Je kijkt recht in Alessio zijn ogen. Je ziet dat hij langzaam rood word of verbeeld je je dat?
Jij: So-sorry.
Alessio: Het geeft niet hoor. Trouwens we zijn er al over een kwartier.
Jij: O ja Aless ik ga volgende week van maandag tot vrijdag op vakantie dus dan kunnen we niet afspreken.
Alessio: O oké goed dat je het zegt.
A/g: Wat jammer.... Kon ik maar mee. Maar ja het is al geboekt dus ik zal een week zonder j/n moeten.
De trein stopt en jullie lopen naar het kantoor. Je begint het een beetje spannend te vinden en Alessio merkt dat.
Alessio: Vind je het spannend?
Jij: Ja wel een beetje. Ik ken ze niet heel goed. Ik heb wel een keer met Marco op insta gepraat via dm, maar dat was met mijn fanacc dus hij weet niet dat ik dat was.
Alessio: O ja. Ik zag dat je je fanacc had verwijderd. En ik zag wat je erbij had gezet. Heb je echt je fanacc verwijderd en ben je echt uit de fandome gestapt voor mij?
Jij: Ehum ja.
En je word rood.
Alessio: Wow dat heeft nog nooit iemand voor mij gedaan. Echt super lief!
Jullie staan inmiddels voor het kantoor en je hoor iemand uit het raam schreeuwen
Melle: Hé tortelduifjes komen jullie naar binnen?!
Alessio: Dat is Melle.
Jij: ja dat weet ik wel hoor.
En je lacht.
Alessio: O ja.
Jij: Maar wil je niet zeggen dat ik een fanacc heb gehad? Ik wil niet dat ze denken dat..
Je kon je zin niet afmaken, want er kwam iemand op jullie afgelopen.
Alessio fluister nog even snel in je oor: Ja zal ik niet doen.
De man zegt: Hé Aless is dat j/n? Dat meisje waar je zo veel over vertelt hebt?
Je ziet Alessio rood worden.
Alessio: Ja dit is j/n. En j/n dit is Thomas. Hij heeft in Spaze 1.0 gezeten en is nu de baas van Spaze. Ook wel papa Spaze.
Je moet lachen.
Thomas geeft Alessio een stomp.
Thomas: Nou Aless. Komen jullie naar binnen?
Je kijkt naar Alessio en hij knikt je geruststellend toe.
Jullie lopen achter Thomas naar binnen.
Melle: Eindelijk we dachten dat jullie niet meer naar binnen zouden komen.
Alessio: Nou we zijn er nu hoor. Jongens dit is j/n.Mathijs: Ja dat weten we wel hoor. Je hebt zo veel over haar verteld dat we precies weten hoe ze eruit ziet en zelfs hoe haar kamer er uit ziet.
Je ziet Alessio nog roder worden en hij geeft Mathijs een stomp.
Alessio: Nou Mathijs dat is ook wel weer iets te overdreven. J/n dit zijn Melle, Mathijs, Rami en Marco. Maar dat wist je al wel een beetje, want ik heb al wel een foto laten zien. (Dat had hij gelogen, want je wist natuurlijk precies wie ze waren)
Je geeft de jongens één voor één een knuffel.
Jullie gaan zitten.
Alessio – Je kijkt om je heen en je ziet Dave en Bo nergens.
Jij: Hé Thomas waar zijn Dave en Bo?
Thomas: Tja die zijn er vandaag niet. Bo moest naar haar zieke moeder in het ziekenhuis en Dave voelde zich niet zo lekker. Dus we hebben niemand die kan filmen.
Jij: Ow... Hé maar j/n jij had toch verteld dat je goed met camera's overweg kon? Wil jij ander filmen als Thomas dat goed vind?
J/n: Ehum ja dat klopt. Als het mag doe ik het graag!
Thomas: Nou dat is dan geregeld! J/n kom je dan even hier dan gaan we de setting alvast klaarzetten en dan kan jij de camera even bekijken en dan gaan we daarna even bespreken welke video we eerst gaan doen enzo.
J/n – J/g: Wow dit is echt gaaf ik mag Spaze video's filmen!
Jij: Ja is goed.
En je gaat Thomas helpen met alle spullen pakken.
Dan vraagt Thomas opeens iets wat je niet had verwacht.........
JE LEEST
De nieuwe buurjongen ... (voltooid)
Teen FictionJe bent 15 jaar en helemaal fan van Spaze. Je gaat samen met je beste vriendinnen na de vakantie naar 4 havo. Al je vriendinnen kennen Spaze en vinden allemaal weer een ander uit Spaze leuk. Je doet dit jaar ook mee met de voice kids, maar dat wee...