Harry:
Fogalmam sincs, mi van velem! Mióta megtudtam, hogy Louis képes teherbe esni, megnőtt a szexuális vágyam és alig bírok koncentrálni, hogy ne erőszakoljam meg minden másodpercen! Mármint, persze nem szó szerinti erőszakra gondolok, hanem arra, mennyire jól esne mindig az ágyban lenni vele! Nem tudom, hogyan mondjam el neki az Eric által mondott dolgokat. Megijeszteni sem akarom, de tudom jó, ha megtudja, magába fog zuhanni. Ahogy mentünk tovább, a bűntudatom megnőtt. Bántottam avval, hogy nem bíztam rá az irányítást hanem szabályosan majdnem belefulladt a farkamba! Azt mondta, nem haragszik, de azóta valahogy nem nagyon beszélünk. Pár óra telt csupán el, már fele utat megtettük, és valahol pár kilométerrel odébb Lou elaludt a karomban. Olyan édesen szuszog itt nekem, nem akarom felkelteni. Ha jól számolom, úgy két óra és megérkezünk. Két hetet töltünk el a tenger mellett, egy olyan bungalóban aminek van fényvédett szobája, kifejezetten vámpír vendégek részére. Sokat gondolkodtam a kapcsolatunkon, és arra kellett rájönnöm, hogy nagyon boldog vagyok. Sosem hittem, hogy a szánalmas létezésemet majd egy ilyen kisangyal feldobhatja. Márpedig, minden pillanatunk együtt számomra a legszebb pillanat volt. Nem bántam meg semmit. Azt főleg nem, hogy őt választottam.
Ahogy lassan megérkezünk, elkezdem keltegetni.
- Szerelmem! Ébresztő! Itt vagyunk!
- Mmm...
- Kicsikém, megérkeztünk, itt vagyunk a Bahamákon!
- Apuci...
- Igen kicsim?
- Szeretlek... - mondta, majd laposakat pislogva nézett rám. A szemei olyan színben pompáztak, mint a mellettünk lévő óceán habzó fodorkái. Ahogy leraktam és végig nézett a tájon, a szája elnyílt a csodálkozástól, és láttam rajta, hogy nem bír betelni a pálmafák által körbe ölelt kis oázison, ahol a kunyhónk foglalt helyett.
- Ez valami mesés! - mondta, amíg nézte a vizet, és a tájban gyönyörködött.
- Menjünk be, szerelmem, lassan pirkad! - simogattam meg a karját, mire ő aprót bólintott, majd összekulcsolta velem az ujjait és besétálunk az apró kis épületbe. Volt bent egy kisebb zuhanyzó, egy apró kis konyha, egy picike nappali és a hálószoba, ami maga volt a megtestesült mennyország. Volt bent egy hatalmas ágy, és egy kisebb szekrény. Ablak nem volt, és teljesen fény biztos volt. Tökéletes! A kisbabám a fürdőt látogatta meg, így utána mentem. Amint megláttam, hogy épp vette lefelé a szűk kis fekete boxert, nem bírtam magammal. Vérem pezsgőfolyammá vált az ereimben és egyre inkább egy pontban összpontosult, amíg keményre duzzadó hosszom fájdalmasan megmozdult. Amint a kis textil sem rejtette immáron el a legszebbet a világon a szemeim elől, megfordult.
- Nem fürdünk? - kérdezte, amíg édesen mosolygott. Nem kellett kétszer mondania, mire kettőt pislantott, már pucéron nyomtam a zuhanyzó falának és úgy csókoltam a nyakát, mintha az életem függne az édes bőr kóstolásán. Hosszom keményen nyomódott a hasfalához, jelzésképpen neki dörgöltem magam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mortal of the King II. / Larry Stylinson ff.
FanficA Mortal of The King című könyvem 2. kötete.