سر پر شدید چوٹ آنے کی وجہ سے انکا خون بت ضائع ہو چکا ہے۔۔۔۔۔۔باقی یہ بلکل ٹھیک ہے بس آرام کرنے کی ضرت ہی انہیں۔۔۔۔۔۔۔ڈاکٹڑنے ۔۔۔۔۔۔تفصیلسے آگاہ کیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بیلا اب گھر اہ چکی تھی۔۔۔۔۔۔۔عہد اپنے کمرے میں چکر کاٹ رہا تھا۔۔۔۔۔۔بیلا کو دیکھتے ہی لپک کر اسکے پاس آیا ۔۔۔۔اور اسے گلے لگ لیا۔۔۔۔۔۔۔
بیلا کا دل الگ لے پر دھڑکا تھا۔۔۔۔۔۔عہد نے ایسا پہلے کبھی نہیں کیا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بیلا کا دل زور زور اسے دھڑکنے لگا۔۔۔۔۔۔۔۔۔جبکہ وہ اسے اپنی با ہو میں زور سے بھیچے ہوئے تتھا۔۔۔۔۔۔اور بولے چلا جا رہا تھا۔۔۔۔
گڑیا تم واپس آ گئی۔۔۔۔۔مجھے پتہ تھا تم مجھے چھوڑ کر نی جا سکتی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں پکا وعدہ کرتا ہو اب کوئی ضد نہیں کروگا اور تمھیں بلکل تنگ نہیں کروگا۔۔۔۔۔وہ بہت سہنا ہوا لگ رہا غا ۔۔۔بیلا نے کوئی جواب نہیں دیا ۔۔۔۔۔۔
عہد ہتو ابھی بیلا کو آرام کرنا ہے تم بعد میں اسے باتے کرنا ٹھیک ہے ۔۔۔۔۔۔۔
پر ماما ۔۔۔۔۔
پر ور کچھ نہیں۔۔۔۔۔۔چلو شاباش اب اسکا خیال رکھنا ہے تم نے تنگ نی کرنا بلکل بھی۔۔۔۔۔۔۔وہ عہد کو سمجھاتے ہوئے بولی۔۔۔۔۔۔۔۔
تھک ہے میں سمجھ گیا۔۔۔۔۔۔۔وہ بچوں کو طرح سر ہلا کر بولا۔۔۔۔۔۔میں اب بیلا کا پُورا خیال رخوگوگا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
------------------------
رات کے کیسی پھر بیلا کی آنکھ کھلی۔۔۔۔۔۔۔کمرہ اندھیرے میں ڈوبا ہوا تھا۔۔۔۔۔پر نائٹ لیمپ جل رہا تھا۔۔۔۔۔اسنے بگال میں دیکھا عہد نہیں تھا وہ۔۔۔۔۔بیلا کی آنکھیں پوری کھل گئی۔۔۔۔۔۔۔۔عہد کہا وہ بڑبڑاتے ہّھے آٹھ ہی رہی تھی۔۔۔کہ اسنے دھیان دیا۔۔۔۔۔اُسکا ہاتھ۔۔۔۔۔۔۔نظریے اٹھا کر دیکھا تو وہ عہد تھا جو کرسی پر بیٹھا ہوا تھا اور سو رہا تھا۔ ۔۔۔۔اُسکا ہاتھ بیلا کے ہاتھ میں تھا ۔۔۔۔۔۔۔
بیلا کو کچھ حیرت ہوئی اسنے اپنا ہاتھ چھوڑنا چاہا۔۔۔۔تو عہد کو آنکھ کھل گئی۔۔۔۔۔
تم آٹھ گئی ۔۔۔۔۔۔۔۔عہد نے آنکھیں مسلئے ہوئے کہا ۔۔۔۔
ہاں تم یہاں کیوں سو رہے ہو ادھر صحیح سے لیٹو۔۔۔۔۔۔
نہیں میں نی سوگا پتہ نی کسی سو آگیا میں۔۔۔۔عہد کنفیوز ہوتے ہوئے بولا۔۔۔۔۔
کیوں نہیں سونا تھا تمہیں ویسے۔۔۔۔۔بیلا نے اُسکی اس حرکت کو enjoy کرتے ہوئے پوچھا ۔۔۔۔۔
کیوں مجھے اپنی گڑیا کا بہت زیادہ خیال رکھنا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔منے تمہیں چوٹ لگا دی دیکھو۔۔۔۔۔اُسکی لحظے میں بلا کی معصومیت تھے۔۔۔۔۔۔۔
بیلا کو بیساختہ اس پر پیار آیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
چلو اچھا سو جاؤ۔۔۔۔۔۔۔۔۔فر کل گھومنے چلنگے ۔۔۔۔۔بیلا نے ہستی ہوئے کہا۔۔۔۔۔
نہیں مجھے کہیں بھی نی جانا۔۔۔۔۔۔۔۔تم تھک ہو جاؤگی فر۔۔۔۔۔۔۔۔
اچھا تھک ہے زیادہ باتے نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔سو جاؤ چلو شاباش۔۔۔۔۔۔۔۔بیلا عہد کو سونے کا کہ کر وجو کرنے چلی گئی۔۔۔۔واپس آئی تب تک عہد سو چکا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بیلا نے جا نماز اٹھائی اور رب کی بارگاہ میں سر جھکا دیا۔۔۔۔۔۔۔۔جہاں اسے سب سے زیادہ سکون ملتا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اب کل کون سی مصیبت آنے والی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یہ تو وقت ہی بتا سکتا تھا۔۔۔۔بیلا صرف دعا کر سکتی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بیلا کی آزمائش میں اضافہ ہونے والا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور ہے آزمائش اسے کس موڑ پر لے جانے والی تھی۔۔۔۔۔پتہ نی بیلا یہ سہ پائیگی بھی یہ نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔آنے والی آزمایش کے آگے یہ سب تو کچھ بھی نی تھا۔۔۔۔فرہاد کو دل میں رکھکر کیسنر کے ساتھ رہنا وہ بھی ایسے انسان k ساتھ جسکا ذہنی توازن ہی تھک نی تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آسان تو بلکل نی تھا یہ۔ سب لکن بیلا نے یہ آزمائش پار کر لی تھی۔۔۔۔۔پر اُسکی آزمائش ختم ہونے والی نی تھی۔۔۔۔۔۔۔ایک نیا صفحہ یا ماضی کا صفحہ فر سے کھلنے والا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
DU LIEST GERADE
Azmaish (آزمایش)Completed💯
Sonstigesقصہ محببت کا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ azmaish....... محبت کبھی کبھی ختم نہیں ہوتی ، بس خاموش ہو جاتی ہے اور جتنی خاموش ہوتی جاتی ہے .. اتنی ہی زور آور بھی ہوتی جاتی ہے اندر ہی اندر شد و مد سے بولتی ہے .. چھاڑتی ہے ... ہو روتی ہے ............ اپنے آپ میں جیتی...