پڈتا ہیں۔۔۔۔
کیا کر پاتے ہیں ہم۔۔۔۔۔؟؟؟
نہیں۔۔۔۔۔۔!!!!!!!!!بیلا کو لگتا تھا۔۔۔۔۔ اللہ اس سے محببت نہیں کرتا۔۔۔۔۔ لکن اس بات سے وہ انجان تھی۔۔۔۔ کہ اسے چن لیا گیا تھا۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔ آزمائش کے لے۔۔۔۔
یہ سفر اور بھی مشکل ہونے والا تھا۔۔۔۔ اسکی آیندہ ذندگی کے لیے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔باقی آیندہ انشاء اللہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Support it....
Do vote nd share your thoughts۔۔❤️
ESTÁS LEYENDO
Azmaish (آزمایش)Completed💯
De Todoقصہ محببت کا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ azmaish....... محبت کبھی کبھی ختم نہیں ہوتی ، بس خاموش ہو جاتی ہے اور جتنی خاموش ہوتی جاتی ہے .. اتنی ہی زور آور بھی ہوتی جاتی ہے اندر ہی اندر شد و مد سے بولتی ہے .. چھاڑتی ہے ... ہو روتی ہے ............ اپنے آپ میں جیتی...