گڑیا مجھے آئسکریم خانی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔عہد جو کافی دیر سے کھیل رہا تھا بولا۔۔۔۔
وہ دونوں سمندر پر آئے ہوئے تھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور عہد خوب enjoy کر رہا تھا اور اسے دیکھ کر بیلا بھی خوش تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اچّھا پر وہ تو کافی دور ہے۔۔۔۔بیلا نے نظر گھومتے ہوئے کہا ۔۔۔۔۔۔
پر منے خانی ہے۔۔۔۔عہد نے ضد کی۔۔۔۔۔۔۔
اچّھا تو تم یہی بیٹھو میں لیکر آتی ہیں۔۔۔۔۔بیلا نے فاصلے کی وجہ سے کہا کہیں عہد تھک نہ جائے۔۔۔۔
مجھے بھی کے چلو ما ساتھ۔۔۔۔۔عہد نے منہ بنایا۔۔۔۔
نی ۔۔۔۔۔آئسکریم خانی ہے تو یہی بیٹھنا پڑےگا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بیلا نے انگلی دکھائی ۔۔۔۔۔۔۔
اوکے عہد نے منہ بنایا۔۔۔۔۔۔۔۔
ہاں لکن ہلنا مت یہ سے میں یو گئی اور یو آئی ۔۔۔بیلا نے چٹکی بجائے ہوئے کہا۔۔۔۔۔۔
تھک ہے۔۔۔۔۔عہد کھلکھلایہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بیلا اُسکی ہسی میں کھو گئی کتنی شفاف ہسی تھی اُسکی ہت برائے سے پاک۔۔۔۔۔۔کتنا خوبصورت تھا وہ۔۔۔۔۔۔۔۔
سنو ۔۔۔۔۔عہد پیچھے سے چلّایا جب بیلا جانے لیگی۔۔۔۔۔۔۔۔۔
جلدی آنا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔گڑیا۔۔۔۔۔۔۔۔فر ہم پانی میں خیلینویگ۔۔۔۔۔۔۔عہد نے شرارت سے کہا ۔۔۔۔
بیلا بھی حس دی۔۔۔۔۔۔۔۔۔
--------------------------
عہد ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بیلا نے ادھر ادھر نظر گھمائی پر عہد کہیں نی تھا۔۔۔۔۔۔
عہد۔۔۔۔۔۔۔۔بیلا چلّائی۔۔۔۔۔۔آئسکریم اُسکی ہت میں پگھل رہی تھی۔۔۔۔۔۔۔
عہد عہد۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہ اب دیوانوں کی طرح چلا تھی تھی اِدھر اُدھر دیکھتے ہوئے۔۔۔۔۔۔
بیلا کی نظر سمندر کو جانب گئی۔۔۔۔۔اور بیلا کے پیرو تلی زمین نکل گئی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
عہد۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
عہد پانی میں بھوت آگے تک نکل گیا ٹھا وہ واپس آنے چاہ رہا تھا اور گڑبڑا ہت میں پانی میں گر گیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
عہد۔۔۔۔۔بیلا بھاگتے ہوئے وہاں پہنچی۔۔۔۔۔۔عہد اب ڈوب رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور چیخنے کی کوشش کر رہا غا بھیڑ اکٹھا ہونا شروع ہو گئی۔۔۔۔۔کیسی نے ایمبولنس کو کال کر ڈی۔۔۔۔۔۔۔
بیلا کے پر کانپ ری تہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ایمبولنس اہ چکی تھی۔۔۔۔۔عہد کی نبض چل رہے تھے اور دھیرے دھیرے۔۔۔۔۔وہ آنکھیں نہیں کھول رہا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور بیلا کا دل جسے کیسی نے میٹھی میں بھیچ لیا ہو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
----------------------
ESTÁS LEYENDO
Azmaish (آزمایش)Completed💯
De Todoقصہ محببت کا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ azmaish....... محبت کبھی کبھی ختم نہیں ہوتی ، بس خاموش ہو جاتی ہے اور جتنی خاموش ہوتی جاتی ہے .. اتنی ہی زور آور بھی ہوتی جاتی ہے اندر ہی اندر شد و مد سے بولتی ہے .. چھاڑتی ہے ... ہو روتی ہے ............ اپنے آپ میں جیتی...