~Tijdskip naar volgende dag na het ontbijt~
Alessio: J/n ik heb een idee.
Jij: Oké vertel.
Alessio: Wat nou als we afspreken met Spaze 2.0, 2.1 en 3.0 bij elkaar, en dan neemt iedereen zijn vriendin mee?!
Jij: Dat is een geweldig idee! Maar wil Sem Colee dat wel? I mean hij wilde er toch niks meer mee te maken hebben?
Alessio: Ja dat klopt, maar zijn vriendin die haalt hem toch altijd weer over. En als hij er eenmaal is dan is het altijd heel gezellig!
Jij: Oké! App jij dan de jongens? En vraag of Sem, Tommy, Tim en Khalid hun vriendin vragen en dan vraag ik de meiden.
Alessio: Ja is goed. Zullen we 2 uur doen?
Jij: Ja is goed
Half uur later.
Jij: Ja ze komen!
Alessio: Ja ze komen ook! Zelfs Sem Colee!
Jij: Okey super. Zullen we dan nu wat boodschappen gaan doen? We hebben namelijk niks in huis en mijn ouders zijn met Liva naar een pretpark.
Alessio: Ja is goed!~Tijdskip tot kwart voor 2~
Marco en Rinske waren als eerste, daarna Rami en Jente, na hun waren Melle en Wendy er en als laatst van 3.0 waren Mathijs en Jill er.
De bel ging en Aless deed open. Even later kwam hij terug met
Je gaf Sem & Marisa een knuffel.
Tim: Hoi ik ben Tim!Fenna: Heyy ik ben Fenna!
Jij: Hoii ik ben j/n!
Het was inmiddels 5 voor 2 en de bel ging weer.
Tommy, Liedeke, Khalid en Esmee waren er.
Tommy: Hoi ik ben Tommy!
Khalid: Hoi ik ben Khalid!
Esmee: Heyy ik ben Esmee!
Liedeke: Heyy ik ben Liedeke!
Jij: Hoii ik ben j/n!
Het was al over 2 en Sem & Dunya waren er nog steeds niet.....
Jij: Aless waar blijven Sem & Dunya?
Alessio: Geen idee. Ik denk dat Sem eigenlijk niet wil en dat Dunya hem nu mee aan het sleuren is....
Op dat moment ging de bel.
Jij: Ik doe wel open!
Je liep naar de deur en deed hem open.
Je zag Sem met een meisje staan.
Het meisje had hem stevig vast en Sem keek niet heel erg vrolijk.
Jij: Hoi ik ben j/n! De vriendin van Alessio.
Meisje: Hoi ik ben Dunya! En ik ben de vriendin van Sem. Sorry dat we zo laat zijn Sem wilde niet komen...
Jij: Ow waarom wilde hij niet komen?! Het is hartstikke leuk om je vrienden weer te zien toch?!
Sem: Ja sorry. Ik ben een beetje gestrest.
Jij: Ow nou oké, Sem ga jij maar alvast naar binnen toe en bied je excuses aan!
Sem: Oké.....
En Sem liep naar binnen.
Dunya: Jemig j/n!
Jij: Wat?
Dunya: Nou ik heb Sem nog nooit zo snel naar iemand horen luisteren die hij niet eens goed kent!
JE LEEST
De nieuwe buurjongen ... (voltooid)
Teen FictionJe bent 15 jaar en helemaal fan van Spaze. Je gaat samen met je beste vriendinnen na de vakantie naar 4 havo. Al je vriendinnen kennen Spaze en vinden allemaal weer een ander uit Spaze leuk. Je doet dit jaar ook mee met de voice kids, maar dat wee...