Deel 3

351 4 2
                                    

A/g: je hoor j/n help roepen en je vangt haar net optijd op.

Ze kijkt omhoog recht in je ogen.

A/g: Wow wat een mooie blauwe ogen heeft j/n!

J/g: Wow Alessio is echt sterk! En wat een mooie bruine ogen heeft hij!

Jij: Be – Bedankt Alessio

Alessio: Geen dank. Kom laten we op het bankje gaan zitten.

Jullie kletsen wat en hij vertelt wat over zijn familie en jij vertelt wat over jou familie.

En jullie praten nog een tijdje verder.

J/g: Ow shit het is al bijna 5 uur. Mijn ouders en Liva komen zo thuis en die zullen Alessio gelijk herkennen en dan gaan ze weer vervelend doen over mijn fanacc enzo en dat mag Aless echt niet weten!

Jij: Ehum Aless ik moet weer naar huis toe.

Alessio: Ok is goed. Ik moet ook nog wat dozen uitpakken enzo. Tot gauw!

Jij: Doeii

Je zwaait Alessio na en doet de deur dicht. Je gilt het uit.

En dan opeens bedenk je je dat je zijn nummer niet hebt gevraagd.

j/g: Aa nee vergeten zijn telefoon nummer te vragen. Nou ja ik ga nog wel een keer naar hem toe.

Ik ga dit denk nog niet tegen mijn vriendinnen zeggen. Ik vertel het pas wanneer ik een soort van vrienden ben. Maar dan moet ik ook mijn fanacc verwijderen.

Dat vind ik wel jammer, maar alles voor een vriendschap met Alessio. En niet eens omdat hij in Spaze zit.

A/g: Nou dat was echt een gezellig gesprek. Kak ik ben haar nummer vergeten te vragen.

Nou ja ik ga wel een keer naar haar toe. Ze is echt leuk, maar ik merk wel dat ze mij wel beter kent dan dat ze zegt.

Ik denk dat ze een fan is, maar dan gelukkig niet zo een hysterische. Ik denk dat ze het niet zegt, omdat ze graag normale vrienden wilt zijn. Tenminste dat hoop ik, want volgens mij ben ik verliefd!

Jij: Pap, mam ik moet even ergens met jullie over praten en ook met jou Liva.

( het is inmiddels avondetenstijd en jullie zitten te avondeten.)

Je vertelt het hele verhaal.

En je zegt dat je niet wil dat ze over je fanacc praten waar hij bij is.

En dat ze normaal moeten doen als hij misschien aanbelt. Na het eten ga je lekker in je bed op insta.

J/g: laat ik Aless via mijn privéacc een dm sturen.

Ik weet dat hij er veel krijgt, maar ik hoop dat hij hem ziet een leest.

Je dmt Alessio en je gaat gelijk slapen, want je bent moe.

~Tijdskip naar de volgende ochtend~

Je word wakker en je kleed je snel aan en doet je haar.

Je word wakker en je kleed je snel aan en doet je haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Je ontbijt met een simpele boterham met jam en een glas melk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Je ontbijt met een simpele boterham met jam en een glas melk.

Alessio heeft nog niet gereageerd op je dm, maar dat is ook wel logisch

Je gaat lekker naar boven om met je vriendinnen te face-timen.

Alleen je vader en je zusje zijn wakker. Je zusje is al naar buiten om te spelen.

Je zit net in een goed gesprek als de bel gaat. Je vader doet open

Jij: Je hoort je vader de deur open doen.

Je hoor zijn stem praten. Je weet waarschijnlijk al tegen wie.

j/v roept: J/n kom je naar beneden Alessio staat voor de deur!

Je schreeuwt terug dat je even gaat afsluiten omdat je aan het bellen bent.

Rinske schreeuw: Hoorde ik je vader nou zeggen dat Alessio voor de deur staat? j/n is er iets wat wij nog niet weten?!

Jij: Ik leg het later wel uit aan jullie ik moet nu gaan doeii!

Je rent zowat de trap af en als je beneden bent zie je

Alessio staan in zijn korte broek en zijn shirt.

J/g: damn wat zie hij er goed uit!

Alessio: Heyy j/n ik was gister vergeten je nummer te vragen dus ik dacht ik ga maar even langs.

Jij: Haha dat dacht ik ook gister. Ik wilde vanmiddag naar je toe gaan, maar je bent al hier. Zullen we naar boven gaan?

Alessio: Ja is goed.

Jullie liepen naar boven. Jullie gingen op je bed zitten.

Alessio: Mooie kamer heb je!

Jij: bedankt. Helemaal zelf ingericht.

Jullie praten wat. Je had niet door dat je een berichtje kreeg en je telefoon daardoor aansprong en

Alessio naar je achtergrond aan het staren was met lachende ogen.....

De nieuwe buurjongen ... (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu